Eten
Dolfje
08-07-2021 om 15:45
Wat eten we vandaag? (gesloten)
Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!
Infobericht: dit topic is gesloten, je kunt hier verder lezen:
https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17
JtM
08-04-2022 om 10:40
Wij eten vanavond kiphaasjes, wafeltjes (aardappels) uit de airfryer en sperziebonen in spek gerold.
rionyriony
08-04-2022 om 13:28
JtM schreef op 07-04-2022 om 12:26:
Hoe is het met de spierpijn Riony?
Wij eten vanavond dus macaroni. Ik heb gisteren vast een roomsaus met lekker veel paprika gemaakt, hoeft straks alleen nog maar opgewarmd te worden. Nu al zin in
Het viel eigenlijk wel mee, maar gisteren was ik onverwachts heel gammel, dus misschien een laat na-effect.
Ik eet vandaag nasi met hamsnippers. Dus nu weet ik meteen wat ik vergeten ben: de nasikruiden aan te vullen.
afrodite05
08-04-2022 om 16:35
Moe, dus iets uit een pakje: ajam smoor. Heb er paksoi en champignons bij gehaald, die ga ik wokken. Vind dat altijd moeilijk inschatten qua slinken, misschien heb ik wel veel te veel groente voor ons tweetjes. Nouja, ook geen ramp. Verzin ik wel wat op. Erbij zilvervliesrijst. Voor toe heb ik frambozen gekocht, nog even met man afstemmen wat we willen: gewoon zo of met yoghurt en een drupje vanille-essence.
GeorgieBrown
08-04-2022 om 16:50
Waardeloos, Dolfje, lekkage. Hopelijk is het nu opgelost. Al met al is het toch een heel project.
Elmie, dankjewel. Hopelijk is jouw keuken ook mooi geworden!
Lekker, Teig, een dagje voor jezelf.
Ik maak vandaag verse pasta met geroosterde aubergine.Weet nog niet helemaal zeker hoe. Mss maak ik wel iets lasagna achtigs, met laagjes.
yette
08-04-2022 om 17:22
Ik slaap al de halve dag en ben niet van plan onder mijn dekentje uit te komen. Zometeen laat ik pizza's (van de Italiaan) bezorgen. Het wil gewoon ff niet vandaag
anijsblokje
08-04-2022 om 18:31
Sterkte @yette! Het lijkt wel alsof niemand zin heeft om te koken vanavond. Hier hetzelfde, maar ik had nog soep dus warm dat even op.
Wie heeft gisteren de Keuringsdienst van Waarde gezien over gemodificeerd zetmeel? Ik vond het best wel fascinerend. Dus soep zonder gemodificeerd zetmeel is het hier.
Tuinfluiter
08-04-2022 om 18:38
Ik had wel zin om te koken ik heb pasta gemaakt met een romige witte wijn dillesaus met witte asperges, gele paprika, tomaat, stukjes zalm en een roosje van gerookte zalm. Erbij een mooie Portugese wijn .
Koreveen
08-04-2022 om 18:40
Afgelopen week geveld door een buikgriep. Was wel 2,5 jaar geleden dat ik ziek was. Eten was dus kippensoep en crackers. Geluk veel kliekjes in de vriezert dus lief heeft normaal kunnen eten.
Voel me eindelijk weer prima en had zin in pasta dus net spaghetti met geroosterde tomaten, groene asperges en parmezaan gemaakt
MijnNaamIsHaas73
08-04-2022 om 18:50
Sterkte Yette! En Dolfje en elmie met de zooi! Even afzien, maar voor een goed doel.
Wij aten ceasar salade met frietjes. Salade samen met oudste gemaakt, dat was leuk.
Elmie
08-04-2022 om 19:00
Beterschap Yette.
Hier uiteindelijk ook niet gekookt maar pizza laten bezorgen. De hele dag in de weer geweest maar nu is het bijna aan kant.
De keuken duurt nog wel even hoor. De planning is plaatsing over 4 weken. Maar ze lopen voor, dus wie weet wordt het wat eerder.
Elmie
08-04-2022 om 19:01
MijnNaamIsHaas73 schreef op 08-04-2022 om 18:50:
Sterkte Yette! En Dolfje en elmie met de zooi! Even afzien, maar voor een goed doel.
Wij aten ceasar salade met frietjes. Salade samen met oudste gemaakt, dat was leuk.
Dank je wel 💋
TanSwallow86
08-04-2022 om 19:42
1stokbroodje gaat niet door, heb knetterende koppijn. Volgens mij weer migraine en ben ook weer ongesteld na een half jaar niet te zijn geweest