Coronavirus Covid-19 Coronavirus Covid-19

Coronavirus Covid-19

Bijwerkingen booster, wie ook?

ScarceKudu74

ScarceKudu74

05-01-2022 om 13:38

Lollypopje schreef op 05-01-2022 om 13:19:

[..]

Dat lijkt me behoorlijk heftig dan. Zeker mentaal.

Ja, dat was het zeker. 

hij zit er nu een half uur in. Inmiddels spanning in mijn kaak en dat begint door te trekken naar mijn hoofd.

Maar kan ook spanning zijn die er uitkomt, want het ging zo snel. Ik had geen kans om zenuwachtigte worden 😂

ScarceKudu74

ScarceKudu74

05-01-2022 om 13:51

Lollypopje schreef op 05-01-2022 om 13:46:

hij zit er nu een half uur in. Inmiddels spanning in mijn kaak en dat begint door te trekken naar mijn hoofd.

Maar kan ook spanning zijn die er uitkomt, want het ging zo snel. Ik had geen kans om zenuwachtigte worden 😂

Fijn dat het snel ging! Ik hoop dat de bijwerkingen meevallen en het idd spanning is 😁

Zo, dat ging lekker snel Lollypopje. Hopelijk vallen de bijwerkingen mee.

Derde keer Pfizer, gisteren gehaald. Tot nu toe net als de andere twee vaccinaties alleen een zere arm.

Peen schreef op 05-01-2022 om 13:51:

[..]

Fijn dat het snel ging! Ik hoop dat de bijwerkingen meevallen en het idd spanning is 😁

Het was echt bizar. Geen rij bij binnenkomst. Meteen doorlopen naar het loket. Dat duurde wat langer want ze kon niet meteen mijn eerste prik in het systeem vinden. Daarna kreeg ik te horen dat ik daar achter plaats kon nemen. Ik verwachtte een wachtrij met stoeoen net als bij mijn eerste prik, maar daar zat dus al meteen de prikster. Ik keek volgens mij echt heel verbaasd. Had daardoor niet eens de kans om zenuwachtig te worden, want voor ik het door had zat hij er al in 😂

ScarceKudu74

ScarceKudu74

05-01-2022 om 14:32

Lollypopje schreef op 05-01-2022 om 14:27:

[..]

Het was echt bizar. Geen rij bij binnenkomst. Meteen doorlopen naar het loket. Dat duurde wat langer want ze kon niet meteen mijn eerste prik in het systeem vinden. Daarna kreeg ik te horen dat ik daar achter plaats kon nemen. Ik verwachtte een wachtrij met stoeoen net als bij mijn eerste prik, maar daar zat dus al meteen de prikster. Ik keek volgens mij echt heel verbaasd. Had daardoor niet eens de kans om zenuwachtig te worden, want voor ik het door had zat hij er al in 😂

😂😂 wat heerlijk!  Echt bizar, overal hoor je verhalen over lange wachttijden  en dan dit 

Peen schreef op 05-01-2022 om 14:32:

[..]

😂😂 wat heerlijk! Echt bizar, overal hoor je verhalen over lange wachttijden en dan dit

Ik zag er dan ook behoorlijk tegen op door die verhalen. Had tegen mijn lift gezegd dat hij maar een rondje moest gaan lopen en dan zou ik wel laten weten als ik was geprikt 😂

Achja ik mag ook weleens een beetje geluk hebben vind ik

Gisteren Pfizer gehad en wat hoofdpijn en pijnlijke plek. Vandaag voelen mijn bovenbenen ook als lood. Dus heb er maar een relax binnen blijf dagje van gemaakt. 

Vanmiddag geprikt, met Pfizer. Ik voel tot nu toe alleen de prikplek. Hopen dat het zo blijft!

Hier gister geprikt met moderna (eerste twee prikken waren ook moderna). Beetje pijnlijke plek waar ik geprikt ben, maar verder nergens last van.

Vanmiddag heb ik ook mijn booster gehaald. Dit keer kreeg ik Moderna. Vorige 2 waren Pfizer. Wat ik me afvraag: ik heb geen bewijs gehad dat ik de booster heb laten zetten, alleen de bevestiging van de afspraak per sms. Ik weet niet meer hoe het de vorige x ging… de registratie in de CoronaCheck app?

Als het goed is, kan de Corona check-app die ophalen zodra die aan de site van de RIVM is toegevoegd: https://www.rivm.nl/mijnrivm-vaccinaties

Bij mij stond de booster er 2 dagen na de vaccinatie in.

Zilver_gray schreef op 05-01-2022 om 19:55:

Vanmiddag heb ik ook mijn booster gehaald. Dit keer kreeg ik Moderna. Vorige 2 waren Pfizer. Wat ik me afvraag: ik heb geen bewijs gehad dat ik de booster heb laten zetten, alleen de bevestiging van de afspraak per sms. Ik weet niet meer hoe het de vorige x ging… de registratie in de CoronaCheck app?

Je kunt inderdaad opnieuw je vaccinatiebewijs laden in de app, dan staat de nieuwe er ook bij. Overigens had je wel een registratiekaart moeten krijgen met daarop het batchnummer dat je gehad hebt.

Auwereel schreef op 05-01-2022 om 20:03:

Als het goed is, kan de Corona check-app die ophalen zodra die aan de site van de RIVM is toegevoegd: https://www.rivm.nl/mijnrivm-vaccinaties

Bij mij stond de booster er 2 dagen na de vaccinatie in.

Ah dankjewel voor je reactie! Ik zal kijken over een dag of 2!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.