Sport en bewegen
Sophia_!
18-07-2021 om 15:08
Regendrup.
12-12-2021 om 22:15
Het grappige was dat ik toen de race nog bezig was het geschreeuw van de buren hoorde en daardoor nog steeds geen enkele conclusie kon trekken. Want zo'n lawaai: het kon zowel woede als blijdschap zijn.
Toen maakte ik de stomme fout om 1 seconde op social media te kijken en natuurlijk: in een split second zag ik een foto met Max op het podium.
Dus ik báálde als een stekker dat ik het gemist had. Maar, toen wilde ik toen ik thuiskwam de race toch terugkijken.
En ik heb de HELE race gedacht dat ik het verkeerd gezien had, dat iemand een grap had uitgehaald. TOT HET ALLERLAATSTE MOMENT.
Dus ergens heb ik het toch nog helemaal beleefd
Regendrup.
12-12-2021 om 22:16
Verder ben ik echt sprakeloos en ga ik zielsgelukkig naar bed. morgen besef ik het echt denk ik.
Friezinnetje
13-12-2021 om 07:10
Mercedes overweegt nog hoger beroep aan te tekenen. Echt wat een stumperds
SophisticatedCaribou75
13-12-2021 om 07:13
Ze zijn kansloos, maar hun verlies dragen gaat ze niet zo goed af. Blijkt. Dat LH op Silverstone won nadat hij Max van de baan had getikt, dat hoor je ze niet over. Dat was gefaciliteerd door hun eigen valsspelen én een safetycar en dat vonden ze eerlijk, dus dan heb je nu niks te zeggen.
Miss-Pippi
13-12-2021 om 09:35
niet_rechts schreef op 13-12-2021 om 07:13:
Ze zijn kansloos, maar hun verlies dragen gaat ze niet zo goed af. Blijkt. Dat LH op Silverstone won nadat hij Max van de baan had getikt, dat hoor je ze niet over. Dat was gefaciliteerd door hun eigen valsspelen én een safetycar en dat vonden ze eerlijk, dus dan heb je nu niks te zeggen.
Daar heeft Lewis geen straf voor gehad, toch? Qua straffen uitdelen meten ze echt met twee maten. Ik zag ergens een overzichtje voorbij komen, daarin zie je dat Max veel straffen heeft gekregen en Lewis voor dezelfde en vergelijkbare dingen niet.
Max was anders al eerder kampioen geweest.
Ik vind het ook maar huilerds…. Overal commentaar op, zelfs over Perez riep Lewis ‘dangerous driving’. Man….kerel….het is autoracen! Ga dan biljarten.
redbulletje
13-12-2021 om 09:50
Waarom is die wedstrijdleiding dan zo partijdig? Hebben ze daar niet zoals in voetbal een VAR voor?
En iemand die al 7 keer wereldkampioen is geweest de overwinning niet gunnen aan de concurrent, hoe kleinzielig kun je zijn?
Moxxie
13-12-2021 om 10:07
Deze hele discussie komt omdat de wedstrijdleiding mág afwijken van de regels. De regel is dat ze hadden moeten finishen achter de safety car, maar omdat ze in het verleden hebben afgesproken dat dat nooit wenselijk is greep de leiding in. Ze hadden het ook niet kunnen doen, die vrijheid hebben ze dus.
Max had nu een keertje het geluk aan zijn kant en ik ben het helemaal eens met wat Alonso zei, over het hele seizoen gezien en na alle pech van Max brengt dit het mooi in balans. Max is gewoon de beste coureur van 2021 🏆!
Poezie
13-12-2021 om 10:10
Moxxie schreef op 13-12-2021 om 10:07:
Deze hele discussie komt omdat de wedstrijdleiding mág afwijken van de regels. De regel is dat ze hadden moeten finishen achter de safety car, maar omdat ze in het verleden hebben afgesproken dat dat nooit wenselijk is greep de leiding in. Ze hadden het ook niet kunnen doen, die vrijheid hebben ze dus.
Max had nu een keertje het geluk aan zijn kant en ik ben het helemaal eens met wat Alonso zei, over het hele seizoen gezien en na alle pech van Max brengt dit het mooi in balans. Max is gewoon de beste coureur van 2021 🏆!
Precies, en als Hamilton ook naar de rode band was gewisseld had hij de race waarschijnlijk gewonnen. Gewoon een fout van hemzelf en zijn team dus.
Ysenda
13-12-2021 om 10:38
Poezie schreef op 13-12-2021 om 10:10:
[..]
Precies, en als Hamilton ook naar de rode band was gewisseld had hij de race waarschijnlijk gewonnen. Gewoon een fout van hemzelf en zijn team dus.
ze wilden het risico om na die wissel achter Max te zitten niet nemen, want achter Max had betekend dat ze geen kans meer hadden want Max is nog veel beter in breed rijden dan Checco.
Miss-Pippi
13-12-2021 om 11:22
redbulletje schreef op 13-12-2021 om 09:50:
Waarom is die wedstrijdleiding dan zo partijdig? Hebben ze daar niet zoals in voetbal een VAR voor?
En iemand die al 7 keer wereldkampioen is geweest de overwinning niet gunnen aan de concurrent, hoe kleinzielig kun je zijn?
Dat is dus de vraag. Waarom er zo met twee maten wordt gemeten. Aantoonbaar in meerdere races. Dus niet eenmalig een foutje of zo, want dat kan natuurlijk altijd gebeuren.
Miss-Pippi
13-12-2021 om 11:23
Ysenda schreef op 13-12-2021 om 10:38:
[..]
ze wilden het risico om na die wissel achter Max te zitten niet nemen, want achter Max had betekend dat ze geen kans meer hadden want Max is nog veel beter in breed rijden dan Checco.
Maar hij heeft geen enkele pitstop gehad voor een bandenwissel, of toch wel? Dat is toch heel dom?
Ysenda
13-12-2021 om 11:30
Miss-Pippi schreef op 13-12-2021 om 11:22:
[..]
Dat is dus de vraag. Waarom er zo met twee maten wordt gemeten. Aantoonbaar in meerdere races. Dus niet eenmalig een foutje of zo, want dat kan natuurlijk altijd gebeuren.
vier letters: G E L D en dan heel veel.
Miss-Pippi
13-12-2021 om 11:32
Ysenda schreef op 13-12-2021 om 11:30:
[..]
vier letters: G E L D en dan heel veel.
Dat zal wel ja. Echt zonde dat het zo gaat (maar niet verrassend). Het zou om racen moeten gaan.