Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij over voor een nieuwe BH?

Mijn bh's zijn toe aan vervanging maar schrik gewoon van de prijzen. Ik weet dat ik een dure smaak heb 
Maar 50 euro voor 1 Bh vind ik best prijzig.

Wat hebben jullie er voor over?


Weinig, ik vond het zo zonde van mijn geld. Laatst in een speciale lingeriewinkel geweest, €60-€70 was niks. Ik koop mijn bh’s altijd bij zeeman voor €5,99 per stuk. 

Ik had de titel gelezen en dacht “€50” en ik zie dat jij dat ook prijzig vindt. Freya is mijn favoriete merk, en de standaard prijs is daar al bijna €60. Ik vind het de prijs wel waard. Maar duur, inderdaad. 

Vorig jaar een paar nieuwe bh's gekocht. Ik wilde zonder beugel maar wel met veel steun. Ik was 60 euro per bh kwijt maar ze zitten confortabel en blijven erg mooi in de was.
Ik vond het ook veel geld maar ben er wel blij mee. 
Hiervoor gaf ik 30 euro per beugel bh uit maar die zaten lang niet zo lekker

Mijn beha’s kosten rond de 50 euro. Niet omdat ik ze zo mooi vind maar omdat deze stevig zijn en goed steun geven, en dat ziet er dus ook beter uit onder kleding.
Beha’s van goedkope winkels voldoen voor mij niet (ik heb ze uitgeprobeerd, want ik ben arm geweest)

Liefst veel minder dan ik nu kwijt ben. (Rond de 70 euro). Maar.......grote maat, wil geen beugels en ben allergisch voor synthetische stoffen. Er is precies 1 merk dat grotendeels van katoen is en dat zonder beugels nog enigszins steun geeft. En dat is belachelijk duur.

We zitten hier vooralsnog wel een beetje op 1 lijn. Ik vind 50 euro ook al veel geld voor 1 BH. Vroeguh, nog vol in de groei, kon ik het af met BH's van de Hunkemoller en kostte ze 25-30 euro per stuk.

Helaas heb ik geen standaard maat en moet ik naar de speciaalzaak om een fijne BH te kopen. Daar kosten ze al gauw 60-70 euro per stuk. En dan heb je niks bijzonders (niet dat ik dat wil, maar even voor het beeld). En je kan het niet af met maar 1 BH...

Binnenkort zal ik er weer aan moeten geloven, maar de kans dat ik met een tevreden gevoel de winkel (of website) verlaat is uitermate klein.

Bh's zijn inderdaad duur, daarom kijk ik altijd in de uitverkoop bij Triumph. Blijven lang mooi en zitten lekker.

Aan bh’s geef ik het minste geld uit ter vergelijking met de rest van mijn kledingstukken, koop ze zoveel mogelijk in de uitverkoop. Vind ze ook erg prijzig.

rooiekater

rooiekater

23-06-2024 om 10:19 Topicstarter

Yumi schreef op 23-06-2024 om 10:11:

Bh's zijn inderdaad duur, daarom kijk ik altijd in de uitverkoop bij Triumph. Blijven lang mooi en zitten lekker.

Daar kijk ik nu dus ook naar  maar de bh's die ik daarvan lekker vind zitten zijn niet in de uitverkoop 

rooiekater

rooiekater

23-06-2024 om 10:20 Topicstarter

Wel grappig dat het redelijk eensgezind lijkt kwa kosten.  

Ik koop mijn BH's altijd bij Hunkemoller. Een maand geleden nog 2 gekocht volgens mij waren ze rond de 35 euro maar weet het niet meer zeker. Ik draag altijd beugel BH's en heb ze dag en nacht aan. Ik slaap al vele jaren met mijn BH aan.

ligt echt aan je maat. Ik betaal meestal tussen de 60 en 110 euro voor een bh (prima donna). Als ik een kleiner maatje had wat ze in reguliere winkels verkopen zou ik ook naar de hunkemoller ofzo gaan. 

rooiekater

rooiekater

23-06-2024 om 10:31 Topicstarter

Ik heb wat ik noem gemiddelde maat. Kan overal wel slagen 

Als hij goed past, wil ik er best wat voor betalen. Ik heb meestal bh’s van Passionata (65G, dus dat heeft niet ieder merk), voor circa 50 euro. Ik heb ook wel eens duurdere van Prima Donna of Marie Jo, maar die beginnen meestal bij 70 en/of ze gaan maar tot C in de smalle maten.
Met 75C kun je op elke straathoek goedkope bh’s kopen, maar die hebben meestal wel harde randjes en zo.

rooiekater schreef op 23-06-2024 om 10:19:

[..]

Daar kijk ik nu dus ook naar maar de bh's die ik daarvan lekker vind zitten zijn niet in de uitverkoop

Dat komt vast nog wel, het verandert vaak, ik kijk regelmatig op de website welke in de uitverkoop zijn. Soms zijn ze niet in mijn maat maar heeft de winkel ze wel of andersom. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.