Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Welke bh

Ik heb altijd slappe, hangende en zware borsten gehad die opzij vallen als ik geen bh draag, maat 75E. Ik zoek nieuwe bh’s maar word er echt moedeloos van. De bh’s die ik nu heb zetten mijn borsten naar voren waardoor mijn silhouette van opzij totaal niet in verhouding is (denk barbie), wat ik echt lelijk vind. Bh’s zonder beugel is sowieso geen optie. Ik draag ook het liefst voorgevormde bh’s want anders schijnen mijn tepels door maar ik weet het echt niet meer. Minimizer zit redelijk maar hebben allemaal zo’n dun stofje en mijn borsten vallen ook een beetje naar buiten erin en bij het lopen beweegt alles de hele tijd. In de winkels kan ik het ook niet vinden. Ik draag nog het liefst sport bh’s op het moment want die zitten het mooist maar niet lekker.

Wie heeft de gouden tip?

Eisen:
Full cup zodat mijn borsten erin blijven bij elke beweging
Met beugel
Liefst voorgevormd (ivm zichtbaarheid tepels en voorkomen bewegende borsten bij lopen)
Bh waarin borsten niet naar voren gezet worden (balconette is bijv echt lelijk bij mij)
Als dit logisch klinkt: een bh met een ondiepe, langere (niet bredere) cup, zoals bijvoorbeeld een bralette eruit ziet maar dan met beugel


tja de borsten moeten ergens blijven. Wil je ze dan hangend plat tegen het lichaam geduwd hebben? Ik zou dan denken dat gaat toch zweten. Misschien laten verkleinen als het teveel stoort. 

De gouden tip is een goede lingerie winkel.
bv. annadiva
Het personeel heeft veel kennis van lingerie en kunnen je goed adviseren met een bh. 
Ik heb hele goede ervaring hiermee. Daar heb je veel meer aan dan wat ik als bh zou opnoemen. Het kan zelfs zijn dat je maat al niet goed is.
Dus doe jezelf een lol en ga naar een goede lingeriewinkel met goede merken bh's.
Het kost wat maar dan heb je wel een bh die goed zit en lang goed blijft.

Ik heb bh's via een speciaalzaak. Mijn laatste aankoop is van het merk Mey.

Normaal draag ik 75D maar bij dit model draag ik 75E.

 Ik heb geen grote/zware borsten. Weet je zeker dat 75E echt je maat is? Bij een relatief kleine omvang van 75 kom je snel bij een grotere cup uit. Laat je niet afschrikken door de letter van de cup.

Ga naar een speciaalzaak en laat je adviseren.

Bloesem

Bloesem

15-08-2024 om 17:34 Topicstarter

Ik ben in een paar lingeriewinkels geweest en daar komt overal 75E uit, maar de perfecte bh hebben ze helaas niet. Daarom ben ik benieuwd of hier mensen zijn met hetzelfde soort borsten en een goede tip.

Bloesem schreef op 15-08-2024 om 17:34:

Ik ben in een paar lingeriewinkels geweest en daar komt overal 75E uit, maar de perfecte bh hebben ze helaas niet. Daarom ben ik benieuwd of hier mensen zijn met hetzelfde soort borsten en een goede tip.

Dan zou ik gaan voor een spacer cup bh van het merk Mey. 74254 is een artikelnummer.

Bij de 75D zag je verschil tussen mijn borsten omdat ze ook niet even groot zijn maar bij de 75E valt dat verschil weg. Ze staan niet vooruit nu.

Het enige nadeel is dat hij niet voorgevormd is.

wat de rest zegt; naar een speciaalzaak Annadiva, superbra of als je ooit in de buurt van A'dam bent Betty Boobs. en je maat laten nemen.

ik draag voornamelijk Sapph, en Victoria secret 85E/F

alhambra schreef op 15-08-2024 om 17:30:

Ik heb bh's via een speciaalzaak. Mijn laatste aankoop is van het merk Mey.

Normaal draag ik 75D maar bij dit model draag ik 75E.

