Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Alles over de Kringloop, kom maar op!


Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

09-05-2024 om 13:39 Topicstarter

223f1f4b421817826033ab11f15a20cdd71a827a.jpg?20240508105626

Vier van deze ontbijt of dessertschaaltjes,   Alpine Meadow servies van Wood & Sons, voor € 1,50 per stuk.  
Ik heb helemaal geen echt servies, vond deze te lief om te laten staan.

Jullie nog iets leuks 'gescoord?' 

Een DVD box van "Tante Lien". Lekker nostalgisch. 
🧡

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

31-05-2024 om 12:26 Topicstarter

Deze  week werd het appartement van een overleden familielid uitgeruimd door de Kringloop. Er stond o.a. een forse kledingkast, die ongeveer 1,5jr geleden met bloed zweet en tranen in elkaar gezet is.   Er werd van tevoren gezegd dat ze hem zouden demonteren en meenemen.Maar dat hij niet meer in elkaar gezet zou worden en naar 'de stort' zou gaan.  'Het in-en-uit elkaar nemen is duurder dan het verkopen van de kast'.

Gelukkig was er bij de sjouwers iemand zeer gecharmeerd van de kast. Die is dus in zijn geheel   meegegaan, niet gedemonteerd. Hij paste zelfs in de lift.
Nu hoop ik maar dat de man hem zó mee mag nemen en dat hij niet alsnog er iets voor moet  betalen aan zijn baas....

Beterlaat2021! schreef op 23-03-2024 om 19:02:

il_680x540.3792367119_kg4u.jpg

Zoiets dus? Is het emaille en is hij gaaf? Mooi hoor.
Ik heb iets dergelijks gehad meteen theepot van Thomas, voor € 3,50.
Gewoon nog te koop in de winkel voor € 50 - € 60!

Prachtig!!!

Twee schaaltjes gescoord waar we er al twee van hadden, dus nu een compleet setje. Blij!

Vanmiddag een rolstoel (€ 17,50) en een rollator (€ 7,50) gescoord voor familielid, plus een ijzeren geldkistje met slot (€6,-) voor man.

Vanmorgen een Tupperware bak en Weckpotten voor € 6,-.

Productief dagje. 👍🏻

Hier is in stad vlakbij tegenwoordig een vintage per kilo winkel. Daar ga ik binnenkort eens snuffelen. Alles voor 17,50 per kilo.

Mijn jongste mag volgend jaar zijn stage doen bij de Kringloop. Hebben jullie gelijk een update over het thuiszitterstopic. Heb hem al gewaarschuwd dat ik hem als spotter voor leuke items ga inzetten

Een hele grote volle shopper met boeken naar de kringloop en toch nog met één boekje terug gekomen.

Dat gaat hier vooral zo met kookboeken Poezenmeisje!

ik vandaag een leuke spijkerbroek gevonden.

Eerder deze week ook nog een paar sandaaltjes en een riem. En voor zoon wat strips.

Pfffffff...
Van de week een mooie kast, was al weg.

Vandaag een mooie bank, moeder wilde nog even verder kijken. Bank weg.

Echt, je moet meteen toeslaan als je iets ziet dat netjes is én aan je voorwaarden voldoet.

Poezenmeisje schreef op 06-07-2024 om 23:29:

Pfffffff...
Van de week een mooie kast, was al weg.

Vandaag een mooie bank, moeder wilde nog even verder kijken. Bank weg.

Echt, je moet meteen toeslaan als je iets ziet dat netjes is én aan je voorwaarden voldoet.

Klopt. Gaat heel hard bij mooie meubels. Al heb ik een keer flinke mazzel gehad. Kast (rotan retro) stond er na een paar weken nog die caissière was verbaasd dat deze ook verkocht werd (ze dacht inventaris kringloop )

GroenTuintje schreef op 25-02-2024 om 16:48:

[..]

Wat zonde zeg ik breng mijn spullen altijd naar een kleine goede doelen kringloop. Die commerciële zijn vaak niet zo netjes met spullen

Ik ook . Naar de Terre des Hommes goede doelen winkel . ( er zitten er een stuk of 40 door heel Nederland ) .

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

07-07-2024 om 10:00 Topicstarter

Poezenmeisje schreef op 06-07-2024 om 23:29:

Pfffffff...   Van de week een mooie kast, was al weg.
Vandaag een mooie bank, moeder wilde nog even verder kijken. Bank weg.
Echt, je moet meteen toeslaan als je iets ziet dat netjes is én aan je voorwaarden voldoet.

O, dat is zó waar.   Je moet er niet te lang over nadenken, want als je IETS leuks gezien hebt, is het de volgende dag wég! Wat het dan ook is, een meubelstuk, kleding, een vaas....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.