Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection

Lichtgrijze rechte pantalon, ijsblauw shirt met lange mouwen en een witte mouwloze trui met kabelpatroon.

Blauwe jeans met rechte pijpen, vintage wit adidas shirt, grijze blazer en oudroze reebok sneakers

een lichte hele wijde jeans van G-star. Een roze overhemd met een heel dun lichtblauw streepje, roze Adidas sneakers. Voor buiten een donkerblauwe wollen bomber. 

Nog in m’n shirt, in bed.
Maar ga zo maar eens wat rommelen, dan word het een spijkerbroek shirt en lang vest, en sokken en enkel laarsjes

net mijn sportlegging en tshirt uit getrokken en een grijs zilveren leren broek aan getrokken met daarop een aansluitend zwart bloesje. Zwart dr Martens er onder aan. 

Nog in sportoutfit. Dit hou ik aan tot ik straks ga douchen en me weer in m’n carnavalskleding ga hijsen. Die ik de afgelopen dagen ook aan had….

Sportoutfit uit en nu in een camouflage print broek met laaghangend kruis en een zwarte korte strakke trui met een hele wijde hals waar in er 1 schouder ontbloot is. 

Ik heb een set aan van lichte wide leg jeans met bijpassend wijd jasje. Roze shirt eronder, roze sokken met flamingo’s en roze Adidas sneakers.
vanmiddag laatste keer carnaval.

Blauwe nette broek. Blouse in blauw met wit streepje. Beide van Zara. Blauwe sneakers van Adidas ( gazelle)

wijde jeans met pantermotief. Daarop een zwart jeansblousje met hier en daar zwarte kraaltjes. Zwarte sneakers. 

krulliebollie schreef op 04-03-2025 om 12:58:

Blauwe nette broek. Blouse in blauw met wit streepje. Beide van Zara. Blauwe sneakers van Adidas ( gazelle)

Even nieuwsgierig: hoe draag jij je blouses op een broek? En dan met name spijkerbroek.
In je broek, eroverheen, of bv half ingestopt wat vorig jaar heel trendy was?

Loulou39 schreef op 05-03-2025 om 19:43:

[..]

Even nieuwsgierig: hoe draag jij je blouses op een broek? En dan met name spijkerbroek.
In je broek, eroverheen, of bv half ingestopt wat vorig jaar heel trendy was?

Het ligt aan het model van de broek. Een strakke broek vaker los eroverheen. Een wat wijder model soms met een punt in de broek of alleen voor een beetje in de broek. Met een jasje erover en een strakke blouse dan in mijn broek. 

Jeans met schuine rits van Les temps des cerises. Roze overhemd met dunne donkerroze en witte streepjes. Roze Adidas sneakers. Voor buiten een donkerblauw bomberjasje. 

nu m’n ouwe kloffie want ga in de tuin werken. Vanavond uit eten en dan doe ik aan: een rode wijde broek met een crèmekleurige en zwarte bies aan de zijkant, een crèmekleurig shirt, zwart satijnen kort bomberjasje, beige met zwarte retro sneakers of zwarte met beige (ja, er is een verschil…), rode oorbellen.  Voor buiten een korte zwarte wollen jas met een grote, grof gebreide, katoenen, beige sjaal die ik gisteren voor heel weinig geld heb gekocht (€14, er ging 80% korting vanaf) want wellicht kunnen we eerst nog een drankje buiten doen. 

Mijn sportkloffie ( zwarte legging en zwart tshirt) verruild voor een licht blauwe spijkerbroek tot op de enkel gstar, wit tshirtje en dun blauw glanzend binnen- bombertje. Tshirtje in de broek. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.