Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Adventskalenders 2022

Wie heeft er al leuke adventskalenders gekocht of gezien voor dit jaar ? Nav een link op viva heb ik voor onze jongens allebei al den kalender gekocht. 1 van Pokemon en 1 van Super Mario. Bonusdochter krijft denkt ik die van Myjewellery maar voor man en mezelf weet ik het nog niet.


Due-scimmie

Due-scimmie

09-09-2022 om 12:33 Topicstarter

Ik vind die van ecco verde interessant klinken. Ik ben er voor mezelf gewoon nog niet uit. Of iets shampoobar achtig, of misschien van postcards enzo (Maar die kan ik geen vinden), of ..... 

Ik heb momenteel geen baan en als ik die ij december nog niet heb is het soort kerstpakket ook.

welke ook leuk waren in 2021:
Bonne maman
Pukka
Gluten vrije van schär geloof ik

Ik overweeg dit jaar de Diamine Ink-vent calender. Wij schrijven hier allebei veel met vulpen en die verschillende kleurtjes gebruiken we allebei ook. 

Ik heb die van Rituals weer besteld. Nu al zin in!

Due-scimmie

Due-scimmie

24-09-2022 om 07:16 Topicstarter

Ik net van shampoobars

Beerwulf bier adventskalender!

De Action heeft een adventskalender voor honden!

Heeft iemand van jullie wel eens de adventskalender van De buurvrouw of Lievelings gehad? De beschrijvingen van hun kalenders zijn best vaag, maar wil wel graag een beetje weten wat je kan verwachten voordat ik €70 uitgeef.

Due-scimmie schreef op 24-09-2022 om 07:16:

Ik net van shampoobars

Ziet er ook gaaf uit. Heb alleen geen ervaring met zulke bars. 

Due-scimmie

Due-scimmie

25-09-2022 om 10:23 Topicstarter

rooiekater schreef op 25-09-2022 om 09:02:

[..]

Ziet er ook gaaf uit. Heb alleen geen ervaring met zulke bars.

Ik ook weinig. Maar heb al wel eens proefshampoobars gehad

Due-scimmie schreef op 25-09-2022 om 10:23:

[..]

Ik ook weinig. Maar heb al wel eens proefshampoobars gehad

Misschien dat eerst proberen en dan evt volgend jaar zn kalender bestellen 

Beterlaat2021! schreef op 24-09-2022 om 08:32:

De Action heeft een adventskalender voor honden!

Pas maar op dat ze 'm niet te lekker maken want dan heeft hij zó zijn adventskalender leeg gegeten.

Ik kon niet kiezen (gebruik m’n zwangerschap maar als excuus) dus heb die van Lievelings en De buurvrouw besteld. Ben erg benieuwd. Mijn verlof start begin december dus wordt een verlof vol met kadootjes

Due-scimmie

Due-scimmie

29-09-2022 om 23:44 Topicstarter

Ik heb ook nog de kaarsjes adventskalender gekocht van de Action. 6.95 en iedere dag een ander kaarsje.

Marquise schreef op 23-09-2022 om 16:53:

Ik overweeg dit jaar de Diamine Ink-vent calender. Wij schrijven hier allebei veel met vulpen en die verschillende kleurtjes gebruiken we allebei ook.

Die ziet er mooi uit!! De eerste adventkalender waar ik echt heel hebberig van word. Echt een cadeau. Ik ben dol op mooie inkt en pennen. 

Voor mijn moeder heb ik rituals gekocht. Vorig jaar iets met dropballen, dat was geen succes. Ze heeft ook die van Bon Maman gehad, die was ook geweldig.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.