Coronavirus Covid-19
Lollypopje
19-12-2021 om 12:26
Coronahumor
Omdat lachen in en om moeilijke tijden soms een hele fijne manier is om met alle ellende om te gaan leek het me tijd worden voor dit topic
Mija
22-12-2021 om 14:55
Aaaanne schreef op 22-12-2021 om 14:50:
Wat een gedoe over de clou. Ik vind het al grappig dat hij God's helpdesk was. Ik vond niet één opmerking het punt om te gaan lachen, maar het geheel. Ik moet alweer lachen als ik er aan denk
Youp vind ik ook lang niet altijd grappig, I vind dit toch anders. Maar smaken verschillen.
Ik ben wel een beetje geschokt dat die helpdeskmedewerker om een paar idioten de hele aarde wil rebooten! Ik heb nog nooit gebeld en ik ben ook geen idioot. Kan hij God niet gewoon vragen die mensen, euh, zeg maar, thuis te brengen? Dat is een win-win- situatie!
MoederBarberin
22-12-2021 om 15:14
MMcGonagall schreef op 22-12-2021 om 11:52:
[..]
Dat zal. Ik kan ook naar Youp kijken en op zijn best een glimlachje hebben in anderhalf uur.
Maar het was wel de clou.
Nietes
ShowyHummingbird30
22-12-2021 om 15:59
Moxxie schreef op 22-12-2021 om 15:40:
Offtopic: MMcGonagall and MoederBarberin be like
Auwereel
22-12-2021 om 16:08
Mija schreef op 22-12-2021 om 14:55:
[..]
Ik ben wel een beetje geschokt dat die helpdeskmedewerker om een paar idioten de hele aarde wil rebooten! Ik heb nog nooit gebeld en ik ben ook geen idioot. Kan hij God niet gewoon vragen die mensen, euh, zeg maar, thuis te brengen? Dat is een win-win- situatie!
Je doet me denken aan de bijbelse Abraham, die vond het ook zonde om Sodom en Gomorra om te leggen als er nog een paar rechtvaardigen rondliepen. Maar die deed niet de suggestie om dan alle onrechtvaardigen maar even hellewaarts te sturen, wie weet was er dan nog wat Sodom & Gomorra overgebleven!
Mija
22-12-2021 om 16:39
Auwereel schreef op 22-12-2021 om 16:08:
[..]
Je doet me denken aan de bijbelse Abraham, die vond het ook zonde om Sodom en Gomorra om te leggen als er nog een paar rechtvaardigen rondliepen. Maar die deed niet de suggestie om dan alle onrechtvaardigen maar even hellewaarts te sturen, wie weet was er dan nog wat Sodom & Gomorra overgebleven!
Zeg, zeg, wie heeft het over hellewaarts? Wat mij betreft gaan ze linea recta naar onze vader in de hemel!
MoederBarberin
22-12-2021 om 16:57
Moxxie schreef op 22-12-2021 om 15:40:
Offtopic: MMcGonagall and MoederBarberin be like
febag
22-12-2021 om 17:00
Definitie van 'clou':
1) het wezenlijke/het belangrijkste waar het allemaal om gaat
2) de kern van een grap of verhaal
Het filmpje is een verhaal met meerdere grapjes. De verschillende losse grapjes hebben allemaal hun eigen clou. Als je kijkt naar het hele verhaal: het rebooten van de aarde is zeker niet de kern van het verhaal; het feit dat wappies idioten zijn veel meer. Als je het filmpje als één grap in totaal ziet, dan is de clou iets van: God heeft een helpdesk net zoals veel ICT bedrijven en die reageren net zo Corona en wappies als een helpdesk doet op gebruikers met een domme vraag.
Dit is mijn oordeel en hier moet u het mee doen.
(zo eindelijk een inhoudelijke, zij het ietswat off topic, TVP kunnen schrijven voor dit topic)
Auwereel
22-12-2021 om 18:39
febag schreef op 22-12-2021 om 17:00:
Definitie van 'clou':
1) het wezenlijke/het belangrijkste waar het allemaal om gaat
2) de kern van een grap of verhaal
Het filmpje is een verhaal met meerdere grapjes. De verschillende losse grapjes hebben allemaal hun eigen clou. Als je kijkt naar het hele verhaal: het rebooten van de aarde is zeker niet de kern van het verhaal; het feit dat wappies idioten zijn veel meer. Als je het filmpje als één grap in totaal ziet, dan is de clou iets van: God heeft een helpdesk net zoals veel ICT bedrijven en die reageren net zo Corona en wappies als een helpdesk doet op gebruikers met een domme vraag.
Dit is mijn oordeel en hier moet u het mee doen.
(zo eindelijk een inhoudelijke, zij het ietswat off topic, TVP kunnen schrijven voor dit topic)
En Gods helpdesk heeft kennelijk ingekocht bij LG....
Auwereel
22-12-2021 om 18:40
Mija schreef op 22-12-2021 om 16:39:
[..]
Zeg, zeg, wie heeft het over hellewaarts? Wat mij betreft gaan ze linea recta naar onze vader in de hemel!
Ze komen waarschijnlijk niet langs de collega's van Gods helpdesk....
Courage
22-12-2021 om 18:47
Ah Febag heeft datgene uitgeleefd wat ik aan het onderdrukken was. Thank you.
Belklo
22-12-2021 om 19:18
Moxxie schreef op 22-12-2021 om 16:35:
Nog een paar:
- CERTAIN DOOM
- CONDOM RETAIL
- ICELAND MOTOR
- DOCTOR MELINA
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.