Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 17:38

Olympische Spelen Tokyo 2021

Zie nu die race met Sifan Hassan. Bijna komisch die comeback. "Nou ja, als ik toch mijn best moet doen dan win ik die race ook wel gewoon".

Ik zie net de herhaling van de race van Hassan. Magistraal en bizar hoe zij terug kwam.

ahhh jammer voor de dames

Sophia_!

Sophia_!

02-08-2021 om 11:10

helaas 🙄

Iemand die enig idee heeft of van Riessen op meer onderdelen in actie gaat komen (en dus nog medaillekansen heeft)?

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

02-08-2021 om 11:36

MrsLady schreef op 02-08-2021 om 11:30:

Iemand die enig idee heeft of van Riessen op meer onderdelen in actie gaat komen (en dus nog medaillekansen heeft)?

https://teamnl.org/sporters/5253-laurine-van-riessen

Ja, zie link en dan naar beneden scrollen

Ah mooi! Geen idee of ze daar serieus kansrijk is, maar zou toch wel mooi zijn als ze de eerste Nederlandse sporter wordt met een medaille op zowel de zomer- als winterspelen. 

Sophia_!

Sophia_!

02-08-2021 om 12:30

Ze praten echt teveel op NPO1 , er zijn allerlei  wedstrijden bezig en dan zitten ze eeuwen te lullen over het hardlopen. Echt irritant. 

Dat praten en analyseren van alles vind ik ook zeer irritant 
Wedstrijd klaar, door naar het volgende onderdeel 

Sophia_! schreef op 02-08-2021 om 12:30:

Ze praten echt teveel op NPO1 , er zijn allerlei wedstrijden bezig en dan zitten ze eeuwen te lullen over het hardlopen. Echt irritant.

Iedereen klaagt daarover. Er zijn Olympische Spelen, laat dan ook sport zien.

Maar de NOS zegt daarover:

[quote]Waarom wordt er soms geschakeld naar de studio als er ook live sport is?

Allereerst omdat we keuzes maken, maar ook omdat we bij NOS Sport het verhaal bij de wedstrijd willen meegeven. Waar gaat het om? Op wie moet ik letten? Dus achtergronden van de sporters, voorbeschouwingen van experts en analyses over de kanshebbers en hoofdrolspelers.[/quote]

Ik had al een abbo op discovery+, dat heb ik geupdate naar sport. Heb soms 3/4 livestreams tegelijk aanstaan. Maar kan wel volgen wat ik wil volgen. En nog belangrijker, wedstrijden terugkijken. Soms mis ik dan wel commentaar. Maar nog vaker vind ik het wel prettig zonder commentaar.

Haha die reactie van Bonevacia. Blij ei

Hou toch op met die man vragen stellen, laat m z'n feestje vieren.

"Ik heb geen woorden" zegt de spraakwaterval

Sophia_!

Sophia_!

02-08-2021 om 13:30

DGHK schreef op 02-08-2021 om 13:21:

[..]

Iedereen klaagt daarover. Er zijn Olympische Spelen, laat dan ook sport zien.

Maar de NOS zegt daarover:

[quote]Waarom wordt er soms geschakeld naar de studio als er ook live sport is?

Allereerst omdat we keuzes maken, maar ook omdat we bij NOS Sport het verhaal bij de wedstrijd willen meegeven. Waar gaat het om? Op wie moet ik letten? Dus achtergronden van de sporters, voorbeschouwingen van experts en analyses over de kanshebbers en hoofdrolspelers.[/quote]

Ik had al een abbo op discovery+, dat heb ik geupdate naar sport. Heb soms 3/4 livestreams tegelijk aanstaan. Maar kan wel volgen wat ik wil volgen. En nog belangrijker, wedstrijden terugkijken. Soms mis ik dan wel commentaar. Maar nog vaker vind ik het wel prettig zonder commentaar.

Ik heb de Eurosport player, maar dacht dat met commentaar kijken ook wel een keer leuk was. Pfff, snel weer wat livestreams aangezet hoor, al die analyses en achtergronden kunnen ook op een ander tijdstip. 

MevrouwJack schreef op 02-08-2021 om 13:27:

Haha die reactie van Bonevacia. Blij ei

Hou toch op met die man vragen stellen, laat m z'n feestje vieren.

Ja, echt heerlijk

Sophia_!

Sophia_!

02-08-2021 om 13:30

MevrouwJack schreef op 02-08-2021 om 13:28:

"Ik heb geen woorden" zegt de spraakwaterval

😂😂 grappig 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.