Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Het nieuwe TegenTegelTuinenTopic (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sophia_!

Sophia_!

11-07-2021 om 11:40

Friezinnetje schreef op 11-07-2021 om 11:28:

goeiemorgen, ik was even mijn tuin aan het stofzuigen.

nu ook nog dweilen he, dan is het helemaal proper 

Sophia_!

Sophia_!

11-07-2021 om 11:41

Friezinnetje schreef op 11-07-2021 om 11:35:

[..]

ja, ik weet het denk ik nu ook wel. Ze is nogal blond

haha, ja inderdaad 

Sophia_!

Sophia_!

11-07-2021 om 11:42

Trotter schreef op 11-07-2021 om 11:33:

[..]

Dat weet ik wel zeker. In eerdere TTT-topics heeft ze ook meerdere keren gezegd dat ze haar tuin stofzuigt. Da's gewoon alleen maar om reacties uit te lokken.

ik dacht het ook idd. Ik heb weleens eerder discussies gehad over stofzuigen met haar 

Wij hebben een egel achterin de tuin. Hij of zij zit onder een aantal losse worteldoeken die ik daar had neergegooid. Toen ik ze wilde opruimen, zag ik hem bibberend zitten en heb toen de doeken maar weer teruggelegd. Intussen heb ik onder een struik wat dakpannen neergelegd met blaadjes eronder, maar hij verhuist er niet heen. Hoe pak ik dit verder aan?

Wat vinden jullie, mag ik van de week naar het tuincentrum om van mijn verjaardagsgeld wat leuks te kopen voor de paar lege potten die ik heb... ah toe? Jawel he? 

Trotter schreef op 11-07-2021 om 11:33:

[..]

Dat weet ik wel zeker. In eerdere TTT-topics heeft ze ook meerdere keren gezegd dat ze haar tuin stofzuigt. Da's gewoon alleen maar om reacties uit te lokken.

Nee, dat is niet om reacties uit te lokken. Ik stofzuig echt mijn tuin en mijn buren inmiddels ook. De naam Blondie was hier al bezet en nog steeds actief zag ik.

Sophia_!

Sophia_!

11-07-2021 om 12:11

Etosha schreef op 11-07-2021 om 12:00:

Wat vinden jullie, mag ik van de week naar het tuincentrum om van mijn verjaardagsgeld wat leuks te kopen voor de paar lege potten die ik heb... ah toe? Jawel he?

🤔 nou...even over nadenken hoor...😁

Sophia_!

Sophia_!

11-07-2021 om 12:14

watertoren schreef op 11-07-2021 om 12:05:

[..]

Nee, dat is niet om reacties uit te lokken. Ik stofzuig echt mijn tuin en mijn buren inmiddels ook. De naam Blondie was hier al bezet en nog steeds actief zag ik.

leuk om je weer te lezen! 

Friezinnetje

Friezinnetje

11-07-2021 om 12:36 Topicstarter

Sophia_! schreef op 11-07-2021 om 11:40:

[..]

nu ook nog dweilen he, dan is het helemaal proper

ook gedaan, moet wel na een feestje he. 

Friezinnetje

Friezinnetje

11-07-2021 om 12:36 Topicstarter

Etosha schreef op 11-07-2021 om 12:00:

een paar is 2, het mag alleen als je nog een paar potten meeneemt en vult  

Friezinnetje

Friezinnetje

11-07-2021 om 12:38 Topicstarter

watertoren schreef op 11-07-2021 om 12:05:

[..]

dat deed je in het TTT-topic wel, want dan weet je dat je reacties krijgt door forummers die van groene tuinen houden. Dan nog even melden dat je kunstgras hebt of vooral grijze tegels. 

Friezinnetje schreef op 11-07-2021 om 12:36:

[..]

een paar is 2, het mag alleen als je nog een paar potten meeneemt en vult

Haha, okeeeee... ik had nog een grote pot gekregen van iemand en ik heb er drie of vier die leeggegeten zijn door de slakken. Dus dan maar geen peultjes en wortels. Dan maar leuke bloeiers! Iets ehm... geels misschien? 

Friezinnetje

Friezinnetje

11-07-2021 om 12:39 Topicstarter

Etosha schreef op 11-07-2021 om 12:38:

[..]

Haha, okeeeee... ik had nog een grote pot gekregen van iemand en ik heb er drie of vier die leeggegeten zijn door de slakken. Dus dan maar geen peultjes en wortels. Dan maar leuke bloeiers! Iets ehm... geels misschien?

u mag het topic verlaten...... 

Even off topic: als ik op mijn eigen profiel klik zie ik naast het aantal berichten (nog lang niet genoeg...) ook likes heb gekregen. Hoe kan ik zien van wie of waarvoor? Iemand een idee?

Friezinnetje schreef op 11-07-2021 om 12:38:

[..]

dat deed je in het TTT-topic wel, want dan weet je dat je reacties krijgt door forummers die van groene tuinen houden. Dan nog even melden dat je kunstgras hebt of vooral grijze tegels.

Ik heb geen gras. Ook nooit gehad. Vrienden van mij hebben wel kunstgras. Ik vind gras niet mooi.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.