Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 17:38

Olympische Spelen Tokyo 2021

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

01-08-2021 om 15:57

Friezinnetje schreef op 01-08-2021 om 15:44:

Sifan Hassan gaat van start op 3 afstanden

Ik weet niet of dat goed is voor haar medaillekansen. Maar... ik vind het dan weer heel mooi dat ze hier gewoon voor zichzelf kiest, voor wat zij wil, ongeacht of dat wel of geen medailles oplevert.

MevrouwJack schreef op 01-08-2021 om 16:32:

[..]

Heftig zeg. Hoop dat ze de OS kan aangrijpen om een betere toekomst te krijgen. Bizar dit soort berichten.

nou idd, maar snel een ambassade zoeken en asiel aanvragen. Zotte boel daar

jeetje wat heftig en schandalig

DGHK schreef op 01-08-2021 om 15:23:

[..]

Vroeger duurde het bij atletiek vaak echt heel lang bij die sprintnummers. De één na de ander vals. Nu lig je er meteen uit. Moet je maar blijven zitten.

Stel je voor, je hebt eerst die hele voorstelact. En dan maken er nog 5 of 6 een valse start, ben je zo een half uur verder en hebben ze nog geen 100 meter gelopen

Alleen op de meerkamp is er één waarschuwing en de volgende ligt eruit.

Ik vond het wel een beetje lachwekkend dat gisteren de show vooraf tig keer zo lang duurde als het hele 'koningsnummer' 😄

Ik zie net dat Sifan Hassan morgen twee races heeft. Heftig twee van die afstanden op één dag. Ben echt heel benieuwd hoe ze dat gaat doen.

Lollypopje schreef op 01-08-2021 om 21:16:

Ik zie net dat Sifan Hassan morgen twee races heeft. Heftig twee van die afstanden op één dag. Ben echt heel benieuwd hoe ze dat gaat doen.

ja maar eerste is kwalificatie en hoeft ze niet voluit. 

Dat is waar, maar vind het toch echt heel knap

oh zeker, het is echt knap. Hoop dat ze iig wel 1 of 2 medailles haalt

Er blijken sporten te bestaan waarvan ik nog nooit gehoord had, en die ook nog eens een olympische sport zijn! Zo kan het zo gek niet bedenken of je kunt er een medaille mee winnen  

Over 4 jaar moet fierljeppen gewoon olympisch zijn, komop, in ieder land ligt wel een mooie sloot toch, of anders maken ze er eentje, helegaar niet duur ook nog!

Sophia_!

Sophia_!

01-08-2021 om 21:43

Dat zou nou eens echt fantastisch zijn Mierzoet, ik zie het gewoon voor me 

Nouja als curling olympisch is, stem ik persoonlijk jeus de boule op de zomerspelen

Lollypopje schreef op 01-08-2021 om 21:44:

Nouja als curling olympisch is, stem ik persoonlijk jeus de boule op de zomerspelen

dan kan de grijze plaag met caravan naar de OS 

Sophia_!

Sophia_!

01-08-2021 om 21:47

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.