Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Het grote minimalisme topic

Hier kletsen we, delen we ervaringen en geven we tips over de weg naar minimalisme!

2 kastjes zijn vandaag en gisteren opgehaald. Tasje voor minibieb en boodschappenkast staat klaar.
Nieuwe minicontainer bij gemeente aangevraagd.

Nu eerst brunchen 

Vf_Watervrouw schreef op 10-04-2023 om 11:06:

2 kastjes zijn vandaag en gisteren opgehaald. Tasje voor minibieb en boodschappenkast staat klaar.
Nieuwe minicontainer bij gemeente aangevraagd.

Nu eerst brunchen

Oja ik kan mijn boeken ook wel in de mini bieb doen

van de week 3 vuilniszakken textiel weggedaan. 
Ik heb zin om nog veel meer weg te doen, maar op een of andere manier om ik er niet aan toe/ begin ik er niet aan. 

gezondheid dochter gaat met ups en downs. Zit nog te twijfelen of ik morgen kast ga doen of toch zolder wat opruimen....blijf die kast ontwijken 

Saga schreef op 10-04-2023 om 11:31:

van de week 3 vuilniszakken textiel weggedaan.
Ik heb zin om nog veel meer weg te doen, maar op een of andere manier om ik er niet aan toe/ begin ik er niet aan.

Ja, je moet er echt tijd en zin voor maken… heel herkenbaar. Maar in stappen is toch ook prima  

Pands schreef op 13-04-2023 om 00:05:

gezondheid dochter gaat met ups en downs. Zit nog te twijfelen of ik morgen kast ga doen of toch zolder wat opruimen....blijf die kast ontwijken

Dan juist met je kleding aan de slag.Zal je een beter gevoel opleveren als je een klus gedaan hebt waar je eigenlijk tegenop zag. Kun jij!

Rooie Kater, Hoe gaat t met jouw kledingkast? Een plank op orde is alvast een mooie start!

Watervrouw, jij bent goed bezig zo te lezen, dat ruimt lekker op zo!

Net als Saga, 3 vuilniszakken je huis uit is  een hele stap! Succes met het vervolg!

ik ben de afgelopen dagen, en vandaag ook nog, aardig huishoudelijk bezig geweest. Alles wat ik me had voorgenomen is gedaan, en meer.
Zaterdag is er ook nog iets opgehaald wat ik verkocht had via marktplaats. 
En tijdens mijn activiteiten ben ik nog meer voor marktplaats tegengekomen. Maar daar zijn nog geen foto's van. Vind het voor nu wel even mooi geweest. Wellicht volgende week weer verder.

RavIvaR schreef op 13-04-2023 om 14:18:

[..]

Dan juist met je kleding aan de slag.Zal je een beter gevoel opleveren als je een klus gedaan hebt waar je eigenlijk tegenop zag. Kun jij!

Rooie Kater, Hoe gaat t met jouw kledingkast? Een plank op orde is alvast een mooie start!

Watervrouw, jij bent goed bezig zo te lezen, dat ruimt lekker op zo!

Net als Saga, 3 vuilniszakken je huis uit is een hele stap! Succes met het vervolg!

We zaten er tegenop maar samen met mijn man kledingkast grote deels uitgeruimd. Moeten nog een paar planken maar al 4 vuilniszakken weg met kleding :o.

Lekker gevoel 

RavIvaR schreef op 13-04-2023 om 15:24:

ik ben de afgelopen dagen, en vandaag ook nog, aardig huishoudelijk bezig geweest. Alles wat ik me had voorgenomen is gedaan, en meer.
Zaterdag is er ook nog iets opgehaald wat ik verkocht had via marktplaats.
En tijdens mijn activiteiten ben ik nog meer voor marktplaats tegengekomen. Maar daar zijn nog geen foto's van. Vind het voor nu wel even mooi geweest. Wellicht volgende week weer verder.

Lekker bezig geweest!

Pands schreef op 13-04-2023 om 21:03:

[..]

We zaten er tegenop maar samen met mijn man kledingkast grote deels uitgeruimd. Moeten nog een paar planken maar al 4 vuilniszakken weg met kleding :o.

Lekker gevoel

Ja heerlijk is dat he het werkt zelfs verslavend

War goed Pands!
Veel succes nog met het vervolg.

Ik had dit weekend andere plannen maar heb toch weer iets kunnen verkopen via marktplaats en het is ook al opgehaald. Fijn. 

doordat de meterkast moest worden opgeruimd, voor nieuwe meter, heb ik mooi veel spullen kunnen opruimen. Hup op marktplaats ermee en naar de weggeef. (Stond altijd een trolley in de gang vol met troep )

De tafel opgeruimd. Verder kom ik vandaag gok ik niet.

hier nog een heel programma huis opruimen dweilen en stofzuigen. Daarna met de kids op pad 

GroenTuintje schreef op 23-04-2023 om 10:37:

hier nog een heel programma huis opruimen dweilen en stofzuigen. Daarna met de kids op pad

Klinkt als drukke dag 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.