Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Welke stad heeft leuke winkeltjes?

Even als tegenhanger van het andere topic, waarin leuke steden met alle grote ketens beschikbaar wordt gezocht. 
Ik ben juist wel benieuwd in welke steden je nog veel winkeltjes hebt, die niet onderdeel uitmaken van de grote ketens? Waar je wel goed kan slagen voor kleding, of gewoon een leuk dagje weg.


Het mode kwartier in arnhem heeft veel leuke kleinere winkels. 

Haarlem, Zwolle, Leeuwarden, Deventer,

Die steden werden in dat andere topic toch ook wel genoemd? 
Zutphen, Deventer, Den Bosch, Haarlem, etc.

Groningen! Ben er nu en heeft me erg verrast met alle leuke winkeltjes in zijstraten

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

18-08-2024 om 09:26

Niks boven Grunn😜

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

18-08-2024 om 09:27

Deventer vind ik mooi.

Roos55 schreef op 18-08-2024 om 09:27:

Deventer vind ik mooi.

ja daar ben ik deze vakantie voor het eerst geweest. Te warm om heel veel te zien in de stad, maar wat ik gezien heb, was gewoon erg gezellig, kleine straatjes met boetiekjes, veel terrasjes, mooie gebouwen. Ik wil nog wel een keer terug, als het weer wat koeler is. Het was toen 30 graden

Rollercoaster schreef op 18-08-2024 om 08:37:

Groningen! Ben er nu en heeft me erg verrast met alle leuke winkeltjes in zijstraten

Als Groninger (Stadjer), erger ik mij dood aan de intrede van ‘dure’ merkwinkels in de binnenstad. Echt zo zonde. Maar inderdaad, treedt buiten de geijkte winkelstraat en kerncentrum en bezoek de straatjes daarom heen (Folkingestraat, Stoeldraaierstraat, Steentilstraat, Oosterstraat, Zwanestraat, Kijk in ‘t Jatstraat). 


Deventer, Haarlem en Maastricht. Comfortabele steden met leuke winkels, gezellige oude binnenstad en goeie horeca.


deventer! Zoveel leuke straatjes

Friezinnetje schreef op 18-08-2024 om 09:48:

[..]

ja daar ben ik deze vakantie voor het eerst geweest. Te warm om heel veel te zien in de stad, maar wat ik gezien heb, was gewoon erg gezellig, kleine straatjes met boetiekjes, veel terrasjes, mooie gebouwen. Ik wil nog wel een keer terug, als het weer wat koeler is. Het was toen 30 graden

Voor het eerst 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

18-08-2024 om 15:37

Misschien moeten wij eens met elkaar in Deventer afspreken 😂😂😂😂😂

GroenTuintje schreef op 18-08-2024 om 15:03:

[..]

Voor het eerst

Heeeeeel ver weg he, vanuit Friesland 

Friezinnetje schreef op 18-08-2024 om 16:33:

[..]

Heeeeeel ver weg he, vanuit Friesland

Ik woon er niet super ver vandaan, maar ben er ook nog nooit geweest hoor. 

BlairW schreef op 18-08-2024 om 16:44:

[..]

Ik woon er niet super ver vandaan, maar ben er ook nog nooit geweest hoor.

ga je schamen 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.