Eten Eten

Eten

Too Good To Go

Zijn er hier meer mensen fan van de too good to go app?

Misschien is het leuk om hier ervaringen en/of de inhoud van de boxen te delen.

Knutselkei schreef op 06-10-2021 om 12:33:

Wat zei jij, ik wil t wel zelf doen?

Nee ik vroeg of ze het konden snijden, want vanwege mijn long covid kost me dat de hele middag aan energie. Maar helaas

Wel 4 hele grote broden en een plal carot cake. Maar hier haal ik voorlopig geen pakket meer, want ik ben alleen dus hele broden invriezen is super onhandig.

Maar wel een goed pakket.

En ik ontdek net dat mijn favoriete brood er in zit 😍

Crazycatlady

Crazycatlady

06-10-2021 om 15:32 Topicstarter

Due-scimmie schreef op 05-10-2021 om 22:01:

[..]

Ja Bonbons met schoonheidsfoutjes en gebroken chocoladeletters 🥰

Zo jaloers! 🙀

Crazycatlady

Crazycatlady

06-10-2021 om 15:36 Topicstarter

Lollypopje schreef op 06-10-2021 om 12:36:

[..]

Nee ik vroeg of ze het konden snijden, want vanwege mijn long covid kost me dat de hele middag aan energie. Maar helaas

Wel 4 hele grote broden en een plal carot cake. Maar hier haal ik voorlopig geen pakket meer, want ik ben alleen dus hele broden invriezen is super onhandig.

Maar wel een goed pakket.

En ik ontdek net dat mijn favoriete brood er in zit 😍

Je hebt ook electrische brood snijders Lollypopje.
Het is wel heel ouderwets, maar vaak kan je ze in de kringloop voor een prikkie kopen.

Als je het brood dan echt zo lekker vind kan dat een oplossing zijn.

Crazycatlady schreef op 06-10-2021 om 15:36:

[..]

Je hebt ook electrische brood snijders Lollypopje.
Het is wel heel ouderwets, maar vaak kan je ze in de kringloop voor een prikkie kopen.

Als je het brood dan echt zo lekker vind kan dat een oplossing zijn.

Ach ik kom er wel weer als ik fit ben. Mij kennende is zo'n electrisch ding, een gevaar voor mijn vingers.

De vorige keer dat ik zelf een brood moest snijden met een gewoon broodmes, moest ik daarna ook al pleisters pakkenb😂

Crazycatlady

Crazycatlady

06-10-2021 om 15:40 Topicstarter

Lollypopje schreef op 06-10-2021 om 15:38:

[..]

Ach ik kom er wel weer als ik fit ben. Mij kennende is zo'n electrisch ding, een gevaar voor mijn vingers.

De vorige keer dat ik zelf een brood moest snijden met een gewoon broodmes, moest ik daarna ook al pleisters pakkenb😂

Dan heb ik niets gezegd.

Coreopsis schreef op 06-10-2021 om 08:48:

[..]

Welk dorp? Dan komen wij een keertje langs.

Hier in Friesland zit er ook 1 die dat doet. Echt heerlijke bonbons.

Crazycatlady

Crazycatlady

06-10-2021 om 15:51 Topicstarter

In de Rosada in Roosendaal (Noord Brabant) wordt een "luxe chocolade box" aangeboden.

Oh god! Had ik nou maar niet de afstand wat verder gezet!

Crazycatlady schreef op 06-10-2021 om 15:51:

In de Rosada in Roosendaal (Noord Brabant) wordt een "luxe chocolade box" aangeboden.

Oh god! Had ik nou maar niet de afstand wat verder gezet!

Die bedoelde ik dus, een paar posts geleden, paaseitjes en kerstkransjes. En wat verderop donuts en churros

BumpyGrasshopper95

BumpyGrasshopper95

06-10-2021 om 16:52

Lollypopje,  misschien kun je het brood per "deel" invriezen? Dan hoef je niet direct allemaal plakjes te snijden. 

Hoe leg ik dit uit.  Stel je eet 5 boterhammen per dag, dan weet je ongeveer hoeveel ongesneden brood dat is. Dan kun je zo'n stuk in 1 deel invriezen. De avond voor gebruik uit de vriezer halen en op de dag zelf in plakjes snijden. Misschien kun je dan je energie wat beter verdelen?

Lollypopje schreef op 06-10-2021 om 15:38:

[..]

Off topic maar mijn moeder heeft zo een ivm reuma maar die kosten minder kracht

5709587053519_mi1_pd1500x1500_1.jpg?itok=vLtBzZ0u

Is een ergonomisch broodmes

_melon schreef op 06-10-2021 om 15:44:

[..]

Hier in Friesland zit er ook 1 die dat doet. Echt heerlijke bonbons.

Waar??  

Mallebeppie schreef op 06-10-2021 om 16:52:

Lollypopje, misschien kun je het brood per "deel" invriezen? Dan hoef je niet direct allemaal plakjes te snijden.

Hoe leg ik dit uit. Stel je eet 5 boterhammen per dag, dan weet je ongeveer hoeveel ongesneden brood dat is. Dan kun je zo'n stuk in 1 deel invriezen. De avond voor gebruik uit de vriezer halen en op de dag zelf in plakjes snijden. Misschien kun je dan je energie wat beter verdelen?

Dat is uiteindelijk ook de oplossing geworden

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

06-10-2021 om 17:24

Lollypopje schreef op 06-10-2021 om 17:18:

[..]

Dat is uiteindelijk ook de oplossing geworden

Ik vind het wel lullig dat ze het brood niet even voor je hebben gesneden, kleine moeite voor hun. Ik had het wel gedaan, zeker als iemand verteld dat ze het zelf amper kan. 

Yolo schreef op 06-10-2021 om 17:24:

[..]

Ik vind het wel lullig dat ze het brood niet even voor je hebben gesneden, kleine moeite voor hun. Ik had het wel gedaan, zeker als iemand verteld dat ze het zelf amper kan.

De reden is dat de volgende het dan ook wil. 

Ze vertelde dat er serieus mensen boos zijn geworden, omdat ze dat niet deden. Dus als ze tegen mij ja zegt en de volgende hoort dat en krijgt een nee, dan krijg je echt gezeik. Dus ik snap wel dat ze geen uitzondering kunnen maken.

Toch is zon electrisch mes wel een uitkomst hoor, je zet minder druk waardoor je dus preciezer werkt. Vroeger hadden wij dr ook 1 en daar zaagde ik zo door t brood mee terwijl ik met t snijden met gewoon mes echt soms uitschoot.

en anders bescherming klein of groot

weerhandig-bescherming-vingers-2.jpg

1200x1195.jpg

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.