Over het forum
AlexOudersnl
08-07-2021 om 12:12
Bugs meld-topic
En we zijn live! Een nieuwe grote update, niet alleen voor Ouders.nl maar ook meteen de livegang van Viafora.
Alhoewel deze update al grondig getest is door een aantal van jullie (enorm veel dank!) zitten er geheid nog her en der foutjes. Kom je iets tegen? Meld het hier!
Mocht je een grote fout tegenkomen waarvan je twijfelt of je deze publiekelijk online moet plaatsen, dan kan je ook altijd een email sturen naar [email protected]
Herfstappeltaart
09-12-2022 om 19:46
AlexOudersnl schreef op 09-12-2022 om 19:38:
Dank allen! Staat er toevallig ook onderaan ook 'cloudflare'?
Dat staat direct onder de melding. Er staat 503 service temporarily unavailable. Met daar vlak onder Cloudflare.
AlexOudersnl
09-12-2022 om 19:53
Dat vreesde ik al.. dan ligt het probleem helaas (of gelukkig?) niet bij Viafora maar bij een partij/dienst die wij gebruiken genaamd Cloudflare.
Lees her en der dat andere websites hier ook sporadisch problemen mee ervaren, ik ga het aankaarten!
Nogmaals dank voor het melden en de nuttige informatie!
Herfstappeltaart
09-12-2022 om 19:54
AlexOudersnl schreef op 09-12-2022 om 19:53:
Dat vreesde ik al.. dan ligt het probleem helaas (of gelukkig?) niet bij Viafora maar bij een partij/dienst die wij gebruiken genaamd Cloudflare.
Lees her en der dat andere websites hier ook sporadisch problemen mee ervaren, ik ga het aankaarten!
Succes!
Schemerlampje
09-12-2022 om 20:18
Ik had het net inderdaad ook bij een andere website. Ik hoop wel dat het snel opgelost is, want net had ik het een aantal keer achter elkaar.
Lollypopje
16-12-2022 om 11:47
Is er iets te doen aan die gigantische Ditzo reclame? Ik kom er met moeite langs gescrold en lijkt dan wel mijn hele scherm over te nemen.
Friezinnetje
16-12-2022 om 20:36
Zij hebben het probleem schijnbaar opgelost, want geen last meer van
Schemerlampje
31-12-2022 om 14:29
Dit is niet helemaal het goede topic voor deze vraag, maar weet niet zo goed waar anders te plaatsen.
Is er een reden waarom de winactie nog steeds bovenaan staat, ook al is de actie allang afgelopen en heeft er al tijden niemand meer gereageerd?
AlexOudersnl
31-12-2022 om 23:28
Oeps, nee, gewoon mijn fout, vergeten hem weer niet-uitgelicht te maken 😅 is nu weg!
MMcGonagall
16-01-2023 om 08:53
Ik heb weer een probleem. Bij iedere nieuwe pagina krijg ik de privacy/cookie-melding. Wie nog meer?
Alleen op de iPad, merk ik, niet op mijn telefoon.
AlexOudersnl
16-01-2023 om 10:09
Ah, da's onhandig. Krijg het zelf helaas niet op de iPad die ik hier heb liggen. Welke browser gebruik je (of gewoon de standaard Safari?) en zit daar toevallig een adblocker bij?
MMcGonagall
16-01-2023 om 12:05
AlexOudersnl schreef op 16-01-2023 om 10:09:
Ah, da's onhandig. Krijg het zelf helaas niet op de iPad die ik hier heb liggen. Welke browser gebruik je (of gewoon de standaard Safari?) en zit daar toevallig een adblocker bij?
Gewoon Safari zonder ad-blocker.
Herfstappeltaart
24-04-2023 om 15:03
Goeiemiddag. Het pijltje om snel naar boven te scrollen is bij mij verdwenen. Ligt dat aan mijn laptop?
Angela1967
24-04-2023 om 15:29
Herfstappeltaart schreef op 24-04-2023 om 15:03:
Goeiemiddag. Het pijltje om snel naar boven te scrollen is bij mij verdwenen. Ligt dat aan mijn laptop?
Op mijn laptop (browser: firefox) en op mijn telefoon (browser: brave) zijn de pijltjes er!
gr Angela