Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda? DEEL 2

Altijd leuk, pareltjes van Funda.

Post alle gekke, leuke, bizarre, maffe, mooie dingen die je tegenkomt op Funda!

Link naar deel 1:

https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/wat-valt-je-op-op-funda?page=87#2627

En in de huidige kamer/woningnood is het toch fijn als iemand kamers wil verhuren? Kan hij daar niet alsnog een vergunning voor krijgen?

Schemerlampje schreef op 01-01-2024 om 15:46:

En in de huidige kamer/woningnood is het toch fijn als iemand kamers wil verhuren? Kan hij daar niet alsnog een vergunning voor krijgen?

Gewoon een studentenhuis van maken of een woongroep  

GroenTuintje schreef op 01-01-2024 om 16:00:

[..]

Soort van knarrenhof onder 1 dak. Liftschacht is al aanwezig 

Gebruikersnaaminvullen schreef op 01-01-2024 om 15:28:

[..]

Ik vind dat toch wel raar, in 2019 was de gemeente nog oké met verhuren.

2019
Jimmy is inmiddels 63 en ziet zijn Graceland als pensioenvoorziening. Daarom besluit hij kamers te gaan verhuren. De gemeente Breda is daarvan op de hoogte. Ze laat hem per brief weten dat dat is toegestaan. De gemeente verwijst zelfs mensen door naar Prins en in een twee gevallen betaalt de gemeente zelfs de huurkosten.

Inderdaad, dat is ook vreemd. Dan zijn er dus verschillende afdelingen van de Gemeente die langs elkaar door werken. 

Het kan wel zo zijn dat een hypotheekverstrekker het oneens is als men kamers gaat verhuren, omdat men bij de verkoop van een huis de huurders er moeilijk uit kan krijgen en daarom het huis moeilijk kan verkopen.

GroenTuintje schreef op 01-01-2024 om 16:00:

[..]

Een studentenhuis lijkt me erg vermoeiend voor het huis. Maar een woongroep voor Elvis-liefhebbers lijkt me leuk. Kunnen ze samen de jailhouse-rock doen. 

Of samen de Bleu suede shoes zingen "one for the money, two for the show"

851_2160.jpg

Beetje griezelige 'over the top' design huis, krijg het gevoel dat er allerlei smurrie uit die pijpen kan komen druipen
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-42341415-krom-boomssloot-57-c/

Ik krijg er ook een naargeestig gevoel bij. Zou zomaar iemand vermoord kunnen zijn, huis van een serial killer ofzo haha! Die lage plafonds ook. Vooral in de slaapkamer met dat dressoir en die plant. Heb het idee dat ik daar niet eens rechtop zou kunnen staan zowat. Oogt heel bedompt allemaal.

Wauw wat een naargeestige atmosfeer inderdaad. En dat in zo'n mooi pand en met zoveel geld ertegenaan gesmeten.

mut

mut

05-01-2024 om 13:52

keuken heeft een verlaagd plafond, te laag volgens mij. In de slaapkamers valt het mij minder op. En  voor al dat geld heb je een kleine woonkamer in 1 ruimte met keuken met eetgedeelte (eetkamer kun je jet niet noemen). En wat een naargeestige tegels bij de trap.

Bolmieke schreef op 05-01-2024 om 13:17:

851_2160.jpg

Beetje griezelige 'over the top' design huis, krijg het gevoel dat er allerlei smurrie uit die pijpen kan komen druipen
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/appartement-42341415-krom-boomssloot-57-c/

004_1440.jpg

Dit lijkt wel zo'n kermis-attractie, de attractie wat een soort doolhof is met die glazen wanden.

950_1440.jpg

En die omgekeerde schoorstenen aan het huiskamerplafond vind ik lelijk.
En die drukke tegeltjesvloer in de huiskamer en slaapkamer... en dan die vraagprijs van 1.195.000 k.k.voor een appartement met een dakterras.

die pijpen uit het plafond zijn echt afschuwelijk  lijkt wel op een bedrijfskantine 

Toch is het plafond in de keuken en slaapkamer niet echt laag. 2.62 volgens de plattegrond.

Ik vind het appartement wel wat hebben maar wel veel en veel te duur. Maar ja locatie, locatie…

Madamecannibale schreef op 05-01-2024 om 19:50:

Toch is het plafond in de keuken en slaapkamer niet echt laag. 2.62 volgens de plattegrond.

Ik vind het appartement wel wat hebben maar wel veel en veel te duur. Maar ja locatie, locatie…

Hier thuis zijn de plafonds 2.40 nog lager … gebouwd 20 jaar geleden. 

Twee slaapkamer appartement in Maastricht voor € 299.000 k.k. Er moet nog wel het een en ander aan gebeuren, geen vertrek is recht, maar volgens mij is hier wel wat leuks van te maken. Het is wel een stad, en het ligt in de buurt van "De groene Loper". En de grote boom vind ik mooi.

https://www.funda.nl/koop/maastricht/appartement-42347963-professor-pieter-willemsstraat-36-b/

044_1440.jpg

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.