Financiën en recht
BuzzieBee
09-07-2021 om 22:59
Gierige acties!
Doorgezet vanaf het vivaforum. Hij was hier nog niet!
deel hier gierige acties van mensen die je kent of van jezelf!
Ginevra
30-08-2021 om 13:15
Duiveninhetnieuws schreef op 29-08-2021 om 21:24:
[..]
Dat vind ik echt volkomen kansloos. Iets gratis aanbieden, en later terugkrabbelen omdat je vrouw het niet goed vond?
Maar dan wel kansloos van die man toch, hoop ik? Ik heb zo’n man die vroeger wel eens dingen (van ons samen, die we gewoon in gebruik hadden dus niet eens over hadden) gratis aan anderen weg wilde geven, zonder mij daarin te kennen. Man, wat werd ik daar boos over. Want dan moest ik weer de vervelende gierige bitch spelen die de boel terugdraaide. Gelukkig doet hij dat niet meer
Duiveninhetnieuws
30-08-2021 om 13:23
Ginevra schreef op 30-08-2021 om 13:15:
[..]
Maar dan wel kansloos van die man toch, hoop ik? Ik heb zo’n man die vroeger wel eens dingen (van ons samen, die we gewoon in gebruik hadden dus niet eens over hadden) gratis aan anderen weg wilde geven, zonder mij daarin te kennen. Man, wat werd ik daar boos over. Want dan moest ik weer de vervelende gierige bitch spelen die de boel terugdraaide. Gelukkig doet hij dat niet meer
Ja van die man! Die had dan zelf maar die 25 euro moeten betalen aan zijn vrouw. Ik zou me er trouwens totaal niet mee bemoeien als mijn man iets zou weggeven. Mocht dan blijken dat we het ding zelf nodig hebben zou ik hem vriendelijk vragen om even een nieuwe te kopen. Altijd goed om het probleem bij de eigenaar te laten
Ginevra
30-08-2021 om 15:44
Duiveninhetnieuws schreef op 30-08-2021 om 13:23:
[..]
Ik zou me er trouwens totaal niet mee bemoeien als mijn man iets zou weggeven.
Nou ja, die keer dat hij waar ik bij zat tegen een bezoekend familielid zei: "Oh heb jij nog geen tv dan? Je mag die van ons wel hebben hoor" heb ik toch meteen wel gevraagd of ik daar ook nog wat in in te brengen had . Achteraf stom, ik had hem rustig z'n gang moeten laten gaan en dan een grotere en mooiere laten kopen .
Paull
30-08-2021 om 15:49
Toppunt van gierigheid van ik Iemand op de sportschool die dagelijks kwam douchen, ook op dagen dat hij niet sportte. Zodat hij thuis niet hoefde te douchen en hem dat water scheelde.
redbulletje
30-08-2021 om 15:59
Paull schreef op 30-08-2021 om 15:49:
Toppunt van gierigheid van ik Iemand op de sportschool die dagelijks kwam douchen, ook op dagen dat hij niet sportte. Zodat hij thuis niet hoefde te douchen en hem dat water scheelde.
Wat idioot. Jezelf het comfort en de privacy van je eigen huis ontzeggen voor een paar centen. Ik heb nooit op de sportschool gedouched juist omdat ik het thuis veel fijner vind.
febag
30-08-2021 om 16:11
Een kennis van mij heeft geen badkamer en gebruikt daarvoor ook de sportschool. Of hij ook gaat douchen als hij niet sport, weet ik niet. Zou best kunnen.
Herfstappeltaart
30-08-2021 om 16:15
febag schreef op 30-08-2021 om 16:11:
Een kennis van mij heeft geen badkamer en gebruikt daarvoor ook de sportschool. Of hij ook gaat douchen als hij niet sport, weet ik niet. Zou best kunnen.
Geen badkamer? Bestaat dat?
Duiveninhetnieuws
30-08-2021 om 16:23
Ginevra schreef op 30-08-2021 om 15:44:
[..]
Nou ja, die keer dat hij waar ik bij zat tegen een bezoekend familielid zei: "Oh heb jij nog geen tv dan? Je mag die van ons wel hebben hoor" heb ik toch meteen wel gevraagd of ik daar ook nog wat in in te brengen had . Achteraf stom, ik had hem rustig z'n gang moeten laten gaan en dan een grotere en mooiere laten kopen .
Dat is ook wel heel erg 😅
febag
30-08-2021 om 16:25
Herfstappeltaart schreef op 30-08-2021 om 16:15:
[..]
Geen badkamer? Bestaat dat?
Hij woont om het achter gedeelte van zijn winkel, wel keuken en wc aanwezig.
redbulletje
30-08-2021 om 16:27
febag schreef op 30-08-2021 om 16:25:
[..]
Bizar. Heeft ie geen ruimte om een douche laten installeren?
Tatemae
30-08-2021 om 21:50
febag schreef op 30-08-2021 om 16:25:
[..]
En een badkamer bouwen kan niet vanwege het bestemmingsplan van de gemeente, zeker?
Lastige situatie lijkt me voor hem.
Tatemae
30-08-2021 om 21:55
een collega van een andere afdeling laat altijd al haar apparaten op, op kantoor, van telefoon tot haar accu van haar electrische fiets maar ook een draagbare speaker en zo'n batterij om later je telefoon oid op te laden. (Kom niet op het woord)
Maar zegt dan ook vol trots, dat het weer scheelt in de centjes.
Vind ik ook een aparte (en logistiek vermoeiende) gewoonte
Meesje
30-08-2021 om 22:06
Tatemae schreef op 30-08-2021 om 21:55:
een collega van een andere afdeling laat altijd al haar apparaten op, op kantoor, van telefoon tot haar accu van haar electrische fiets maar ook een draagbare speaker en zo'n batterij om later je telefoon oid op te laden. (Kom niet op het woord)
Maar zegt dan ook vol trots, dat het weer scheelt in de centjes.
Vind ik ook een aparte (en logistiek vermoeiende) gewoonte
Deze moest ik 2x lezen. Vroeg me af hoe je geld spaart als je je spullen op kantoor laat liggen 🙈 Maar je bedoelt opladen. Ik had de 2e 'op' gemist.
MidasWolf
30-08-2021 om 22:11
Paull schreef op 30-08-2021 om 15:49:
Dit stel ik mij voor als een klassieke gierige actie. Wel leuk voor het topic.
febag
30-08-2021 om 23:20
Tatemae schreef op 30-08-2021 om 21:55:
zo'n batterij om later je telefoon oid op te laden. (Kom niet op het woord)
Powerbank
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.