Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan?

Dit vond ik op Viva één van de leukste topics: het wat-draag-jij-vandaag-topic! Om inspiratie op te doen, gewoon eens te zien wat de gemiddelde man of vrouw op een dag draagt en daar lekker over te kletsen. 

Dus, post hier je outfit van de (zomer)dag! 

-Nienke-

-Nienke-

03-08-2021 om 16:05 Topicstarter

Beterschap, Aeon

Ik heb geen griep, maar heb ook een trui aangetrokken; ik vond het maar fris vandaag (en wilde graag tóch nog even naar buiten). Vandaag dus een heel lichtblauwe skinny jeans met deze sweater en een paar witlinnen gympen: 

d6f71a2f6d9ca62d0935dae055955426.jpg?quality=75&height=800&width=600

https://twothirds.com/products/huemul-striped met een donkerblauwe lange wijde broek. Slippers eronder, dat dan weer wel. Blote benen waren helaas te koud vandaag. (vanochtend deed ik nog een dappere poging) 

bodyflirt-jersey-jurk-58598.jpg

Blauwe versie van dat jurkje
Witte sleehakken en witte tas

oh leuk jurkje!!  Ik heb het al dagen net iets te koud dus vandaag heel comfortabel een jeans (gewoon recht model) met een wtte katoenen gebreide trui met diepe Vhals voor en achter, hij valt een beetje off shoulder aan 1 kant. Voor de balans hele hoge pumps met panterprint haha. 

SilverQuelea47

SilverQuelea47

04-08-2021 om 17:34

• Roze glitter shirtje
  • Zwarte jeans
  • Pastel regenboog glitter sneakers

Weer die ouwe spijkerbroek ( wel gewassen tussendoor...) en een shirtje, want vrije middag en het gras moest nodig gemaaid. En er waren nog veel meer klusjes. Heerlijk hoor, een grote tuin, maar in het seizoen gaat ieder vrij uurtje er in zitten...

Guppekop schreef op 04-08-2021 om 16:00:

oh leuk jurkje!! Ik heb het al dagen net iets te koud dus vandaag heel comfortabel een jeans (gewoon recht model) met een wtte katoenen gebreide trui met diepe Vhals voor en achter, hij valt een beetje off shoulder aan 1 kant. Voor de balans hele hoge pumps met panterprint haha.

Ik hou ook van hele hoge hakken. Alleen met jurk wordt dat al snel te.

Quasidomo schreef op 04-08-2021 om 13:31:

bodyflirt-jersey-jurk-58598.jpg

Blauwe versie van dat jurkje
Witte sleehakken en witte tas

Wauww die jurk😍

AcidicShark11

AcidicShark11

05-08-2021 om 09:55

Zwarte broek, donker rood shirt, zwarte sokken, zwarte bh. Zwarte 'sieraden'. 

legergroene 5 pocketmodel broek, mouwloze creme top met groen blaadjesmotief. beige palladiums. Mijn lange ecru katoenen vest hangt inmiddels weer achter me over de stoel, want de zon breekt hier net door.

-Nienke-

-Nienke-

05-08-2021 om 10:20 Topicstarter

051EE1E353_400_10?$SFCC_M$

Dit jurkje, met daaronder witte gympen. 

Ik zie allemaal mooie zomerjurkjes voorbij komen. Is het bij jullie nu warmer dan hier ( 19 graden) of ben ik gewoon zo'n koukleum? Bij mij blijven ze maar hangen..,

kitchenwitch schreef op 05-08-2021 om 10:24:

Ik zie allemaal mooie zomerjurkjes voorbij komen. Is het bij jullie nu warmer dan hier ( 19 graden) of ben ik gewoon zo'n koukleum? Bij mij blijven ze maar hangen..,

Kvind het ook frisjes hoor, hier gewoon een highwaist jeans met kort bordeau rood leren jasje, binnen heb ik vandaag gewoon mijn jogging aan.

kitchenwitch schreef op 05-08-2021 om 10:07:

legergroene 5 pocketmodel broek, mouwloze creme top met groen blaadjesmotief. beige palladiums. Mijn lange ecru katoenen vest hangt inmiddels weer achter me over de stoel, want de zon breekt hier net door.

Oh, en daarbij oorhangers met zoetwaterparels. Die kreeg ik een paar jaar geleden van een oudere buurvrouw voor mijn verjaardag. Ik vond ze heel mooi, maar behoorlijk klassiek, had verwacht dat ik ze vooral zou dragen bij een blazer of zo. Maar in de praktijk lijken ze zich aan te passen aan willekeurig welke outfit, ze kunnen echt bij alles. Ik draag ze elke week wel een keer. 

- zijzelf ziet er trouwens altijd prachtig uit, ik hoop dat ik ook zo word als ik 85 ben...

AeonofWinter schreef op 05-08-2021 om 09:55:

Zwarte broek, donker rood shirt, zwarte sokken, zwarte bh. Zwarte 'sieraden'.

Zwarte rok, zwart shirt met roze print en zwarte sandalen. En blauwe teennagels dat wel.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.