Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 17:38

Olympische Spelen Tokyo 2021

Sophia_!

Sophia_!

06-08-2021 om 12:14

coolpack2 schreef op 06-08-2021 om 12:13:

ik zit bij klimfinale vrouwen. Boulder bijna getopt en dan toch wegglijden en dan telt-ie dus niet. Zuur...

Die ga ik zometeen nog terugkijken. Dat is inderdaad zuur, zonde zeg. 

Sophia_! schreef op 06-08-2021 om 12:14:

[..]

Die ga ik zometeen nog terugkijken. Dat is inderdaad zuur, zonde zeg.

Ze (ik zal dan niet zeggen wie 😉) klom zo mooi statisch. Althans, ik vind dat persoonlijk erg mooi. Bijna een dans.

Hoppa! 1-0

En 2-0  

Hup en al 3-0

Vanochtend riant uitgeslapen, boksen heb ik niks mee en baanwielrennen vind ik niet zo leuk om te kijken, en ik was ook wel toe aan wat extra slaap
Nu wel hockey kijken, maar ik zit nog niet op het puntje van mijn stoel van de spanning

MevrouwJack schreef op 06-08-2021 om 12:37:

Vanochtend riant uitgeslapen, boksen heb ik niks mee en baanwielrennen vind ik niet zo leuk om te kijken, en ik was ook wel toe aan wat extra slaap
Nu wel hockey kijken, maar ik zit nog niet op het puntje van mijn stoel van de spanning

Op je wenken bediend door een tegengoal

Friezinnetje schreef op 06-08-2021 om 12:38:

[..]

Op je wenken bediend door een tegengoal

Haha ja inderdaad

Wat ik dan niet snap, is dat ze op het podium, tijdens het volkslied hun mondkapje op moeten houden, en daarna mogen ze even af. 

Friezinnetje schreef op 06-08-2021 om 12:45:

Wat ik dan niet snap, is dat ze op het podium, tijdens het volkslied hun mondkapje op moeten houden, en daarna mogen ze even af.

Ja das raar!

Hockeysters kunnen het nu eigenlijk niet meer verliezen. Dus dat wordt weer een gouden medaille!  

Deze viep te verwachten, maar ze moesten het wel nog even doen.
En ze hebben het gedaan 🥳

Hoera, dat is 30 toch?

Yes 

Ah die keeper van Argentinië 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.