Beauty en fashion
Lali
29-09-2022 om 22:49
Welke winterjas?
Wie is er tevreden over haar winterjas?
Ik zoek een warme parka met tweewegrits.
Ik vind de Patagonia supermooi maar hij is ook superduur.
iemand een tip voor een net zo fijne maar goedkopere jas?
Rondstruiner
29-09-2022 om 23:02
Ik heb een Didrikson, ook niet goedkoop, maar een stuk goedkoper dan Patagonia.
Prima jas.
Marie111
29-09-2022 om 23:19
Ik zou zeggen kijk eens bij de ANWB
https://www.anwb.nl/webwinkel/p/60374/olia-parka-dames-human-nature?anwb_color=5948&cat=18
ToetieToover
29-09-2022 om 23:20
https://happyrainydays.com/product/winterjas-dames-groen-leeds-5/
Aanbieding 100 euro. Hele fijne jassen van Happy Rainy Days want de Hollandse winter is vooral nat en winderig. Deze gaat je warm houden. Tweewegrits. Diverse kleuren.
Klimgeit
30-09-2022 om 06:32
Patagonia is zeker duur. Ik heb er wel 1, van gerecycled materiaal en geen spijt van gehad. I heb 'm nu al 6 jaar en nog steeds mooi.
Ook kun je het laten repareren als er iets stuk aan is (gratis). Daar heb ik geen ervaring mee, maar een vriend was daar erg tevreden over (rits)
Ik vind overigens de bedrijfscultuur er grondslag ook erg sympathiek. Maar goed team patagonia dus hier.
Didrikson is ook een fijn merk!
Envelop
30-09-2022 om 08:11
Klimgeit schreef op 30-09-2022 om 06:32:
Patagonia is zeker duur. Ik heb er wel 1, van gerecycled materiaal en geen spijt van gehad. I heb 'm nu al 6 jaar en nog steeds mooi.
Ook kun je het laten repareren als er iets stuk aan is (gratis). Daar heb ik geen ervaring mee, maar een vriend was daar erg tevreden over (rits)
Ik vind overigens de bedrijfscultuur er grondslag ook erg sympathiek. Maar goed team patagonia dus hier.
Didrikson is ook een fijn merk!
Hier ook, Patagonia heeft echt een fantastische filosofie en is een echt duurzaam merk. Als je de financiën ervoor hebt zou ik er zeker voor gaan, weet je zeker dat je echte duurzame kwaliteit hebt.
Due-scimmie
30-09-2022 om 08:13
Mijn is van sissy-boy. Vorig jaar gekocht via vinted. Daarvoor heb ik 6 jaar gedaan met mijn jas van de ANWB
Lali
30-09-2022 om 08:59
Het probleem is dat ik veel ben afgevallen en hoop nog meer af te vallen. Dus daarom wil ik niet een enorm dure jas. Die wil ik pas als mijn gewicht stabiel is.
Hiervoor heb ik 8 jaar gedaan met een geweldige Gaastra jas dus ik vind het niet erg om een dure jas te kopen als ik er weer zo lang mee kan doen.
Due-scimmie
30-09-2022 om 09:13
Lali schreef op 30-09-2022 om 08:59:
Het probleem is dat ik veel ben afgevallen en hoop nog meer af te vallen. Dus daarom wil ik niet een enorm dure jas. Die wil ik pas als mijn gewicht stabiel is.
Hiervoor heb ik 8 jaar gedaan met een geweldige Gaastra jas dus ik vind het niet erg om een dure jas te kopen als ik er weer zo lang mee kan doen.
Is tweedehands een optie? Mijn huidige was zo goed als nieuw 40 euro op vinted. Pantagonia jassen staan ook tweedehands op vinted bijvoorbeeld.
rionyriony
30-09-2022 om 11:38
Envelop schreef op 30-09-2022 om 08:11:
[..]
Hier ook, Patagonia heeft echt een fantastische filosofie en is een echt duurzaam merk. Als je de financiën ervoor hebt zou ik er zeker voor gaan, weet je zeker dat je echte duurzame kwaliteit hebt.
Oprichter Patagonia heeft bedrijf weggegeven aan non-profitorganisatie voor klimaatbescherming: https://retailtrends.nl/news/67762/oprichter-patagonia-doneert-bedrijf-voor-tegengaan-klimaatverandering
rionyriony
30-09-2022 om 11:44
Nederland doet zoiets niet he, integendeel; de NL regering doet geen enkele moeite om bedrijven ervan te weerhouden om opgekocht te worden door China. Vele honderden zijn er nu opgekocht w.o. Philips Consumenten Elektronica .
Rutte heeft het veel te druk met andere dingen. Problemen met een verdere reik dan een paar maanden die ziet hij niet.
Suuus
30-09-2022 om 14:54
Ik heb op Vinted een winterjas van Mödstrom gekocht. Heerlijk warm en op deze manier ook goed te betalen.
Beterlaat2021!
30-09-2022 om 17:46
Twee jaar geleden heb ik voor het eerst in mijn leven een parka gekocht bij de ANWB en ik wil nooit meer iets anders. Nooit meer een koude rug.
Afgelopen winter heb ik aan het eind van de uitverkoop nog een parka gekocht, van € 160 voor € 100 en die hangt dus nog nieuw in een kledinghoes.
Suuus
30-09-2022 om 18:58
1Mandine10 schreef op 30-09-2022 om 17:52:
Ik heb zin om te zeggen, zolang het binnen warm is, is het genoeg.
Daar heb je weinig aan als je op de winter op je fiets zit.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.