Eten Eten

Eten

Wat vind jij wel lekker, wat de meeste mensen niet lekker vinden?

Tegenhanger van de vraag van de dag:
Wat vind jij wel lekker, waar de meeste mensen niet van houden?

KillerQueen

KillerQueen

10-11-2022 om 10:15 Topicstarter

- Witlof, dat kan ik wel 2x per week eten. Het aanhangend vocht wat in de ovenschaal achterblijft 'drinken' dochter en ik als soep
- Gestoofde andijvie
- Gestoofde prei
- Alle soorten kaas (niet helemaal waar, Limburgse stinkkaas komt er niet in)
- Smeerworst met appelstroop

balkenbrij!

Haggis

Vlees met vetrandjes, mosselen en veel soorten orgaanvlees.

Spruitjes, witlof, schorseneren. Eigenlijk alle niet populaire groente.

Vlees met vetjes blijkbaar. Witlof blijkbaar ook, maar wel begraven onder een lading ham en kaas (telt dat? Kaal is het niet te vreten).

Rockstar schreef op 10-11-2022 om 11:11:

Vlees met vetjes blijkbaar. Witlof blijkbaar ook, maar wel begraven onder een lading ham en kaas (telt dat? Kaal is het niet te vreten).

Helaas dat telt niet. Je moet het ook kaal lusten.

spruitjes 😍

Hier ook team spruitjes/witlof/schorseneren.  Zeker nu in de herst heerlijk!

Ik wist niet eens dat er mensen waren die geen witlof lusten 🤣 nou dat dan blijkbaar.

En de bovengenoemde balkenbrij... ik heb er nu zin in haha.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat veel mensen niet lusten. Rauwe tomaat geloof ik en vis? Vind ik allebei ook heel lekker.

KillerQueen

KillerQueen

10-11-2022 om 11:48 Topicstarter

(rauwe) bleekselderij, het mag ook door een soep of saus heen. Niet als losse groente.

Oeps verkeerde topic.

Dutchgirly schreef op 10-11-2022 om 11:39:

Ik wist niet eens dat er mensen waren die geen witlof lusten 🤣 nou dat dan blijkbaar.

En de bovengenoemde balkenbrij... ik heb er nu zin in haha.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat veel mensen niet lusten. Rauwe tomaat geloof ik en vis? Vind ik allebei ook heel lekker.

Ik wist niet dat er mensen zijn die witlof zonder ham en kaas kunnen verdragen. Dat spul is zo godvergeten bitter. Maar dat vind ik van andijvie ook en dat eten mensen ook.

Vliegtuig-eten. 

Oesters, heerlijk met gesneden sjalot in limoensap. Eet het niet vaak en eigenlijk bijna altijd als ik uit eten ga, of als ik met vrienden/Kennissen ben.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.