Eten Eten

Eten

Too Good To Go

Zijn er hier meer mensen fan van de too good to go app?

Misschien is het leuk om hier ervaringen en/of de inhoud van de boxen te delen.

Vandaag eindelijk een keer een bakker Bart box kunnen krijgen 
4 hele broden, 2 bruin, 1 maïs en 1 meergranen 
4 bruine pistoletjes 
4 driehoekige broodjes  (groot), bruin, meergranen en maïs
4 driehoekige broodjes (klein) meergranen 
5 stengels, iets met appel en suiker

Drakenvlieg schreef op 13-06-2022 om 21:14:

Ik had gisteren pech bij de Lidl, was erg karig. Voor de Lidl...

Bak druiven
4 Wilde perziken
4 Bananen
Rotte tomaat (!)
Ieniemienie prei
Tijm
Citroengras
Courgette
Krop sla

Nu aan het bedenken wat ik met de citroengras / sereh ga doen. Een curry ofzo? Iemand ideeën?

Ik gebruik de citroengras/sereh altijd voor de surinaamse saoto soep. Je kan het ook invriezen en wanneer je een soepje maakt 1 stengel in het soep intrekken.

Ik had gisteren een hele karige Lidl box opgehaald vraag me af of het wel 9 euro waard is.

• 3 aubergine
  • 1 wortel
  • Zak met uitgedroogde manderijnen
  • Zak sinaasappelen
  • Bio pastinaak

Vandaag een magic box van de spar
3 bakjes garnalen 
1 bakje tonijnsalade 
2 gebakjes 
Zak sperziebonen 
Zak spitskool 
4 chili braadworsten 
Pak dubbelvla
Beker yoghurt 
En 1 almhof toetje

Rose-marie schreef op 15-06-2022 om 08:03:

Ik had gisteren een hele karige Lidl box opgehaald vraag me af of het wel 9 euro waard is.

• 3 aubergine
  • 1 wortel
  • Zak met uitgedroogde manderijnen
  • Zak sinaasappelen
  • Bio pastinaak

Nee  bijna belachelijk, maar dat is het risico van tgtg.

Ik had bijna dezelfde inhoud in mijn 1 euro zakje van AH! 2 aubergine,  grote wortel, 2 paprika's, paar appels, peren en mandarijnen.

Nootboek schreef op 15-06-2022 om 21:32:

[..]

Nee bijna belachelijk, maar dat is het risico van tgtg.

Ik had bijna dezelfde inhoud in mijn 1 euro zakje van AH! 2 aubergine, grote wortel, 2 paprika's, paar appels, peren en mandarijnen.

Ik ben helemaal fan van die euro zakjes , omdat je precies kunt zien wat er in zit , en dat is veeeel voor die ene euro

wild-flower schreef op 16-06-2022 om 08:39:

[..]

Ik ben helemaal fan van die euro zakjes , omdat je precies kunt zien wat er in zit , en dat is veeeel voor die ene euro

Vandaag .  Paksoy , mango , 2 tomaten , 1 pruim , 1 grote nectarine , 1 aubergine .

photo-2022-06-16-10-54-21.jpg

wild-flower schreef op 16-06-2022 om 10:59:

[..]

Vandaag . Paksoy , mango , 2 tomaten , 1 pruim , 1 grote nectarine , 1 aubergine .

photo-2022-06-16-10-54-21.jpg

Oh, ik wil dat ook! 

Ik heb intussen wel een bak met een bordje "verspil me niet-zakjes" ontdekt, maar in die bak liggen altijd alleen maar die herbruikbare zakjes die ze tegenwoordig verkopen. Ik dacht ook altijd dat het verspil me niet op het zakje sloeg, maar nu ik goed keek, zag ik dat het dus reclame hiervoor was. Maar er ligt nooit iets in

Rondstruiner schreef op 16-06-2022 om 13:16:

[..]

Oh, ik wil dat ook!

Ik heb intussen wel een bak met een bordje "verspil me niet-zakjes" ontdekt, maar in die bak liggen altijd alleen maar die herbruikbare zakjes die ze tegenwoordig verkopen. Ik dacht ook altijd dat het verspil me niet op het zakje sloeg, maar nu ik goed keek, zag ik dat het dus reclame hiervoor was. Maar er ligt nooit iets in

Ik heb gewoon aan de vulploegmedewerkers gevraagd wanneer ze dat krat met die zakjes gingen vullen en dat blijkt elke dag tussen 10-11 uur

wild-flower schreef op 16-06-2022 om 20:15:

[..]

Ik heb gewoon aan de vulploegmedewerkers gevraagd wanneer ze dat krat met die zakjes gingen vullen en dat blijkt elke dag tussen 10-11 uur

Aha, dan ben ik misschien altijd te laat! Ik zal eens wat eerder gaan, en anders ook even vragen.

Zojuist een magic box van de Bakker Bart opgehaald. €5,-. Was het zeker waard! 

5x kaasstengel
1x chocoladestengel (?) 
1x soort Zeeuwse bolus met krenten en glazuur 
2x verschillende pizza stuk
5x witte harde broodjes
5x triangel broodjes, allemaal verschillende 

ik ga zo bij de visboer een pakket ophalen, ben benieuwd.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

17-06-2022 om 17:13

Hier weer een prima Lidl pakket

Zak wortels
Spinazie
zoete aardappel
courgette
aubergine
broccoli
bosje lenteui
zakje munt
zakje koriander
Ijsbergsla
komkommer
doos tomaten
kilo bananen
mango
2 kiwis 
granaatappel

1 kiwi is erg zacht en de broccoli moet vandaag op. De rest is nog prima - we kunnen weer een tijdje vooruit.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

17-06-2022 om 17:14

wild-flower schreef op 16-06-2022 om 08:39:

[..]

Die kende ik nog niet. Daar ga ik binnenkort ook eens naar op zoek bij de Appie.

Geen tgtg pakket, maar wel in de opruimbak van de jumbo
2 pangasiusfilet voor 2,50 ipv 7 euro
shoarmaflakes voor 4 euro ipv 9 euro. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.