Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Ik heb gehakt uit de diepvries gehaald en dat ga ik rul bakken met curry pasta en ui en tomaten en dan eten we dat met sla en komkommer op parathas van de indiase winkel .Misschien nog een gebakken ei er ook op. 

Hier geen pannenkoeken. Wel weer een goed idee, binnenkort, maar dus niet vandaag. Dan maar een cultuurbarbaar   

Ik heb me ziekgemeld wegens keelpijn. Niet handig als je voor de klas staat. Verder voel ik me prima, dus ik ga thuiswerken en wat rotzooi ruimen. Voor de lunch heb ik broodjes en kroketten gehaald, zal man (thuiswerker) ook blij mee zijn. Vanavond eten we rijst met een saus van courgette en tomaat, misschien nog wat olijven, worstjes erbij. Voor de liefhebber feta eroverheen.

ik denk idd ook een pannekoek (of 2 kleintjes)

Niks Vannacht ineens hartstikke ziek geworden. Buikgriep. Kan nu alleen maar slapen en mn hele lijf doet pijn. Terwijl ik vandaag zou beginnen aan deel 2 van mijn vakantietje: werken op een favoriet festival. Zoooooooo stom. Hopelijk lukt het morgen wel, meestal gaan die griepjes heel rap. 

Vanavond uit eten dus ik laat me verrassen door de menukaart

Beterschap Moos en Aftodite!

Ik had mijzelf getrakteerd op een gebakken lekkerbekje van de visboer. Waa geen kleintje. Zit nu tot de nok toe vol

ik heb ook 2 pannenkoek(jes) gebakken, maar na eentje ben ik gestopt. Geloof dat het compleet verkeerd valt, dus zal zo alles er wel uitgooien

yette

yette

04-04-2025 om 18:26 Topicstarter

Sterkte voor de zieken! 

Ik maak linzencurry met rijst en zelfgemaakte naan. 

Ik had geen kookzin en heb van alles bij elkaar gesprokkeld, restje soep, crackers met kaas, een slaatje met kalbeljauwlever, en nog wat noten, olijven, kaas. Een ijsje, een Cappuccino met koekjes. Voor mijn gevoel ben ik de hele dag aan het eten geweest.  Finlief-nachtmens wil later vanavond een pannukakku bakken voor pannenkoekendag. Ik weet niet of ik mee doe. Ben er helemaal klaar mee. Met eten dan. 

Lief kookte vandaag fusilli met pestosaus, kipgehaktballetjes, ui, courgette en voor de kleur wat tomaatjes erbij. En Parmezaanse kaas erover natuurlijk. Was lekker maar moet een beetje opgepimpt worden, was een beetje 'vlak'.

Dolfje schreef op 04-04-2025 om 14:00:

Beterschap Moos en Aftodite!

Ook van mij, meiden! Hou je taai, ik duim voor jullie.

Vanavond doen we het heel makkelijk: deel 2 van de Patak's met garnalen (ik had veel te veel gemaakt). Morgen krijg ik het druk: ik wil hummus en baba ganoush maken als cadeautje voor onze vrienden die ons hebben uitgenodigd voor een logeerpartij aan de kust, drie uur rijden verderop. Ze hebben al een heel programma in elkaar gedraaid, dat er erg leuk uitziet, inclusief een lunch in een brasserie die me fantastisch lijkt. Prachti uitzicht op de haven en een kaart om van te watertanden. En het schijnt geweldig weer te worden (bij jullie ook, hè?).

Morgenavond wordt het cordon-bleuschnitzel met sla en aardappeltjes, in wat voor vorm dan ook.

Het waren dus pannenkoeken en ik heb er 3 op: 1 met kaas en spek, 1 met appel en 1 met poedersuiker. 

Morgen hebben we een logee en gaan we patat halen bij de snackbar. Zondag maar even iets gezonds bedenken en morgen een salade als lunch denk 🫣

Onze paratha met gehakt was lekker, viel bij man goed in de smaak.
Wij gaan vandaag een dagje weg en eten zeer waarschijnlijk borrelhapjes als avondeten in een cafe.

Maak tapa`s…. Kaaskroketjes, gehaktballetjes, paprika salade, gevulde Tomaten, gevulde champignons, en zalm in sinaasappelsaus.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
RTF editor