Coronavirus Covid-19
lientje69
07-12-2021 om 13:54
Boosterprik Corona
Vrijdag ga ik voor mijn derde vaccinatie , de zg. boosterprik. Zijn er hier mensen die deze al gehad hebben? Hoe waren de bijwerkingen dit keer? Hetzelfde, minder of had je er juist meer last van?
Ik laat zelf uiteraard hier ook vrijdag en navolgende dagen horen of ik er last van heb gehad of niet.
SophisticatedCaribou75
25-12-2021 om 15:46
Man kon vandaag een afspraak maken en na een paar keer verversen kan hij derde kerstdag hier vlakbij terecht. Betreft de randstad (regio Amsterdam).
Dus mocht je een late datum krijgen, probeer het een paar keer opnieuw of wacht tot later vanavond. Gek genoeg worden de opties beter als je het later probeert.
MMcGonagall
25-12-2021 om 16:02
Ik had hier eerder moeten bijlezen. Ik kon kiezen tussen 31/12 ‘s morgens vroeg of pas 14 januari. Toch maar voor Oudjaarsdag gekozen, ook al komt dat slecht uit. Mijn vriend maakte gisteren de afspraak en kreeg drie opties deze week, dus ik kwam er echt slecht vanaf.
Marie111
25-12-2021 om 17:36
RosaMontana schreef op 25-12-2021 om 12:37:
Het helpt om verschillende postcodes in te vullen. Ik mocht vandaag een afspraak maken en ben morgen aan de beurt, op 25 minuten rijden.
Inderdaad. Gister afspraak gemaakt. Kon 2 jan in eigen woonplaats, maar a.s. dinsdag al in plaats waar ik werk.
Knutselkei
25-12-2021 om 17:42
Ik las vanochtend dat we al mochten, gisteren niet gekeken dus meteen voor allebei gekeken. Man mag pas 13 januari en ik mocht alleen op de donderdagen in de kerstvakantie. Das de enige dag dat ik echt heel de dag op de noodopvang nodig ben en helemaal niks kan ruilen of schuiven. Dus paar keer ververst maar ik mocht echt alleen dan. Uur of 2 gewacht en toen kon ik 8 januari op zaterdag. Prima. De kinderen hier zijn allemaal, op juist ons kwetsbare kind na helaas, al geboosterd ivm werk dus wij oudjes zijn dan laat. Hopen dat zoon ook snel mag.
Magnoliatakje
25-12-2021 om 19:07
Hoop dat man en ik zo ongeveer tegelijk mogen, we wonen best een eind van de priklocaties af en dat is dan handiger met vervoer. Helaas niet van hetzelfde jaar dus even geduld oefenen tot de jongste ook aan de beurt is.
Lollypopje
25-12-2021 om 19:13
Magnoliatakje schreef op 25-12-2021 om 19:07:
Hoop dat man en ik zo ongeveer tegelijk mogen, we wonen best een eind van de priklocaties af en dat is dan handiger met vervoer. Helaas niet van hetzelfde jaar dus even geduld oefenen tot de jongste ook aan de beurt is.
Ik zou sowieso samen gaan, dan heb je kans dat de ander ook meteen geprikt wordt. Ook zonder afspraak. Vogens mij zijn ze daar nu soepeler in.
redbulletje
25-12-2021 om 22:51
Via welk nummer kun je ze nu bellen? Ik zou ook wel eerder willen dan 14 januari die ik online heb geboekt, maar online kon ik dat niet meer proberen te wijzigen.
Mija
25-12-2021 om 22:55
redbulletje schreef op 25-12-2021 om 22:51:
Via welk nummer kun je ze nu bellen? Ik zou ook wel eerder willen dan 14 januari die ik online heb geboekt, maar online kon ik dat niet meer proberen te wijzigen.
“Vaccinatieafspraak afzeggen of verzetten
Bel dan met het landelijke nummer 0800-7070. Het is niet mogelijk de afspraak digitaal te veranderen.”
redbulletje
26-12-2021 om 10:36
Mija schreef op 25-12-2021 om 22:55:
[..]
“Vaccinatieafspraak afzeggen of verzetten
Bel dan met het landelijke nummer 0800-7070. Het is niet mogelijk de afspraak digitaal te veranderen.”
Dankjewel, heb gebeld, maar heeft niks opgeleverd. Bijna blij gemaakt met 'n dode mus want ze had een plekje 1 januari in Breda, maar toen ik zei doe maar, bleek het al bezet te zijn. Toen kon 't nog een week later in de avondspits, dus nee, laat maar mooi in Bergen staan de 14e. Ik zie buiten mijn moeder toch niemand (of met mondkapje op)
Rondstruiner
26-12-2021 om 11:54
Ik kwam er net achter dat mijn geboortejaar al twee dagen een afspraak kan maken voor een booster. Log ik net in, krijg ik alleen drie opties in de tweede helft van januari, in drie steden buiten mijn woonplaats, alle drie heel slecht bereikbaar met OV. Ik heb geen auto of rijbewijs, lekker dan .
Ik wacht maar af en probeer het volgende week nog eens. De eerste keer ben ik ook "ingehaald" door allemaal dertigers die weken voor mij hun vaccinatie kregen, omdat er extra mogelijkheden beschikbaar kwamen nadat ik mijn afspraak had gemaakt.
ScarceKudu74
26-12-2021 om 12:01
Rondstruiner schreef op 26-12-2021 om 11:54:
Ik kwam er net achter dat mijn geboortejaar al twee dagen een afspraak kan maken voor een booster. Log ik net in, krijg ik alleen drie opties in de tweede helft van januari, in drie steden buiten mijn woonplaats, alle drie heel slecht bereikbaar met OV. Ik heb geen auto of rijbewijs, lekker dan .
Ik wacht maar af en probeer het volgende week nog eens. De eerste keer ben ik ook "ingehaald" door allemaal dertigers die weken voor mij hun vaccinatie kregen, omdat er extra mogelijkheden beschikbaar kwamen nadat ik mijn afspraak had gemaakt.
Balen is dat.
Ik snap sowieso niet dat je niet in elke woonplaats kunt laten prikken, ze zouden het zo makkelijk mogelijk moeten maken.
SophisticatedCaribou75
26-12-2021 om 12:02
Rondstruiner schreef op 26-12-2021 om 11:54:
Als je inlogt en niet tevreden bent over de opties, druk dan op "Vorige", voer opnieuw je postcode in en dan krijg je andere opties. Als je dat een paar keer volhoudt dan zit er zeker een betere optie bij. Ook dichtbij huis. Ook dichtbij in de tijd.
Hannemeike
26-12-2021 om 12:04
Onze GGD meldt op de website waar de locaties zijn. Je zou even kunnen kijken of er wel een andere locatie is.
En als je belt, kun je eerder terecht, hoor ik.
Rondstruiner
26-12-2021 om 12:31
niet_rechts schreef op 26-12-2021 om 12:02:
[..]
Als je inlogt en niet tevreden bent over de opties, druk dan op "Vorige", voer opnieuw je postcode in en dan krijg je andere opties. Als je dat een paar keer volhoudt dan zit er zeker een betere optie bij. Ook dichtbij huis. Ook dichtbij in de tijd.
Dank voor de tip, dat ga ik straks proberen!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.