Digital Digital

Digital

Problemen op Viva forum?

inloggen lukt wel, erop komen niet altijd. Site is tergend traag

Ik kom er niet meer in daar
Ga morgen  nog een poging wagen  en anders geef ik het daar op.
Zo irritant,  nieuw wachtwoord  aanmaken  lukt gewoon  niet

lientje69 schreef op 26-01-2023 om 23:37:

Ga morgen nog een poging wagen en anders geef ik het daar op.
Zo irritant, nieuw wachtwoord aanmaken lukt gewoon niet

Waarom lukt het niet dan? Ik begrijp dat niet. Kostte mij geen enkele moeite. 

Pfff, net anderhalf (!)uur bezig geweest met het vereiste verplichte nieuwe wachtwoord. 
Keurig ingevuld en prompt beland je weer eindeloos op dezelfde pagina, waar je een nieuw wachtwoord moet aanmaken, in plaats van naar het beloofde gebruikersprofiel te gaan.
Vervolgens wordt je net aangemaakte wachtwoord niet geaccepteerd. Dus weer opnieuw. 
De aanhouder wint, maar niet normaal dit.
En het vreemde is dat na tig keer een nieuw wachtwoord invoeren het uiteindelijk lukt, terwijl je dan feitelijk veel te vaak een nieuw wachtwoord hebt aangemaakt, in strijd met beveiligingsmaatregelen.

lientje69 schreef op 26-01-2023 om 23:37:

Ga morgen nog een poging wagen en anders geef ik het daar op.
Zo irritant, nieuw wachtwoord aanmaken lukt gewoon niet

Ik heb hetzelfde en ik heb het maar opgegeven.

Pimpelmees67 schreef op 27-01-2023 om 00:02:

[..]

Bij mij lukte het ook in 1 keer om te wijzigen maar ik hoor het wel vaker van andere forummers. 

het is daar net de 10 kleine kaboutertjes. 

SophieHowl schreef op 27-01-2023 om 01:42:

Pfff, net anderhalf (!)uur bezig geweest met het vereiste verplichte nieuwe wachtwoord.
Keurig ingevuld en prompt beland je weer eindeloos op dezelfde pagina, waar je een nieuw wachtwoord moet aanmaken, in plaats van naar het beloofde gebruikersprofiel te gaan.
Vervolgens wordt je net aangemaakte wachtwoord niet geaccepteerd. Dus weer opnieuw.
En het vreemde is dat na tig keer een nieuw wachtwoord invoeren het uiteindelijk lukt, terwijl je dan feitelijk veel te vaak een nieuw wachtwoord hebt aangemaakt, in strijd met beveiligingsmaatregelen.

Nou

Dit dus idd

Pimpelmees67 schreef op 27-01-2023 om 00:02:

[..]

Mij de vorige keer  ook niet

Maar nu accepteert hij dus steeds het wachtwoord en kom ik bij inloggen  terecht op, juist ja, de pagina nieuw wachtwoord  aanmaken. 

En nogmaals 

En nogmaals 

Voeren jullie dan telkens hetzelfde wachtwoord in?
Of proberen jullie verder door bijzondere tekens toe te voegen, hoofdletter, kleine letter, een cijfer? En sommige programma's "lusten" het vraagteken (?) niet in een wachtwoord.

Courage schreef op 27-01-2023 om 13:16:

Of proberen jullie verder door bijzondere tekens toe te voegen, hoofdletter, kleine letter, een cijfer? En sommige programma's "lusten" het vraagteken (?) niet in een wachtwoord.

Gewoon wat nieuwe tekens erbij voegen. Plakken en kopiëren en opslaan in je telefoon.

SophieHowl schreef op 27-01-2023 om 01:42:

Ik ben dus geen aanhouder. Want precies 'om dit alles' ben ik daar al een hele poos geleden gestopt na tig pogingen. Zelfs met hulp en advies van de moderator lukte het niet.

Ik ben ook geen aanhouder, dan maar geen Viva. 

Courage schreef op 27-01-2023 om 13:16:

Ik heb echt van alles geprobeerd.  En dan wordt het nieuwe wachtwoord  geaccepteerd.  Ga ik daarmee inloggen. En stuurt hij me  weer door naar de pagina nieuw wachtwoord  aanmaken. Alsof ik in een vicieuze  cirkel  terecht ben gekomen.

En mijn wachtwoorden zijn echt wel goed, moet voor mijn werk ook elke 3 maanden wisselen. 

Prachtwacht schreef op 27-01-2023 om 13:43:

Ik ben ook geen aanhouder, dan maar geen Viva.

Ik ben normaal  een hele erge aanhouder. Maar nu ben ik al het gedoe op Viva zat. Dat stomme lees meer, het verspringen van de pagina waardoor je steeds op het verkeerde topic  terechtkomt, de irritante banners dwars over alles heen,het steeds opnieuw  moeten inloggen en wachtwoord wijzigen, ik ben er klaar mee

Maar ik baal er oprecht  heel erg van, het topic waar ik daar meeschreef, was heel belangrijk  voor me. En de schrijfsters aldaar willen  niet mee verhuizen naar Via. Daar ben ik dan, hoe stom en kinderachtig het ook klinkt, best verdrietig  om. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.