Beauty en fashion

krulliebollie
18-02-2025 om 12:09
Spijkerbroek Gstar. Boyfriend model. Body in het donkerblauw en daarover een kort jasje ook in het blauw. Blauwe sneakers van Adidas.

MissBobby
19-02-2025 om 09:30
Spijkerbroek van G-star, model Kate, pijpen opgerold. Koraalkleurige trui van Opus. Witte kniekousen met flamingo’s en witte puma sneakers. Voor buiten lekker m’n Airforce jas want het is koud. Rode muts en sjaal erbij.

krulliebollie
19-02-2025 om 15:01
spijkerbroek, wide leg van para mi. Zwarte coltrui van de HEMA. Zwarte/ witte dunks van Nike

krulliebollie
20-02-2025 om 16:42
zelfde spijkerbroek als gisteren. Vandaag een knalroze strakke coltrui aan van Pieces. Ik had mijn roze rode adidasjes aan.

MissBobby
21-02-2025 om 07:27
gisteren ging ik uit eten en had ik een zwarte leren broek aan, ouwetje maar ja van een leren broek heb je er ook maar één in je leven nodig nietwaar. Daarop een zwarte blouse met spiraaltjes van kraaltjes en een riempje van dezelfde stof in de taille. Daaronder zwarte doc Martens.
nu loop ik nog in mn bordeauxrode sportset want net klaar met sporten.
Ga zo een jeans met sweater aandoen voor thuiswerken.
vanavond komt de liefste en doe ik een zwarte leren rokje aan met kanten panty en een zwarte satijnen blouse. Daaronder laarsjes met hoge hak.

MissBobby
22-02-2025 om 12:43
blauwe jeans van gstar model Kate pijpen opgerold. Wit met zwart gestreept shirt. Zwart kort jasje met mouwen opgerold want de binnenkant is wit-zwart gestreept. Wit met zwarte Adidas sokken. Zwart witte puma sneakers. Voor buiten een lange rode jas.

krulliebollie
23-02-2025 om 18:40
Ik was heerlijk een weekend weg met vriendinnen. ik heb verschillende dringen gedragen maar dat ga ik allemaal niet omschrijven 😬. Ik heb vandaag i.i.g. een paars/blauwe broek aan van studio anneloes met daarop een zwarte blouse van Fabienne Chapot.

MissBobby
24-02-2025 om 08:59
Dat klinkt goed Krulliebollie. Altijd fijn zo’n weekend met vriendinnen.
ik heb vandaag een blauwe rechte jeans aan met een zwarte longsleeve. Daarop een zwart jasje waarvan de achterkant korter is dan de voorkant met driekwart pofmouwen. Zwarte Doc Martens erbij.

krulliebollie
24-02-2025 om 11:46
het was ook erg gezellig. Heerlijk ongecompliceerd gelachen. Heb je soms gewoon nodig. Vandaag nogmaals de paarsblauwe broek aan want druk met huis en daarop een zwarte blouse van de Zara met een soort kraaltjes erop geborduurd.

MissBobby
26-02-2025 om 09:35
Zwart leren rokje met zwarte kanten panty. Zwarte korte trui met boothals en vleermuismouwen. Zwarte doc Martens. Zwarte bliksemoorbellen, zwarte ringetjes en zwarte staafjes in alle gaten in m’n oren. Voor buiten een kort zwart wollen jasje.

krulliebollie
26-02-2025 om 12:35
thuiswerkdag; zwarte trainingsbroek van Trendy Wendy ( echt die naam ) in een lekkere oversizede maat waardoor hij een laaghangend kruis heeft. Staat altijd wel stoer. Zwart truitje van Numpf.

ToetieToover
26-02-2025 om 14:15
Ik heb een reeks outfits vandaag: sportoutfit met kobaltblauw-wit-zwart zebraprint legging, kobaltblauwe top en idem sportjasje. Daarna tuinwerkkleding: zwarte worker, zwart v-hals t shirt van no shirt (heerlijke shirts) en mijn tuinboots. Vervolgens gedoucht, alle pollen en zweet eraf en nu outfit nummer 3: flared spijkerbroek met hoge taille en daarin gestopt een witte, wollen coltrui. Er ligt ook al een zachtgrijs vest klaar. En grijze sokken En vanavond wordt het outfit nummer 4: mijn gi.
Mijn vriendlief doet hier de was

MissBobby
27-02-2025 om 11:45
lichtblauwe rechte jeans, wit overhemd, groen met wit gestreepte sokken, groene Adidas sneakers. Een donkerblauwe lange jas voor buiten.

Noomsie18
27-02-2025 om 14:52
Mijn favoriete rode trui van puma (via vinted) , grijze wide leg pantalon en witte nike air zoom

krulliebollie
27-02-2025 om 19:00
Ik had vandaag een donkerblauwe broek van studio Anneloes aan met daarop een donkerblauwe blouse van SA met parel knoopjes. Ik had witte met donkerblauwe sneakers aan van Woden met een plateauzool.