Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Kanker heeft gewonnen; moeder overleden

rooiekater

rooiekater

17-02-2024 om 16:04 Topicstarter

Ambulance wens is geregeld ze wil nog 1 keer naar het strand. Dus binnenkort gaan we. 

rooiekater schreef op 17-02-2024 om 16:04:

Ambulance wens is geregeld ze wil nog 1 keer naar het strand. Dus binnenkort gaan we.

Fijn dat dat mogelijk  is nog  rode kater.  Ik duim voor een mooie dag!

wat fijn, wij hebben destijds deze organisatie ook ingeschakeld. We kijken er nog altijd met hele fijne gevoelens op terug, die dag.

Fijn dat het geregeld is. Op naar een mooie dag met veel goede herinneringen 

rooiekater

rooiekater

17-02-2024 om 19:21 Topicstarter

En toch zie ik er tegen op   
Volgens mijn therapeut ben ik op de vlucht dus dat ik dit eng vind valt te plaatsen. 

rooiekater

rooiekater

19-02-2024 om 20:03 Topicstarter

En toen lag ze in de hospisch  het ging thuis niet meer. 

Ach nee, wat snel weer! Sterkte kater 

ah jeetje veel 

Ik wil je sterkte wensen Rooiekater. Wat een moeilijke tijd ga je door. Ik hoop voor jullie dat het nog lukt om naar het strand te gaan.

oh nee

Wat gaat het snel! Hopelijk kunnen jullie nog wel naar het strand.

Sterkte rooiekater.   De hospice is aan de ene kant naar, want je weet dat het eind in zicht is. Aan de andere kant  kan en mag je alle zorg uit handen geven, is er veel steun en liefde en kan je je totaal  focussen op nog zoveel mogelijk  mooie momenten  maken en een liefdevol afscheid. Kan je vrij krijgen van de werk nu? Die laatste  tijd  is zó waardevol samen.

rooiekater

rooiekater

20-02-2024 om 03:57 Topicstarter

Ben bang  weet ook effe niet wat  ik met mijzelf aan moet. 

lieve rooie kater,
Je mag ook bang zijn,wat zelfs heel logisch is! Er staat iets bekends te gebeuren maar toch ook onbekend . Want hoe gaat het verlopen . Ben je bij der? Zeg wat je nog wil zeggen , knuffel als het kan . En vooral geef jezelf tijd om dit alles een plekje te geven , dit zorgt voor een fijne terugkijk en verwerking.
Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen voor de komende tijd met een hele grote knuffel ! 
Als je wil praten er zijn hier heel veel mensen die er zijn voor je. 
Hoop dat je een beetje tot rust kan komen en dat je nu slaapt ,ookal is het maar steeds een hazeslaapje .

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.