Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Uitgelekte maatregelen . Wat vinden jullie van dit pakket ?

sportclub van dochter heeft veel recreatieve teams, selectie valt onder topsport, dus gemengde club. Kantineomzet valt weg als er geen publiek mag bij wedstrijden en trainingen. Daarnaast ook geen inkomsten uit kaartverkoop voor wedstrijden van de selectie. 

Lollypopje schreef op 12-11-2021 om 22:01:

[..]

Ik had kaartjes. Na pijn en moeite uiteindelijk voor haar laatste concert bemachtigd... en toen kwam corona en werd het 10 keer uitgesteld. En toen het eindelijk door ging had ik de energie niet. Heb zo gebaald. Echt er hing een vloek op voor mij 😝

Enorm kut is dat! Wat zul je daar zuur over geweest zijn 🥴😝

Even ot: dit topic - titel: "Uitgelekte maatregelen" - stond net in het overzicht 'recente forumtopics' direct onder "Menstruatie/incontinentie ondergoed". 
soms is humor gratis en heel dichtbij.
gr Angela

Gifkikker schreef op 12-11-2021 om 22:10:

[..]

En omdat het op naam was kon ik mijn kaartje niet doorverkopen, ook niet via de officiele kanalen. Uiteindelijk via een hele zielige bedelbrief bij Mojo mijn geld terug gekregen, maar was echt nog een gedoe. En als je weinig energie hebt, heb je ook geen puf voor gedoe.

En daarom ook blij dat ik me nu niet hoef te verdiepen in het doorverkopen van mijn NW kaartje

De sekswerkers mogen nog maar tot 18 uur open zijn. Dat is balen.
Hoe kom ik dan aan mijn trekken?

Angela1967 schreef op 12-11-2021 om 22:15:

Even ot: dit topic - titel: "Uitgelekte maatregelen" - stond net in het overzicht 'recente forumtopics' direct onder "Menstruatie/incontinentie ondergoed".
soms is humor gratis en heel dichtbij.
gr Angela

willem1959 schreef op 12-11-2021 om 22:24:

Je hebt de hele dag de tijd Willem! Kun je best tijdens het thuiswerken even een break nemen en dan werk je gewoon na 18u wat langer door. Als dit het grootste probleem is ….

Trekken. 

Concerten mogen inderdaad doorgaan maar onder de 1200 mensen en zitten.
mijn dochter had eindelijk weer concerten maar beide staanplaatsen 1 is op 9 december dus wie weet mag het dan weer. 
ze zou ook 2 dagen naar comic con gaan werd even blij toen Rutte zei evenementen tot 18.00 mogen. Maar ja Max 1200 mensen ik vermoed dat ze veel meer kaartjes hebben verkocht. 
Of de maatregelen gaan helpen misschien maar zeker niet binnen 3 weken.

Pooh-Bear schreef op 13-11-2021 om 00:20:

Concerten mogen inderdaad doorgaan maar onder de 1200 mensen en zitten.
mijn dochter had eindelijk weer concerten maar beide staanplaatsen 1 is op 9 december dus wie weet mag het dan weer.
ze zou ook 2 dagen naar comic con gaan werd even blij toen Rutte zei evenementen tot 18.00 mogen. Maar ja Max 1200 mensen ik vermoed dat ze veel meer kaartjes hebben verkocht.
Of de maatregelen gaan helpen misschien maar zeker niet binnen 3 weken.

Mijn zoon zou ook naar Comic con. Ik vroeg me inderdaad ook af of dat in de een of andere vorm door zou kunnen gaan. Het lijkt me stug. Volgens mij zijn er in totaal 40.000 kaarten verkocht. Het is dan al de zoveelste keer dat het niet doorgaat. Hij zou al in voorjaar ‘20 gaan.

Mija schreef op 13-11-2021 om 00:28:

[..]

Mijn zoon zou ook naar Comic con. Ik vroeg me inderdaad ook af of dat in de een of andere vorm door zou kunnen gaan. Het lijkt me stug. Volgens mij zijn er in totaal 40.000 kaarten verkocht. Het is dan al de zoveelste keer dat het niet doorgaat. Hij zou al in voorjaar ‘20 gaan.

Ja mijn dochter baalt er ook van. Ze heeft wel een gelezen dat ze denken door te mogen gaan en er over gaan praten en na het weekend een update. 
maar zou niet weten hoe ze dat moeten doen. 
ze wordt ook nog 21 in deze periode haar verjaardag stellen we dus maar een paar weke uit. (Of maanden)

Zo zo, dus op 5 december weer lekker allemaal samenklonteren met Sinterklaas, zodat vlak voor Kerst de besmettingen weer de pan uitrijzen. Wéér halfbakken maatregelen.

Gifkikker schreef op 12-11-2021 om 22:10:

[..]

Ik heb dinsdag ook even flink zitten schelden. Voor Corona kaartjes gekocht voor een concert in Paradiso. Dat werd 2 keer verzet en maandag kwam de mail binnen dat het is afgelast. En dan zie je op de Instagram van een ongevaccineerde kennis dat ze dinsdag naar Suzan & Freek is geweest.

Morgan-Salander schreef op 13-11-2021 om 10:35:

[..]

Ik heb dinsdag ook even flink zitten schelden. Voor Corona kaartjes gekocht voor een concert in Paradiso. Dat werd 2 keer verzet en maandag kwam de mail binnen dat het is afgelast. En dan zie je op de Instagram van een ongevaccineerde kennis dat ze dinsdag naar Suzan & Freek is geweest.

Waarom is het belangrijk dit erbij te zetten? Ze heeft blijkbaar voldaan aan alles wat haar gevraagd is (testen en qr code) 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.