Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Leukste winkelstad Nederland

Wat vinden jullie de leukste winkelstad in Nederland? Ik vind zelf Rotterdam en Utrecht erg leuk vanwege het grote aanbod, maar ben benieuwd of er nog meer steden zijn die het proberen waard zijn.


Tuinfluiter schreef op 16-08-2024 om 18:53:

[..]

Hoop dat je een leuk weekend hebt in deze mooie streek.

Dankje!

Muurbloem1985 schreef op 16-08-2024 om 17:40:

Utrecht absoluut, ik vond Arnhem ook altijd leuk, maar zonder de Bijenkorf waar ik graag kwam en de V&D toch minder.

Utrecht! Je hebt alle grote winkelketens die je noemt in Hoog Catharijne (dus bij hitte, regen, kou, kun je lekker op je gemak shoppen. (Pull & Bear zit niet in Hoog Catharijne maar er precies tegenover, 1 minuut lopen).

Mocht je nog wat meer willen en wat leukere winkels (dat is meer mijn smaak 😇😁), dan kun je altijd even de binnenstad in lopen.

Sowieso is de horeca duurder in de steden, maar het is in Utrecht echt niet overal peperduur en overvol, gewoon even rondkijken, zelfs in Hoog Catharijne.

In ieder geval veel plezier!!!😁

de oude Hanzesteden, daar zitten nog echte authentieke winkeltjes 

als het je alleen om de grote ketens gaat: westfield mall in Leidschendam.

Ysenda schreef op 16-08-2024 om 19:13:

als het je alleen om de grote ketens gaat: westfield mall in Leidschendam.

Ben daar laatst een keer geweest, maar vond het echt tegenvallen. Met een uurtje waren we weer weg. Weinig leuke winkels tegen gekomen daar…

Maastricht is en blijft mijn favoriet vanwege de gezelligheid. Deventer vind ik ook verassend leuk als je van boetiekjes houd.
De ketens ken ik allemaal wel omdat ik me in de grote steden begeef.

Nederland heeft best veel mooie steden waar je ook leuk kunt winkelen. Den Bosch, Breda, Nijmegen en hoe kon ik het vergeten Maastricht allemaal de moeite waard. Maar als het vooral om de grote ketens gaat een stad op niet te veel reis afstand kiezen.

Delft en Haarlem! En Nijmegen 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

16-08-2024 om 19:54

Ik was als Noordeling laatst in Alkmaar .
Vond ik leuk
En ik hou van Deventer.
Groter Arnhem en Maastricht .

niks boven Grunn😅

GroenTuintje schreef op 16-08-2024 om 19:10:

de oude Hanzesteden, daar zitten nog echte authentieke winkeltjes

Vind ik een leuke tip! (Dank je!!) maar TO wil de grote winkelketens en dan denk ik dat je de grote steden moet hebben…

Ik ga op jouw tip af 😁😇

BlairW schreef op 16-08-2024 om 19:23:

[..]

Ben daar laatst een keer geweest, maar vond het echt tegenvallen. Met een uurtje waren we weer weg. Weinig leuke winkels tegen gekomen daar…

Dat klopt maar TO wil vooral de grote ketens, geen leuke winkeltjes.

Nijmegen en Maastricht vind ik hele leuke steden. Om te winkelen, maar ook de gezelligheid en gemoedelijkheid in de stad trekken mij aan.
Amsterdam en Rotterdam vind ik echt helemaal niks aan. 

Anouk1234

Anouk1234

16-08-2024 om 21:08 Topicstarter

BlairW schreef op 16-08-2024 om 19:23:

[..]

Ben daar laatst een keer geweest, maar vond het echt tegenvallen. Met een uurtje waren we weer weg. Weinig leuke winkels tegen gekomen daar…

Ben er pas ook geweest. Was leuk, maar hoef er niet nogmaals naar toe.

Maar iedereen noemt nu steden waar ze zelf leuk winkelen..(wat ik trouwens leuke tips vind, dus dank daarvoor!🌸).
Het topic gaat toch om steden waar de grote, bekende winkelketens dicht bij elkaar zitten?

Nijmegen. Al verdwaal ik daar wel altijd... 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.