Financiën en recht Financiën en recht

Financiën en recht

Wie doet er mee? Minder geld uitgeven!

Op VIVA is dit een goedlopend topic waar ik met veel plezier in mee schrijf. Spaar en bespaar goeroe's, verenig u!


Epileren doe ik ook zelf, gelukkig heb ik van nature mooie wenkbrauwen en hoef ik er niet veel aan te doen.

Hobbelster, ons huis staat ook niet vol met meuk maar ik mijn veranderdrang is groot, te groot vind ik zelf. En ik gooi goede spyllen niet weg , verkoop ze via marktplaats of breng het naar de kringloop. 

Waar ik ook minder geld aan uit wil geven is benzine, man man wat kost dat ook wat. Wij wonen in een buitendorp en zijn vaak wel afhankelijk van de auto. Openbaar vervoer is ook steeds minder geworden. De kinderen hebben sinds ze van de basisschool af zijn hun vrienden ook overal zitten. Dus ja vaker brengen en halen. Maar ik probeer wel steeds beter op te letten om het te combineren. Vanuit mijn werk langs bijvoorbeeld het kruidvat en niet een dag later op mijn vrije dag apart ervoor rijden. 

Dat is dus precies de reden dat ik het laat doen, die wenkbrauwen. Zelfs met leesbril is het lastig te zien, en dan ben ik ook nog eens hopeloos onhandig in spiegelbeeld..

_melon

_melon

04-08-2021 om 14:27 Topicstarter

De reden is minder leuk, maar bij het opruimen van het huis van m'n oma die overleden is mocht ik alle wasmiddel en schoonmaakmiddel meenemen. Ze was groot Robijn fan. 
Ik kan weer even voor uit!

_melon schreef op 04-08-2021 om 14:27:

De reden is minder leuk, maar bij het opruimen van het huis van m'n oma die overleden is mocht ik alle wasmiddel en schoonmaakmiddel meenemen. Ze was groot Robijn fan.
Ik kan weer even voor uit!

Ach..gecondoleerd. Nu denk je bij elke was aan je oma en dat is dan weer positief

(offtopic: ik vind het wel verwarrend jouw melon en die andere melon, die halve).

Ik heb nu pas door dat het 2 verschillende ava's zijn.

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

04-08-2021 om 16:51

_melon schreef op 04-08-2021 om 14:27:

De reden is minder leuk, maar bij het opruimen van het huis van m'n oma die overleden is mocht ik alle wasmiddel en schoonmaakmiddel meenemen. Ze was groot Robijn fan.
Ik kan weer even voor uit!

Gecondoleerd.  

Robijn ruikt heerlijk! 

_melon

_melon

04-08-2021 om 16:57 Topicstarter

Herfstappeltaart schreef op 04-08-2021 om 14:53:

[..]

Ach..gecondoleerd. Nu denk je bij elke was aan je oma en dat is dan weer positief

(offtopic: ik vind het wel verwarrend jouw melon en die andere melon, die halve).

Ik heb nu pas door dat het 2 verschillende ava's zijn.

Dankje!

Melon en _melon bedoel je he?

Ja verwarrend. Ik weet niet of zij op Viva ook al Melon was. Is me daar nooit opgevallen iig. 

_melon schreef op 04-08-2021 om 14:27:

De reden is minder leuk, maar bij het opruimen van het huis van m'n oma die overleden is mocht ik alle wasmiddel en schoonmaakmiddel meenemen. Ze was groot Robijn fan.
Ik kan weer even voor uit!

Gecondoleerd met je oma, altijd naar als dierbare overlijden.

Dan maar elke keer je oma herinneren als je wast 😊

_melon schreef op 04-08-2021 om 16:57:

[..]

Dankje!

Melon en _melon bedoel je he?

Ja stom. Ik weet niet of zij op Viva ook al Melon was. Is me daar nooit opgevallen iig.

O dat is irritant.. nog niet opgevallen zo de andere melon, maar als het plaatje ook aardig indentiek is..

_melon

_melon

04-08-2021 om 17:06 Topicstarter

Winterkoud schreef op 04-08-2021 om 17:00:

[..]

O dat is irritant.. nog niet opgevallen zo de andere melon, maar als het plaatje ook aardig indentiek is..

Ze is ook niet zo actief. Haar avatar is iets roods, maar ik denk dat Herfstappeltaart bedoeld dat ze reacties 'leest' als die van mij omdat ze gewoon Melon ziet staan. 

Maar heb even in het nickname topic gekeken, op VIVA was ze ook al Melon. 

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

04-08-2021 om 17:25

Lichtpuntje; De pedicure was echt heel veel goedkoper dan ik had verwacht.

Ik vond het zo goedkoop dat ik overweeg om vaker naar de pedicure te gaan. Dus niet als het nodig is, maar gewoon voor extra en lekker.  

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

04-08-2021 om 17:38

_melon schreef op 04-08-2021 om 17:06:

[..]

Ze is ook niet zo actief. Haar avatar is iets roods, maar ik denk dat Herfstappeltaart bedoeld dat ze reacties 'leest' als die van mij omdat ze gewoon Melon ziet staan.

Maar heb even in het nickname topic gekeken, op VIVA was ze ook al Melon.

Wat apart want ik moest mijn naam hiervoor veranderen van de moderators omdat hij teveel leek op 1 van hier. Nou begon zij wel heisa te maken hoor. Maar ik let op jouw idd door je avatar

_melon schreef op 04-08-2021 om 17:06:

[..]

Ze is ook niet zo actief. Haar avatar is iets roods, maar ik denk dat Herfstappeltaart bedoeld dat ze reacties 'leest' als die van mij omdat ze gewoon Melon ziet staan.

Maar heb even in het nickname topic gekeken, op VIVA was ze ook al Melon.

Ah dan heb ik haar nog niet gelezen. Ligt er ook aan waar ze schrijft natuurlijk.

Idris schreef op 04-08-2021 om 17:25:

Lichtpuntje; De pedicure was echt heel veel goedkoper dan ik had verwacht.

Ik vond het zo goedkoop dat ik overweeg om vaker naar de pedicure te gaan. Dus niet als het nodig is, maar gewoon voor extra en lekker.

Ik kom echt nooit bij een pedicure of schoonheidssalon / behandeling. Geen idee wat daar doorgaans prijzen zijn..

_melon

_melon

04-08-2021 om 18:16 Topicstarter

Nose schreef op 04-08-2021 om 17:38:

[..]

Wat apart want ik moest mijn naam hiervoor veranderen van de moderators omdat hij teveel leek op 1 van hier. Nou begon zij wel heisa te maken hoor. Maar ik let op jouw idd door je avatar

Ik was hier eerder 

Maar wij hebben er nog geen ruzie om haha. 

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

04-08-2021 om 18:33

Winterkoud schreef op 04-08-2021 om 18:11:

[..]

Ik kom echt nooit bij een pedicure of schoonheidssalon / behandeling. Geen idee wat daar doorgaans prijzen zijn..

Ik doe eens met 8-10 weken een schoonheidsbehandeling, inclusief epileren en wenkbrauwen verven voor €45,00.

Mijn voeten liet ik deze week doen voor €30,00 voor een uur! En nu zijn ze lekker zacht 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.