Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Kastje,laatje,plankje of plekje per dag.

vrouw92 schreef op 29-12-2024 om 11:35:

[..]

Ja, leuk! Ook het idee van een whatsapp groep vind ik leuk. Net even snel wat gelezen. Foto's van opgeruimde kastjes word ik blij van.

Zo had ik hem niet bedoeld, meer het forum als stok achter de deur in gedachten. Maar vind het een leuk idee. Ik verslof altijd snel in mijn goede voornemens. Dit zou wel eens goed kunnen werken om het te blijven doen.

Ik ga je mijn nummer sturen. 

Nog meer die willen aanhaken? zo lang zo'n groep niet te groot wordt want dan word ik gek 😳

Mlah! schreef op 29-12-2024 om 13:34:

[..]

Zo had ik hem niet bedoeld, meer het forum als stok achter de deur in gedachten. Maar vind het een leuk idee. Ik verslof altijd snel in mijn goede voornemens. Dit zou wel eens goed kunnen werken om het te blijven doen.

Ik ga je mijn nummer sturen.

Nog meer die willen aanhaken? zo lang zo'n groep niet te groot wordt want dan word ik gek 😳

Dat zou ik jammer vinden, want dan verplaatst de actie naar de app groep. Ik houd het graag bij het forum.

ToetieToover schreef op 29-12-2024 om 13:37:

[..]

Dat zou ik jammer vinden, want dan verplaatst de actie naar de app groep. Ik houd het graag bij het forum.

Daar heb je wel een punt, maar denk dat het ook samen kan. Ik vind vooral het idee van de fotos fijn en die zie ik me hier niet zo snel plaatsen 

Ik wil de bovenste verdieping van mijn huis leegruimen, want er moet nieuw zeil oid gelegd worden. Maar dan moeten ook man en kinderen meewerken, anders gaat het niet lukken. Beide kinderen wonen krap en ik wil best wel dingen voor ze bewaren, maar ze zeggen telkens, dat moeten we nog eens uitzoeken, maar niet nu, druk-druk-druk. Doos meegeven? Dan moeten ze het alsnog zelf thuis uitzoeken, geen plek, en ja, te druk dus.
Maar dat betekent niet dat ik niet kan beginnen metmijn eigen spullen op te ruimen!

Wat is lastig vind, zijn oude laptops. Wel of niet proberen oude foto's en documenten van de schijf te halen? Als voor computers hetzelfde geldt als voor dozen, een jaar niet geopend, dan mogen ze ongeopend weg, maar dan zal ik ze nog grondig moeten wissen, want ik wil geen data van mezelf weggooien die anderen wel van mijn schijf kunnen halen 

Ik zie dit topic nu, leuk. Ik houd het zelf liever bij forum in plaats van appgroep. Er moet hier best een hoop weg en het obstakel is soms ook dat ik geen vervoer heb om dingen weg te brengen. Maar kringloop kan ook dingen ophalen natuurlijk of ik kan het gratis op FB zetten.
Deze week wordt mijn droger bezorgd. Hoera, voor het eerst een droger. Ik moet alleen nog wat de plek vrij maken waar deze kan staan.

[..]

Eens, ik zit niet voor niks op een forum

Whatsapp was slechts een suggestie. Lijkt me vooral fijn voor het delen van foto’s. Dus als je wilt aanhaken; kom erbij. Zo niet; Helemaal prima!

Ik had dat voornemen ook al een aantal weken,
Maar vandaag heb ik 3 dozen van de verhuis leeg gemaakt, en kan nog naar de kringloop.

Kerstkaarten van de muur gehaald,
Kerstbosbloemen die al een maand stonden, waren nu echt op ook in de container.

En de donkere was gewassen.
Nu ff wat drinken.

Morgen word het de kledingkast,

Ik heb zonet een zak oude lakens naar de textielcontainer gebracht, scheelt toch weer ruimte in de zolderkast.

wat doen jullie met oude mobieltjes? Ik heb er hier best wel een aantal bij elkaar verzameld. Heb wel eens gekeken naar inleveren voor een goed doel, maar ze zeggen dan steeds dat alle gegevens eraf moeten en dat lukt niet omdat de mobiel kapot is of ik bv geen inlogcode heb. 
Uiteindelijk blijft het er dan weer bij..en zo verzamel ik door, bv ook van mijn overleden vader en een overleden vriendin voor wie ik de zaken afhandel..

Ambra schreef op 29-12-2024 om 17:55:

wat doen jullie met oude mobieltjes? Ik heb er hier best wel een aantal bij elkaar verzameld. Heb wel eens gekeken naar inleveren voor een goed doel, maar ze zeggen dan steeds dat alle gegevens eraf moeten en dat lukt niet omdat de mobiel kapot is of ik bv geen inlogcode heb.
Uiteindelijk blijft het er dan weer bij..en zo verzamel ik door, bv ook van mijn overleden vader en een overleden vriendin voor wie ik de zaken afhandel..

Ik heb ze verkocht voor een mooie prijs. Ik zit nu wel met een oude macbook. Die is echt op (2016), even uitzoeken wat ik hiermee moet. Heb ook geen zin de boel leeg te halen. 

Ik moet ook nodig opruimen en dan vooral mijn slaapkamer is een bende. Iedere keer zeg ik, ik ga de slaapkamer opruimen en dan doe ik het niet. Heb erg last van uitstelgedrag.

Ik doe niet mee met app groep. Ik geef niet graag mijn telefoon nummer aan mensen die ik niet ken. Blijf graag anoniem 

vrouw92 schreef op 29-12-2024 om 17:56:

[..]

Ik heb ze verkocht voor een mooie prijs. Ik zit nu wel met een oude macbook. Die is echt op (2016), even uitzoeken wat ik hiermee moet. Heb ook geen zin de boel leeg te halen.

Maar deden ze het dan nog? En weet je nog waar je ze verkocht hebt?

Ambra schreef op 29-12-2024 om 18:17:

[..]

Maar deden ze het dan nog? En weet je nog waar je ze verkocht hebt?

Ja, ze deden het nog. Omdat ik klein woon, kan ik niet dingen heel lang bewaren. Ik heb ze via Marktplaats verkocht en dat ging prima. 

[..]

Eens, al snap ik de foto’s van het eindresultaat wel heel leuk zijn om te zien. Als ik een grote opruimklus heb, kijk ik vaak filmpjes op YouTube, dat werkt bij mij ook heel motiverend.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.