Ik heb geen grote/zware borsten. Weet je zeker dat 75E echt je maat is? Bij een relatief kleine omvang van 75 kom je snel bij een grotere cup uit. Laat je niet afschrikken door de letter van de cup.

Ga naar een speciaalzaak en laat je adviseren.

Dit is een hele goede. Laat je niet afschrikken door de maat van de cup. Ik heb omvang 75 en meestal cup E. Nu heb ik de Triumph sportbeha Welness gekocht in 75F. Ik moest ook even slikken maar mijn borsten lijken er eerder kleiner dan groter in. De Triumph tri-action in het andere model is 75E voor mij. Deze is wat puntiger tegenwoordig en daar hou ik niet van, vandaar nu de tri-action Welness.

Edit, deze twee beha's zijn niet voorgevormd en ik vind dat juist een pré.

Bloesem

Bloesem

15-08-2024 om 20:28 Topicstarter

alhambra schreef op 15-08-2024 om 17:40:

[..]

Dan zou ik gaan voor een spacer cup bh van het merk Mey. 74254 is een artikelnummer.

Bij de 75D zag je verschil tussen mijn borsten omdat ze ook niet even groot zijn maar bij de 75E valt dat verschil weg. Ze staan niet vooruit nu.

Het enige nadeel is dat hij niet voorgevormd is.

Dankjewel, die ga ik eens bekijken

Bloesem

Bloesem

15-08-2024 om 20:29 Topicstarter

Herfstappeltaart schreef op 15-08-2024 om 19:42:

[..]

Dit is een hele goede. Laat je niet afschrikken door de maat van de cup. Ik heb omvang 75 en meestal cup E. Nu heb ik de Triumph sportbeha Welness gekocht in 75F. Ik moest ook even slikken maar mijn borsten lijken er eerder kleiner dan groter in. De Triumph tri-action in het andere model is 75E voor mij. Deze is wat puntiger tegenwoordig en daar hou ik niet van, vandaar nu de tri-action Welness.

Edit, deze twee beha's zijn niet voorgevormd en ik vind dat juist een pré.

Waarom vind je dat een pre? Heb je nooit dat je alles er doorheen ziet?

https://www.hunkemoller.nl/niet-voorgevormde-minimizer-beugel-bh-nina-zwart-142479.html

Ik vind deze heel fijn (G hier) en vind het ook geen dunne stof. 

Ik heb wel een iets andere maat dan jij qua omvang, maar ook grote borsten.
Ik wil juist geen voorgevormd, want dan lijken ze nog groter

Meestal draag ik model Sophie van Hunkemöller. Deze vind ik een goede ondersteuning hebben. 
Andere modellen vind ik vaak niet genoeg ondersteuning geven.

Een andere minimizer van de Hunkemöller vind ik onprettig. Ik vind de boel te opgepropt zitten . Hihihi 

Al heb ik laatst in de opruiming een duurdere bh gekocht. Die zit ook weg fijn. Voor mij onbekend merk en mijn zeefhoofd heeft het ook niet onthouden.

Ik begrijp uit je eisenlijst niet helemaal wat je met 'niet bredere maar langere cup' bedoelt (bedoel je dan hoger?). Marie jo heeft volgens mij bh's met een iets bredere cup, als in borsten zijn wat meer richting oksel (ook met een cup(je) A is dat mogelijk). Vind de hartvorm en voorgevormde, ook wel mousse genoemd bij Marie jo, heel fijn dragen.

Ik heb laatst twee bh's gekocht bij Ulla Popken en ben er erg tevreden over. Ik heb ook een E-cup.

Beetje hetzelfde probleem hier: grote borsten die door de zwaartekracht gaan hangen. Ik vind de meeste beha’s van Hunkemöller niet lekker zitten. Eerder kocht ik daar nog wel eens van die minimizer beha’s. De laatste tijd draag ik beha’s van Lisca, ik geloof dat het model Allegra (foam cup) heet. Thuis doe ik m’n beha het liefst uit en heb ik een soort comfort bra aan.
Voor het sporten gebruik ik een sportbeha van Anita. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.