Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Fijn je te lezen Millie, gefeliciteerd met je verjaardag! 😘❤

♥️

❤️

❤️

MatureJackal76

MatureJackal76

11-11-2022 om 06:37

❤️

Gefeliciteerd 🥂 kanjer🍾

Wat fijn om van je te horen lieve Millie.
Voor mij is dit bericht al voldoende, neem je tijd.
♥️

♥️

Fijn je te lezen! Gefeliciteerd met je verjaardag,hierin het zuiden feesten ze met je mee!🥳

Gefeliciteerd lieve Millie 🥳. Hopelijk heb je een goede nacht gehad, dat je er een mooie dag vandaag van kan maken ♥️. En ja neem je tijd, het is al heel fijn dat berichtje van je van gisteren te lezen 😊🌷

gefeliciteerd Millie en dat je er een mooie dag met je geliefden van kan maken!!

Gefeliciteerd, Millie! En ik zeg er bij: en nog vele jaren! Want wat zou dat mooi zijn.

Fijn je te horen Millie, dit is voldoende!! Je zal druk zijn met vooral leuke dingen in en rondom het huis!

Okee , nu reageer ik ook even. Ben je jarig vandaag? Van harte  gefeliciteerd  dan! Mooie datum, het is hier vandaag mijn trouwdag.
Dat je hier gereageerd  had, hoorde ik via een privéberichtje. ( ja, je wordt echt overal besproken, maar laat dit geen druk zijn om hier te reageren hoor!!)
Ik dacht zelf aan misschien  een zware week door alles, inclusief  de nieuwe  behandeling  die je krijgt nu. Snap best dat je dan de puf niet hebt hier te schrijven,  jezelf en je gezin zijn het belangrijkste.  
Het moge duidelijk  zijn dat je in de harten en levens van velen zit nu denk ik door alle reacties.  ( en dan nog de meelezers, waaronder ik, die dan op stille momenten hier juist alleen maar lezen, want alles dat je kunt zeggen, is toch al geschreven)
Je hebt zeg maar een duidelijke voetstap in het zand achtergelaten  en bent een voorbeeld voor veel mensen wat betreft je vechtlust. Hou vol, maak nog veel mooie momenten met je geliefden  .
En voor nu een fijne dag toegewenst. Er brandt hier af en toe een kaarsje voor je. Met de wens dat je zo min mogelijk  pijn hebt en energie om vooral de leuke dingen  te doen. En kracht om de minder leuke dingen vol te houden. 

Gefeliciteerd met je verjaardag 🥳

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.