Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 17:38

Olympische Spelen Tokyo 2021

hoop dat we brons pakken op de mat, alhoewel Grol zijn wedstrijd wel mag verliezen van mij 

Lange pot van van 't End

Hij is bekaf volgens mij

en verloren

kan iemand uitleggen wat die witte strepen in het water zijn?  Niet de wedstrijd lijnen die erin getekend zijn, maar die korte strepen. Het lijken wel vallende sterren..
Ik zag ze bij het surfen maar eerder deze week ook bij een ander onderdeel 

dat van 't end verliest op conditie is ook wel sneu

Ik zit niet de hele dag voor de tv en kom ook niet eerder uit bed voor bepaalde wedstrijden 
Ik kijk af en toe even.
Morgen ochtend gaan we de zeil wedstrijd wel kijken
Sinds onze oudste een zeilkamp gedaan heeft een paar jaar geleden volgen we dat wat meer.

ik snap echt geen fuck van die judoregels 😃

ik ook niet, vind het ook vrij saai.
Maar omdat het een team is, gaat het vanaf de kant meer los, wat het wel leuker maakt. Dan merk je wel dat je publiek mist bij andere wedstrijden.

Sophia_!

Sophia_!

31-07-2021 om 10:50

Ik heb eigenlijk nog niks gezien van judo, daar vind ik nou eens echt niks aan. 

Op eurosport is nu tennis, maar vind ik ook niet boeiend.
Zag net wel eentje achterover vallen met gewichtheffen. 190kg was toch iets te veel 😳

jammer geen brons voor de judoka's. 

maar 1 medaille voor de judo-ploeg. Dat zijn er wel echt weinig

Widajo schreef op 31-07-2021 om 10:24:

kan iemand uitleggen wat die witte strepen in het water zijn? Niet de wedstrijd lijnen die erin getekend zijn, maar die korte strepen. Het lijken wel vallende sterren..
Ik zag ze bij het surfen maar eerder deze week ook bij een ander onderdeel

Bij welke sport?

Echt waardeloos het aantal medailles voor judo. Misschien gaan ze nu eindelijk eens nadenken over alleen maar trainen op Papendal. Er gaat zo veel kennis verloren door die beslissing..

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.