Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
Alcedo
25-12-2024 om 10:54
Wat fijn Ambra!
@BB, hopelijk dat medicatie dan wel helpt. Bij mij kwam het niet uit de allergietest maar ik reageer wel heel sterk op katten dus ik blijf er maar bij uit de buurt.
Broodjebrie
25-12-2024 om 10:56
Alcedo schreef op 25-12-2024 om 10:54:
Wat fijn Ambra!
@BB, hopelijk dat medicatie dan wel helpt. Bij mij kwam het niet uit de allergietest maar ik reageer wel heel sterk op katten dus ik blijf er maar bij uit de buurt.
Ja ik ben ook benieuwd wat er uit de test gaat komen.. Al kan het gewoon bijna niet anders. Ik ga werkgever volgende week maar op de hoogte brengen en vragen of ik een andere cliënt zonder katten kan krijgen.
Fijne dagen allemaal ♥️