Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

18-07-2021 om 15:08

Formule 1 (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

12-12-2021 om 19:37

Kunnen we het nog even over dat afsnijden van LH hebben?

ah, het eerste protest is afgewezen, nl dat Max zou ingehaald hebben. 

niet_rechts schreef op 12-12-2021 om 19:37:

Kunnen we het nog even over dat afsnijden van LH hebben?

Misschien moet Redbull maar een tegenprotest indienen.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

12-12-2021 om 19:39

Dank voor het posten, Friezinnetje!

Het kan toch niet anders dan dat Hamilton nu ook zou willen dat Toto z'n kop houdt en thuis gaat zitten kniezen ipv dit kindse gedoe...

Die heeft ze niet alle 24 goed in het kratje. Dan ben je wel een hele slechte verliezer inderdaad. 
Hoop dan wel dat RedBull nog even alle andere incidenten juridisch laat onderzoeken.  Silverstone als eerste. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

12-12-2021 om 19:40

Ze moeten niet zo zeuren bij Mercedes. Hoe vaak zijn de stewards niet op hun hand geweest, Hamilton had het hele seizoen al zoveel meer straffen moeten krijgen. 
Dan moeten ze daar ook maar eens naar gaan kijken, mocht het echt zover komen. 

Peen schreef op 12-12-2021 om 19:40:

Ze moeten niet zo zeuren bij Mercedes. Hoe vaak zijn de stewards niet op hun hand geweest, Hamilton had het hele seizoen al zoveel meer straffen moeten krijgen.
Dan moeten ze daar ook maar eens naar gaan kijken, mocht het echt zover komen.

Hoop echt dat Red Bull dat gaat laten onderzoeken door onafhankelijke mensen als die juridische stappen er komen. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

12-12-2021 om 19:44

Mijn bloed kookt inmiddels. Ook omdat ze alweer een feestje verpesten. Onuitstaanbaar.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

12-12-2021 om 19:45

Bakblik schreef op 12-12-2021 om 19:42:

[..]

Hoop echt dat Red Bull dat gaat laten onderzoeken door onafhankelijke mensen als die juridische stappen er komen.

Ik ook. 

Als nu blijkt dat deze race onreglementair geëindigd is, kun je ook deze hele uitslag schrappen.  Dan is Max alsnog kampioen 😂

Wat een zielige vertoning. Triest hoor.
Max zou al lang kampioen zijn geweest als Lewis op dezelfde manier voor dingen gestraft zou zijn als hij. Met twee maten meten en dan echt structureel, niet per ongeluk een keertje.
De Formule 1 krijgt een nare bijsmaak op deze manier.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

12-12-2021 om 19:47

Miss-Pippi schreef op 12-12-2021 om 19:46:

Wat een zielige vertoning. Triest hoor.
Max zou al lang kampioen zijn geweest als Lewis op dezelfde manier voor dingen gestraft zou zijn als hij. Met twee maten meten en dan echt structureel, niet per ongeluk een keertje.
De Formule 1 krijgt een nare bijsmaak op deze manier.

Ik vind het op deze manier ook niet meer zo leuk. Er moet eens flink de bezem door die organisatie,  het is allemaal zo inconsequent en vaak partijdig.  

Als Lewis ballen heeft dan zegt hij toch: 
Dag Toto, ik ga.  Deze kinderachtige vertoning daar doe ik niet aan mee!

Maar ja, jammer voor ons, Lewis heeft geen ballen. 

Peen schreef op 12-12-2021 om 19:45:

[..]

Ik ook.

Als nu blijkt dat deze race onreglementair geëindigd is, kun je ook deze hele uitslag schrappen. Dan is Max alsnog kampioen 😂

Dat zou dan nog het eerlijkst zijn. 
En anders ook protest, onderzoek en evaluatie van alles…..alle acties waar Max straf voor heeft gekregen en Lewis niet…. 
Wat een triest einde dit.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.