Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 17:38

Olympische Spelen Tokyo 2021

België is ook goed bezig vandaag. Wel een flink contrast qua aantal medailles vergeleken met Nederland.  

Boekenwurm83 schreef op 05-08-2021 om 14:34:

Mooi zilver en brons bij de meerkamp 😀, beide goed gedaan.

Fantastisch, hè! 

Due-scimmie schreef op 05-08-2021 om 15:13:

België is ook goed bezig vandaag. Wel een flink contrast qua aantal medailles vergeleken met Nederland.

Ik vond het ook zo gaaf dat ze wonnen met turnen

Mick87 schreef op 05-08-2021 om 15:17:

[..]

Ik vond het ook zo gaaf dat ze wonnen met turnen

Zeker! 

Maar het mooiste moment is toch wel de gedeelde gouden medaille! Barshim en Tamberi. Tenminste dat vind ik!

IceTea schreef op 05-08-2021 om 15:38:

[..]

Zeker!

Maar het mooiste moment is toch wel de gedeelde gouden medaille! Barshim en Tamberi. Tenminste dat vind ik!

Vond ik ook erg mooi moment!

Sophia_!

Sophia_!

05-08-2021 om 16:06

IceTea schreef op 05-08-2021 om 15:38:

[..]

Zeker!

Ja!! Toen zat ik echt mijn tranen in mijn ogen te kijken.  Dat was zo gaaf. 

Sophia_!

Sophia_!

05-08-2021 om 16:07

Deze zevenkamp was ook  fantastisch,  dat had ik niet aan zien komen. Zilver en Brons 

Heb de hele ochtend het baanwielrennen kunnen volgen (wat een fantastische kijksport vind ik dat), omdat ik een onderzoek had in het ziekenhuis met een privékamer waar ik telkens moest wachten tussendoor. Hebben ze fijn voor mij de Olympische Spelen op gezet. Daarna echter helaas weer moeten werken en de medailles bij het atletiek dus gemist. Hoe knap van die meiden!

Due-scimmie schreef op 05-08-2021 om 15:13:

Hebben ook maar 66% van het aantal inwoners dat Nederland heeft, dus niet gek dat er dan een contrast is qua medailles (even los van de geboden faciliteiten). 

Sophia_!

Sophia_!

05-08-2021 om 17:14

MrsLady schreef op 05-08-2021 om 16:50:

Heb de hele ochtend het baanwielrennen kunnen volgen (wat een fantastische kijksport vind ik dat), omdat ik een onderzoek had in het ziekenhuis met een privékamer waar ik telkens moest wachten tussendoor. Hebben ze fijn voor mij de Olympische Spelen op gezet. Daarna echter helaas weer moeten werken en de medailles bij het atletiek dus gemist. Hoe knap van die meiden!

Is het onderzoek verder goed verlopen? Zo heeft elk nadeel toch zijn voordeel  

Baanwielrennen kijkt zeker weten goed. Lekker snel en spectaculair, in tegenstelling tot wegwielrennen.

Ja, wat een mooie dag weer! Super voor alle dames. 

Sophia_!

Sophia_!

05-08-2021 om 17:15

Laurine van Riessen heeft gebroken ribben, gebroken sleutelbeen en een longkneuzing 

Sophia_! schreef op 05-08-2021 om 17:15:

Laurine van Riessen heeft gebroken ribben, gebroken sleutelbeen en een longkneuzing

Ach nee, wat naar

MrsLady schreef op 05-08-2021 om 16:52:

[..]

Hebben ook maar 66% van het aantal inwoners dat Nederland heeft, dus niet gek dat er dan een contrast is qua medailles (even los van de geboden faciliteiten).

Het verschil is wel wat groter dan dat. België 5 medialles, Nederland 25

SugaryPanther19

SugaryPanther19

05-08-2021 om 18:39

Sophia_! schreef op 05-08-2021 om 17:15:

Zielig.

Vind dat fietsen maar een risicosport, ook dat wielrennen. Moet er niets van hebben, vind het ook niet leuk om te kijken.

Dan turnen, geeft ook veel lichamelijke klachten, maar wel heel mooi om te zien

Of paardspringen. Er zijn weinig sporten die ik leuk vind om te zien.

Morgen Sifan om 14.50, even uit mijn hoofd - dat vind ik dan weer zooo spannend dat ik niet durf te kijken

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.