Huis, tuin en keuken
BuzzieBee
09-07-2021 om 11:44
Burenoverlast ervaringen
Hier praten we fijn verder over het wee van vervelende buren!!! Her is hier weer vrijdag maar de hond van HardCoreHarry is overleden dus verwacht ik geen feesten en partijen zoals zijn normale vrijmibo. Hij is behoorlijk van slag hoorde ik
Pands
22-08-2021 om 22:53
hier zijn de buren op standje volume 30000 een film aan het kijken....fijn wij moeten morgen gewoon werken, zij blijkbaar niet.
DownrightChinchilla41
22-08-2021 om 22:54
Pands schreef op 22-08-2021 om 22:53:
hier zijn de buren op standje volume 30000 een film aan het kijken....fijn wij moeten morgen gewoon werken, zij blijkbaar niet.
Ik snap gewoon echt niet dat mensen zo egoïstisch kunnen zijn. En het lijkt wel of het alleen maar erger wordt.
Suish
22-08-2021 om 23:27
Ik vind het vooral jammer dat je de politiek hier nooit over hoort. Ook moet er een waarschuwingslabel komen op appartementen. Wat heb ik een spijt van hier wonen. Ik kan echt niet meer tegen plotseling geluid steeds.
safari
22-08-2021 om 23:31
Suish schreef op 22-08-2021 om 23:28:
Wat heb ik een spijt van hier wonen. Ik kan echt niet meer tegen plotseling geluid steeds.
ah dat vind ik echt vreselijk naar voor jou/jullie.. hoop dat er snel een oplossing komt! ieg alvast dit
Pands
23-08-2021 om 06:49
wij zijn bijna jaar geleden hierheen verhuist omdat in onze vorige buurt bijna elke dag feestjes gegeven werden. En nu hebben wij buren die beide doof zijn ofzo want de tv staat altijd mega hard. Neiging om weer te gaan verhuizen....
En idd snap dat egoïstische niet, van ohh tv lekker hard en schijt aan de buren
Suish
23-08-2021 om 09:36
Ja dat lijkt me ook verschrikkelijk. Dat is echt mijn nachtmerrie, dat we na verhuizen weer overlast hebben. Nu hebben we zij- en bovenburen dus sowieso veel kans maar in een rijtjeshuis kan het ook flink misgaan.
Is de isolatie bij jullie huizen slecht of hebben zij het heel hard staan?
Pands
23-08-2021 om 10:17
huizen zijn uit 2007 dus prima geïsoleerd. Expres voor een wat nieuwer huis gekozen ivm isolatie...maar alsnog pech hebben en idd rijtjeshuis
Bakblik
23-08-2021 om 14:49
Tuurlijk buurman. Klim lekker op je dak om de ligusterhaag te snoeien. Dat is makkelijker dan een trap uit de schuur halen en in de brandgang zetten. Ik zag je zaterdag balanceren met die heggeschaar (best zwaar zo'n ding)
Later hoorde ik je vegen en voor een onervaren persoon als jij is het best netjes geworden. Dat snoeien dan. Had je echt niet gezien dat er wel heel veel taken in de brandgang waren gevallen?
Vanochtend stond ik tot mijn enkels in de takken toen ik ging sporten.
Wanneer ga je dat opruimen?
Wat zeg je? Nu nog niet? Oké het even laten indrogen scheelt veel ruimte in je gft bak dat klopt.!
Maar ik en ook de mevrouw uit het huis achter jou zijn niet meer zo goed ter been. Met wat dauw of een beetje regen wordt het al gauw onbegaanbaar voor de wat oudere mensen.
Ik hoop dat je het wat eerder weghaalt dan dat bouwafval van vorig jaar december. Gelukkig kon ik daar omheen lopen maar dit is moeilijk te omzeilen, bij ieder zuchtje wind ligt het anders.
Doe er wat aan!
Suish
24-08-2021 om 12:56
Waarom zijn mijn bovenburen alweer thuis?! Rot op en kom pas terug als jullie je weer normaal gedragen!!
Astronautje_
26-08-2021 om 21:09
Ik heb een buurvrouw wiens grote hobby klussen is. Ze klust echt iedere dag wel een aantal uur, soms zelfs bijna de hele dag. Ze heeft ook geen vaste tijden waarop ze klust, dus ik kan er ook geen rekening mee houden met thuiswerken. Ze is behoorlijk aggressief en houd met niemand rekening. De woningbouwvereniging wil ook niet bemiddelen oid en zegt dat ze gewoon mag klussen. Ik kan best wel tegen wat geluidsoverlast maar dit is echt niet te doen meer joh ...
DownrightChinchilla41
26-08-2021 om 21:29
Ze zouden al die egoïstische herrieschoppers allemaal in dezelfde straat naast elkaar moeten huisvesten. Dan kunnen ze elkaar fijn het leven zuur maken met hun herrie.
Perzikboom
28-08-2021 om 20:46
de ouders van Schreeuwie en Krijsje hebben een feestje. Het is hier echt niet te harden met die bonkmuziek. Ik denk dat ik morgenochtend om 7 uur echt heel veel schilderijtjes moet ophangen in het washok wat aan hun muur grenst en dat ik hier gewoon een beetje in het beton ga zitten boren met en een houtboor op klopstand.
Suish
28-08-2021 om 23:58
Zo een hekel eraan als de bovenburen op willekeurige momenten dingen laten vallen... Misschien doen ze het niet expres maar dat soort plotselinge geluiden word ik ook gek van.
Volgend huis moet echt geen bovenburen hebben..! Helaas bouwen ze Nederland vol met flats...
DownrightChinchilla41
29-08-2021 om 00:34
Suish schreef op 28-08-2021 om 23:58:
Zo een hekel eraan als de bovenburen op willekeurige momenten dingen laten vallen... Misschien doen ze het niet expres maar dat soort plotselinge geluiden word ik ook gek van.
Volgend huis moet echt geen bovenburen hebben..! Helaas bouwen ze Nederland vol met flats...
Geloof me zelfs met alleen buren naast je kun je al gek worden van het geluid, hier is het zo gehorig je hoort echt alles. Ik heb in een flat gewoond wat veel minder gehorig was. Ik wens af en toe echt een onbewoond eiland, eindelijk rust 😅
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.