Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda? DEEL 2

Altijd leuk, pareltjes van Funda.

Post alle gekke, leuke, bizarre, maffe, mooie dingen die je tegenkomt op Funda!

Link naar deel 1:

https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/wat-valt-je-op-op-funda?page=87#2627

_Audrey schreef op 05-11-2023 om 23:44:

[..]

Prachtig huis! Nieuw dak erop en verder niet veel aan doen.

Wow, daar denk ik anders over, je moet verdomd veel geld er tegenaan gooien om van deze vriescel weer iets leuks te maken, dak er af, en al het lelijke moet er toch weer uit. 

Ik denk dat de prijs op aanvraag is omdat je geld toe krijgt als je hier iets aan durft.

Ysenda schreef op 14-11-2023 om 13:52:

[..]

Wow, daar denk ik anders over, je moet verdomd veel geld er tegenaan gooien om van deze vriescel weer iets leuks te maken, dak er af, en al het lelijke moet er toch weer uit.

Ik denk dat de prijs op aanvraag is omdat je geld toe krijgt als je hier iets aan durft.

Het is precies mijn smaak: houten vloer en verder alles wit. Als je dat aanvult met kleur in je meubels, accessoires en planten is het echt geen vrieskist hoor. 

_Audrey schreef op 14-11-2023 om 13:31:

[..]

Ja, prachtig!

Zo charmant als het is van de buitenkant, zo zielloos is de binnenkant. Vind er weinig aan. Jammer van zo’n mooi pand.

Ik vind vooral de schuine muren niks. Ik heb wat tegen schuine muren.

BlairW schreef op 14-11-2023 om 14:58:

[..]

Zo charmant als het is van de buitenkant, zo zielloos is de binnenkant. Vind er weinig aan. Jammer van zo’n mooi pand.

Zielloos? Nee, dat vind ik niet. Ik zou alleen wel die spuuglelijke glazen tussenwanden eruit halen. Zo VT wonen is dat. Maar verder een prachtige ruimte met die balken en grote ramen en veel licht. 

Rockstar schreef op 14-11-2023 om 12:42:

Rare alles, wel mooie omgeving.

https://www.funda.nl/koop/zeist/huis-42393397-prinses-arianelaan-49/

417_2160.jpg

376_2160.jpg

Stomme indeling, keuken en slaapkamers en badkamer op de begane, woonkamer en nog een keuken op de eerste en nog een slaapkamer en badkamer op de tweede. 

Je moet altijd een trap op of af om naar de wc te gaan vanuit de woonkamer.

Ik vind het een énig huis.  
Wat ik nooit snap, dit huis is gebouwd in 2022.  En nu staat het alweer te koop, hoe komt dat dan?  Ik vrees daar altijd een drama achter.

Beterlaat2021! schreef op 14-11-2023 om 17:23:

Ik vind het een énig huis.
Wat ik nooit snap, dit huis is gebouwd in 2022. En nu staat het alweer te koop, hoe komt dat dan? Ik vrees daar altijd een drama achter.

Ik denk dat het nooit verkocht is. Misschien was het de modelwoning.

De omgeving van die woning in Zeist vind ik wel echt prachtig. En ik snap de keuze voor de woonkamer op de eerste verdieping wel, wat een mooi uitzicht heb je dan. Vreemd inderdaad dat er geen toilet zit op die verdieping. Ook snap ik niet dat er bijvoorbeeld bij die keuken op de eerste verdieping niets achter het fornuis zit. Die houten wand word toch super ranzig. Het is mij iets te minimalistisch qua inrichting, maar op zich vind ik het wel mooi.

417_2160.jpg

376_2160.jpg

Het lijkt wel een Landal vakantiepark! Wat ongelofelijk onvrij woon  je daar voor één-en-een-kwart-miljoen. Heel veel geld per vierkante meter voor helemaal nul privacy,  niet mijn ding. 

Wieder schreef op 15-11-2023 om 06:23:

[..]

Het lijkt wel een Landal vakantiepark! Wat ongelofelijk onvrij woon je daar voor één-en-een-kwart-miljoen. Heel veel geld per vierkante meter voor helemaal nul privacy, niet mijn ding.

Dat is wel een 'normale' prijs voor zo'n groot huis op die locatie (vlak bij het bos) Ik zou het echter voor dit huis niet over hebben. Niet eens een eigen tuin en hoewel de binnenkant nieuw is moet je er nog heel veel aan doen om het sfeervol te maken.

Caroline80 schreef op 15-11-2023 om 06:42:

[..]

Dat is wel een 'normale' prijs voor zo'n groot huis op die locatie (vlak bij het bos) 

Vast.  Omringd door het bos zelfs! Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er voor deze duurzame locatie het een en ander aan bomen gesneuveld is.  Duurzaam en inclusief wonen staat er in de wervende tekst, die inclusiviteit waag ik ook te betwijfelen voor dat bedrag 🙃. En kijk je naar links vanuit je voortuin, staan daar tenminste twee woonkolossen, ben benieuwd hoeveel mensen ze opgehokt hebben in dit mooie stukje natuur. 

Ik zou het geld er ook niet voor over hebben,  ben het volledig met je eens 😅

378_1440.jpg

Het ziet er uit als een uit de kluiten gewassen Kindervakantiewerkgebied waar kinderen zich kunnen uitleven met palen en hutten bouwen.

De badkamer is het enige wat ik hier mooi vind.

398_1440.jpg

Aan een kant mooie natuur. Maar dit is de andere kant:

433_1440.jpg

En dat voor: € 1.250.000 k.k (299 m² perceel) Wat doet het hout op den duur?

Toch wel erg veel geld voor een houten pand dat van binnen on-af lijkt.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.