Beauty en fashion
Bianca.Inge
17-07-2022 om 11:45
Kopen jullie nu ook al ( dure ) merk kleding voor de winter ?
Zijn er hier meer mensen die nu al op zoek gaan naar ( dure ) merk kleding voor de winter, die vaak tegen deze tijd met hoge korting wordt aangeboden?
Bianca heeft net een nieuwe Canada Goose winterjas besteld was flink afgeprijsd van 1400 voor 800 euro...
GlamorousGuanaco18
17-07-2022 om 14:32
Ik heb zojuist een bikini gekocht. Het is gelukt, maar vraag niet hoe. Je zou denken dat de winkels er nu mee vol hangen, aangezien het nu warm is en de vakantie nog maar net is aangebroken, maar zo werkt het blijkbaar niet
redbulletje
17-07-2022 om 14:44
letterkoekje schreef op 17-07-2022 om 14:31:
'Slechts' 800 euro? Dat zal wel nep zijn!
Klinkt idd als spam. Ook dat zichzelf in de derde persoon aanduiden.
ProfitableMantis53
17-07-2022 om 14:58
redbulletje schreef op 17-07-2022 om 14:44:
[..]
Klinkt idd als spam. Ook dat zichzelf in de derde persoon aanduiden.
Als ik loep zie ik toch echt dat het een account van 2 personen is. Bianca en Inge, een lesbisch stel. Daarom schrijven ze steeds wij, de ene keer schrijft B en dan weer I.
MidasWolf
17-07-2022 om 15:04
Het ligt er bij mij ook aan hoe de kwaliteit is, en wat ik voor bepaalde dingen over heb, merkgericht ben ik niet echt heb ik het idee.
Tijd geleden dure handschoenen voor de wintersport gehaald, maar heb daar nog steeds profijt van. Ook als het in Nederland wel eens koud is in de winter.
Ik zal vaak alleen dure kleding kopen wanneer het na mijn idee ook echt lang meegaat. Of iets moet echt heel mooi zijn, over het algemeen ben ik niet heel geïnteresseerd in kleding.
redbulletje
17-07-2022 om 15:07
Nera schreef op 17-07-2022 om 14:58:
[..]
Als ik loep zie ik toch echt dat het een account van 2 personen is. Bianca en Inge, een lesbisch stel. Daarom schrijven ze steeds wij, de ene keer schrijft B en dan weer I.
Dat is toch raar? Ook als je een koppeltje bent kun je toch gewoon ieder je eigen account aanmaken?
MidasWolf
17-07-2022 om 15:08
Nera schreef op 17-07-2022 om 14:58:
[..]
Dat zie ik op Facebook ook wel eens, een stel wat onder een gecombineerde naam een account heeft.
Zelf zou ik dan eerder kiezen voor een eigen account, al helemaal voor op een forum.
ProfitableMantis53
17-07-2022 om 15:10
redbulletje schreef op 17-07-2022 om 15:07:
[..]
Dat is toch raar? Ook als je een koppeltje bent kun je toch gewoon ieder je eigen account aanmaken?
Tja, zij doen het zo. Het is mij nu wel duidelijk en ik lees hun posts ook op die manier. Neem alleen wel aan dat dat niet hun echte namen zijn.
wild-flower
17-07-2022 om 15:12
Ik koop wel merkkleding ( in de uitverkoop meestal inderdaad of 'pre-loved' in een vintage winkeltje hier 'in het hogere segment' zeg maar ) , maar meer dan 150 euro heb ik nog nooit uitgegeven voor een winterjas , en ga ik niet doen ook.
Biscuitje
17-07-2022 om 15:15
MidasWolf schreef op 17-07-2022 om 15:08:
[..]
Dat zie ik op Facebook ook wel eens, een stel wat onder een gecombineerde naam een account heeft.
Zelf zou ik dan eerder kiezen voor een eigen account, al helemaal voor op een forum.
