Gezondheid en welzijn
rooiekater
29-12-2022 om 17:56
Kanker heeft gewonnen; moeder overleden
Ik zoek gewoon een plekje om van mij af te schrijven.
De band tussen mij en mijn moeder is zeer wisselend. Maar ik gun nooit iemand op aarde kanker toe.
Begin 2020 diagnose eierstok kanker met uitzaaiingen o.a naar de lymfeklieren, longen en organen.
Chemotherapie gehad 8 kuren en tussendoor een zware operatie waarbij een hoop is weg gehaald.
Scan half 2021 wees uit dat er niks meer zat ook in het bloed niks te vinden.
Begin 2022 i.v.m vage klachten en twijfelachtige foto scan gehad niks op te zien.
Laatste weken is mijn moeder veel ziek lijkt niet op te knappen. Inmiddels bloed geprikt en er zijn tumormarkers gevonden. En op de echo was veel vocht zichbaar wat de vorige keer ook was toen ze de tumor vonden.
Vandaag de ct scan gehad en hopelijk morgen de uitslag.
rooiekater
17-02-2024 om 16:04
Ambulance wens is geregeld ze wil nog 1 keer naar het strand. Dus binnenkort gaan we.
lientje69
17-02-2024 om 18:44
rooiekater schreef op 17-02-2024 om 16:04:
Ambulance wens is geregeld ze wil nog 1 keer naar het strand. Dus binnenkort gaan we.
Fijn dat dat mogelijk is nog rode kater. Ik duim voor een mooie dag!
Broodjebrie
17-02-2024 om 18:55
wat fijn, wij hebben destijds deze organisatie ook ingeschakeld. We kijken er nog altijd met hele fijne gevoelens op terug, die dag.
Grietje2
17-02-2024 om 19:05
Fijn dat het geregeld is. Op naar een mooie dag met veel goede herinneringen
rooiekater
17-02-2024 om 19:21
En toch zie ik er tegen op
Volgens mijn therapeut ben ik op de vlucht dus dat ik dit eng vind valt te plaatsen.
Sassenach
19-02-2024 om 20:27
Ik wil je sterkte wensen Rooiekater. Wat een moeilijke tijd ga je door. Ik hoop voor jullie dat het nog lukt om naar het strand te gaan.
lientje69
20-02-2024 om 00:05
Sterkte rooiekater. De hospice is aan de ene kant naar, want je weet dat het eind in zicht is. Aan de andere kant kan en mag je alle zorg uit handen geven, is er veel steun en liefde en kan je je totaal focussen op nog zoveel mogelijk mooie momenten maken en een liefdevol afscheid. Kan je vrij krijgen van de werk nu? Die laatste tijd is zó waardevol samen.
Rode-panda
20-02-2024 om 05:46
lieve rooie kater,
Je mag ook bang zijn,wat zelfs heel logisch is! Er staat iets bekends te gebeuren maar toch ook onbekend . Want hoe gaat het verlopen . Ben je bij der? Zeg wat je nog wil zeggen , knuffel als het kan . En vooral geef jezelf tijd om dit alles een plekje te geven , dit zorgt voor een fijne terugkijk en verwerking.
Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen voor de komende tijd met een hele grote knuffel !
Als je wil praten er zijn hier heel veel mensen die er zijn voor je.
Hoop dat je een beetje tot rust kan komen en dat je nu slaapt ,ookal is het maar steeds een hazeslaapje .
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.