Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Ik weet het niet meer

♥️♥️

Ik heb aan jullie gedacht de afgelopen tijd.
Weer een nieuw jaar en nog steeds in een situatie die inmiddels zo uitzichtloos moet lijken. Heel erg verdrietig dat het leven zo moeilijk blijft voor jullie dochter en dat het maar niet lukt om de juiste hulp te krijgen.
Je hebt er niets aan, maar er wordt aan jullie gedacht en ik hoop ontzettend dat er in het nieuwe jaar wat meer lichtpuntjes zullen zijn. 

Ik sluit me Aan bij Duufje❤️

Ik ook 🧡

Ciska78 schreef op 27-12-2024 om 09:32:

Video interactie is door het CCE ook al voorgesteld, maar daar staan ze niet voor open helaas.

We gaan zo bellen met onze gezinsvoogd en aansturen op een gesprek met iemand van de hogere rangen van de organisatie, ons is voorgehouden dat personeel ruimschoots ervaring heeft met een disharmonisch profiel, maar dat lijkt echt niet zo. En ook de vraag of ze echt genoeg verstand hebben van autisme is er 1 die we gaan vragen.

Ze staan niet open voor video interactie via het CCE? Van de zotten! Die heb ik echt nog nooit gehoord. Ze hebben dus een suicidaal meisje waarbij ze geen progressie maken qua behandeling en slaan passende hulp af? Waarom in hemelsnaam?

Super goed om hoger in de organisatie je beklag te doen. En dan dit als heel concreet voorbeeld én eis. Want "Ze sluiten niet goed aan bij haar behoefte" is ontstastbaar, maar dit is echt concreet. Plus video interactie kan vreselijke veel concreet maken, juist als het om het volgen van een signaleringsplan gaat.

ik wil je even laten weten dat ik aan jullie denk. Heel veel sterkte. Woorden schieten eigenlijk te kort in deze situatie

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.