Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Leuke sneakers voor de winter


MonkeyTown

MonkeyTown

02-11-2023 om 12:43 Topicstarter

Ik maak mn zolen schoon met oxy action poeder prutje en tandenborstel. Vind die paarse jordans erg leuk trouwens

MonkeyTown schreef op 02-11-2023 om 12:43:

Ik maak mn zolen schoon met oxy action poeder prutje en tandenborstel. Vind die paarse jordans erg leuk trouwens

Goeie tip, bedankt.

Herfstappeltaart schreef op 02-11-2023 om 10:37:

Hoe houden jullie in vredesnaam die witte zolen een beetje fatsoenlijk? Bij mij zien ze er na een week al niet meer uit.

Met van die badkamer doekjes zo’n pak wet whipes.

Lieveheersbeest schreef op 02-11-2023 om 12:50:

[..]

Met van die badkamer doekjes zo’n pak wet whipes.

O, thanks!

krulliebollie schreef op 02-11-2023 om 10:28:

Ik vind de modellen die de andere hebben gepost eigenlijk een beetje truttig. Ik hou zelf eer van ander soort sneakers. Ik draag graag Adidas (superstar) of puma. ik heb hele leuke van dwars gezien maar die vind ik ook wel heftig. Ik heb zelf heel erg veel sneakers maar ook DrMartens draag ik graag.
Overigens heb ik net deze in mijn mandje gegooid en ben ik even aan het twijfelen of ik die wil bestellen:
Air Jordan 1 Elevate High Damesschoenen. Nike NL

Hartstikke leuk, maar niet met mijn maat 42 en dunne benen. Ik draag dan liever wat truttigere sneakers die minder lomp ogen aan mijn voeten.

Hoe oud ben je ongeveer? Ik vind de sneakers die anderen gepost hebben een beetje ouwelijk namelijk 

Herfstappeltaart schreef op 02-11-2023 om 10:37:

Hoe houden jullie in vredesnaam die witte zolen een beetje fatsoenlijk? Bij mij zien ze er na een week al niet meer uit.

Met die grijsblauwe sponsjes van de Action. Beetje vochtig maken en poetsen maar (geen zeep oid)

Gebruikersnaaminvullen schreef op 02-11-2023 om 16:10:

[..]

Hartstikke leuk, maar niet met mijn maat 42 en dunne benen. Ik draag dan liever wat truttigere sneakers die minder lomp ogen aan mijn voeten.

dat mag.. maar er zijn ook minder lompe en minder truttige sneakers natuurlijk

krulliebollie schreef op 02-11-2023 om 10:28:

Ik vind de modellen die de andere hebben gepost eigenlijk een beetje truttig. Ik hou zelf eer van ander soort sneakers. Ik draag graag Adidas (superstar) of puma. ik heb hele leuke van dwars gezien maar die vind ik ook wel heftig. Ik heb zelf heel erg veel sneakers maar ook DrMartens draag ik graag.
Overigens heb ik net deze in mijn mandje gegooid en ben ik even aan het twijfelen of ik die wil bestellen:
Air Jordan 1 Elevate High Damesschoenen. Nike NL

oh, die vind ik dan weer vreselijk. Smaken verschillen! 

krulliebollie schreef op 02-11-2023 om 16:45:

[..]

dat mag.. maar er zijn ook minder lompe en minder truttige sneakers natuurlijk

En ik ben 50+ 

Welke maat draag jij?

Ik vind deze niet truttig én niet lomp.

41rrO9JNvML._AC_SY300_.jpg

krulliebollie schreef op 02-11-2023 om 11:08:

[..]Maar

Als ik een boswandeling doe en ze zijn vies geworden maak ik ze redelijk snel schoon.. verder woon ik in de stad, werk ik in de stad en daar worden ze niet zo vies..niet iets wat niet met een nat doekje op te lossen valt. Er schijnt een speciale stick te zijn om de zolen weer blinkend wit te krijgen. Ik weet alleen niet waar die te koop is maar dat is vast zo te googelen.

Ik krijg strepen van mijn trappers er bijvoorbeeld al bijna niet meer af. Het lukt soms nog wel eens met een inktgum. Maar sporen van gewoon gebruik lijken er wel in te trekken, in elk geval krijg ik ze er met een doekje niet af.

Loulou39 schreef op 02-11-2023 om 16:24:

[..]

Met die grijsblauwe sponsjes van de Action. Beetje vochtig maken en poetsen maar (geen zeep oid)

Ik ga alle tips proberen, dankje!

Gebruikersnaaminvullen schreef op 02-11-2023 om 16:53:

[..]

En ik ben 50+

Welke maat draag jij?

Ik vind deze niet truttig én niet lomp.

41rrO9JNvML._AC_SY300_.jpg

Ik ben 48.. ik heb maat 38 of 38,5. Mijn smaak is het niet.. sorry.. die hak maakt het voor mij heel erg truttige. Met een gewone zool zou ik ze leuker vinden. Sowieso vind ik de sneakers met inbouwde had ( die sleehak gympen) heel erg aangepaste schoen gevoel geven. Terwijl ik bij normale schoenen een sleehak wel leuk vind. Maar ja niets zo persoonlijk als smaak..

Friezinnetje schreef op 02-11-2023 om 16:50:

[..]

oh, die vind ik dan weer vreselijk. Smaken verschillen!

Absoluut. 

krulliebollie schreef op 02-11-2023 om 19:18:

[..]

Ik ben 48.. ik heb maat 38 of 38,5. Mijn smaak is het niet.. sorry.. die hak maakt het voor mij heel erg truttige. Met een gewone zool zou ik ze leuker vinden. Sowieso vind ik de sneakers met inbouwde had ( die sleehak gympen) heel erg aangepaste schoen gevoel geven. Terwijl ik bij normale schoenen een sleehak wel leuk vind. Maar ja niets zo persoonlijk als smaak..

Probeer eens een keer maat 42 als je een keer aan het passen bent. Dan weet je gelijk hoe lomp dat soort schoenen staat 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.