Of mensen die een gezamenlijk emailadres hebben zoals [email protected]. Als ik Margriet wil mailen hoeft Piet dat niet te zien.
Schemerlampje
17-07-2022 om 15:19
Biscuitje schreef op 17-07-2022 om 15:15:
[..]
Of mensen die een gezamenlijk emailadres hebben zoals [email protected]. Als ik Margriet wil mailen hoeft Piet dat niet te zien.
Ondertussen totaal offtopic, maar dat hebben man en ik ook. Naast onze eigen mailadressen. Gezamenlijk is best handig voor contact met bedrijven en ook voor familiezaken. Maar ons eigen adres gebruiken we voor (vrijwilligers)werk, hobby en vrienden.
En on-topic, zoveel geef ik echt niet uit aan een jas. Ik besteed dat niet eens in 2 jaar tijd aan mijn hele garderobe. Ik vind jullie draadjes wel erg marketingachtig allemaal. Werken jullie in de kledingindustrie?
Biscuitje
17-07-2022 om 15:20
Nera schreef op 17-07-2022 om 14:03:
[..]
Dit zou wel verstandiger zijn, maar ik wil net gekochte kleding altijd meteen aan, dus ik koop nooit iets wat op dat moment nog te warm of te koud is.
Dat herken ik ook wel hoor. Met dingen die echt goed afgeprijsd zijn doe ik het wel maar ik ga bijvoorbeeld niet in maart al mijn zomergaderobe kopen of in september mijn wintergarderobe terwijl vriendinnen van mij dat wel doen. Zij hebben dan in september voor zichzelf en de kinderen al winterschoenen, jassen en kleding gekocht en verklaren mij voor gek dat ik dat niet doe want als het eenmaal winter is dan is alles al weg. Nou vind ik dat altijd reuze meevallen dus ik ga daar echt niet aan beginnen.
vertelsel
17-07-2022 om 15:20
MidasWolf schreef op 17-07-2022 om 15:08:
[..]
Ik ook, dan weet je tenminste tegen wie je praat.
Maar ik heb nu wel alvast iets besteld voor komende winter (omdat we geen kuddedieren zijn 😆). Geen duur merk maar wel een heerlijk velours vest met broek voor als je op een koude winteravond uit je werk komt en nog lekker met een beker warme chocomel op de bank wil vegeteren voordat je naar bed gaat. Kan me er, met het oog op komende week, nu al op verheugen! Van 65 euro voor 20, toch mooi meegenomen, meestal denk ik pas aan zulke dingen als ik het koud heb 😄. Ik ga eruit zien als een Teletubbie denk ik, maar wel een tevreden, lekker warme Teletubbie 😊.
Beterlaat2021!
17-07-2022 om 15:41
Merkkleding interesseert mij totaal niet. Ik koop graag in de uitverkoop en heb NU dus al een winterjas voor volgend jaar in huis. Keurig opgehangen in een kledinghoes!
MMcGonagall
17-07-2022 om 15:53
Mijn voorlaatste winterjas heb ik een jaar of 5 gehad. Heerlijke jas, helaas was hij compleet doorgesleten. Ik heb er nu een waar ik eigenlijk niet zo blij mee ben. Ze slijten ook altijd snel op mijn schouder en mijn heup, door de handtas die ik altijd draag en de autogordel. Omdat ik langer doe met mijn winterjassen, wil ik er best wat meer voor betalen. Maar geen 800 euro, 200 vind ik al aan de prijs.
Loetjekoe
17-07-2022 om 16:02
Niet voor zulke absurde prijzen, maar afgelopej week wel een wind- en waterdichte jas gekocht voor 40 euro ipv 170. Ook 2 gstar broeken voor 40 ipv 110. Dat heb ik dan liever dan een broek van merken als Only voor hetzelfde geld buiten de opruiming kopen die echt veel eerder op zijn
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.