Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 17:38

Olympische Spelen Tokyo 2021

MevrouwJack schreef op 26-07-2021 om 22:40:

Lees nu pas dat verhaal over dat het NL hockeyteam tegen België op een gegeven moment met 12 spelers speelde, dat had ik gemist. Hoop geblunder zeg.

Ik was de bijzonderheden gisteren even aan het doornemen met vriend en wíst dat ik er een vergat...😅

Hebben jullie de persconferentie ook gezien van NOCNSF? Wel erbarmelijke omstandigheden daar voor de sporters die positief zijn getest. 

ik vond het kajakken eigenlijk wel leuk om te zien! Best spectaculair met dat woeste water!

Friezinnetje schreef op 27-07-2021 om 08:17:

Hebben jullie de persconferentie ook gezien van NOCNSF? Wel erbarmelijke omstandigheden daar voor de sporters die positief zijn getest.

Ik hoorde (in het zwembad, dat dan weer wel!) dat er een persconferentie zou worden gegeven. Ik zoek het nu op om na te lezen. 

Friezinnetje schreef op 27-07-2021 om 08:17:

Heb het gezien ja, zeker erbarmelijke omstandigheden. Je zou toch denken dat ook voor sporters die in quarantaine moeten het toch wel beter geregeld zou zijn dan dat het nu is. 

Leuk dat handbal . Kijk ik buiten de Spelen zelden. 

ja, handbal is leuk! Tess moet ik altijd vreselijk om lachen, die is zo fanatiek. 

Handbal dames gewonnen tegen Zuid Korea

Sophia_!

Sophia_!

27-07-2021 om 10:44

dat was een leuke wedstrijd, ik kijk altijd graag handbal

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

27-07-2021 om 10:48

Ik heb eerder vanochtend taekwondo op de BBC gekeken. Wat een ontzettend zuur einde voor de Britse deelneemster. In de laatste seconde ging ze tegen de vloer terwijl ze er tot dat moment beter voor stond.

Er rust geen zegen op het wielrennen: Anna van den Breggen van de fiets getrokken tijdens de training. Door een Japanse official.

Schemerlampje schreef op 27-07-2021 om 10:51:

Er rust geen zegen op het wielrennen: Anna van den Breggen van de fiets getrokken tijdens de training. Door een Japanse official.

Huh? Wtf...

Het plankje van Mathieu van der Poel was er bij de dames wel.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

27-07-2021 om 10:59

Schemerlampje schreef op 27-07-2021 om 10:51:

Wat? Getrokken? Waarom dan? De officials maken er wel een potje van. 

DGHK schreef op 27-07-2021 om 10:56:

Het plankje van Mathieu van der Poel was er bij de dames wel.

ja vond ik ook wat vreemd. 

En ik vond het ook vreemd, dat het dus bij de verkenning en training er wel lag en dan in de wedstrijd er weg halen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.