Eten
Friezinnetje
03-12-2024 om 21:39
ik ging onverwacht uit eten, en dit was de eerste keer na mijn operatie. Heb alleen een voorgerecht gehad van runderrollade, rucola, walnoten, geitenkaas en cranberriesaus.
alhoewel ik nu bedenk dat ik de geitenkaas niet geproefd heb.
Viel goed, maar niet eens alles opgegeten.
Moosey
03-12-2024 om 22:45
Wauw, dat klinkt heerlijk GB!
K ik had vandaag nog een verjaardag-nabrander en mocht daarvoor een recept uit een oud Midden-Oosters kookboek uitzoeken, wat vervolgens voor me gekookt werd. Het was lamstajine met saffraan en kweepeer geworden en dat was erg lekker.
afrodite05
04-12-2024 om 06:43
Leuk cadeautje, Moosey! Hoe smaakt kweepeer? Ik zie het hier vaker voorbijkomen, maar kan me er niet echt iets bij voorstellen.
Ik had voor vanavond eigenlijk een receptje staan van pasta met tomatensaus dat in de oven moet garen, maar dat gaat er bij zoon niet zo makkelijk in, dus net besloten om er mac n cheese van te maken met broccoli en spekreepjes. Dat gaat hopelijk beter.
Teigera
04-12-2024 om 09:04
Ik heb vanavond een werk-afspraak waar ik niet onderuit kom en vroeg voor op pad moet. Ik warm een restje nasi van dit weekend op, kook er een eitje bij en ik zag vanochtend dat het best weinig is dus mss nog een bak Griekse yoghurt met banaan toe ofzo. Frut I kookt chili sin carne met wraps.
Koreveen
04-12-2024 om 18:32
Wordt weer heerlijk gekookt en uit eten gegaan hier.
Ik had drukke week dus snelle happen gegeten en soms gedineerd met een bittergarnituur of boterhammen onderweg in de trein. Vanaf nu wat rustiger.
Lief staat nu pannenkoeken te bakken omdat ik daar zo’n zin in had en hij daar heul goed in is.
Dolfje
04-12-2024 om 18:58
Nou ik heb vandaag niet gekookt maar opgewarmd Rode kool in een pannetje, k&k aardappelpuree uit de magnetron en gehaktballen ( die waren ook al gaar) in de airfryer
Naminokurashi
04-12-2024 om 19:21
Simpele AVG. Aardappels, broccoli uit de vriezer van Bonduelle en rib karbonade