Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

18-07-2021 om 15:08

Formule 1 (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

In mijn ogen is er voor de FIA maar een juiste manier om hiermee om te gaan, en dat is ervoor zorgen dat er volgend jaar consequenter gestraft wordt en indien mogelijk regels verduidelijkt. En dan is het resultaat voor Toto dat Hamilton net zo bestraft wordt als Max, vaker en hoger dus.

Bakblik schreef op 12-12-2021 om 19:49:

Als Lewis bakken heeft dan zegt hij toch:
Dag Toto, ik ga. Deze kinderachtige vertoning daar doe ik niet aan mee!

Maar ja, jammer voor ons Lewis heeft geen ballen.

Ik kan me niet voorstellen dat hij op deze manier wil winnen hoor. 
Maar er gaat zóveel geld in om en hij zal erg gebonden zijn aan allerlei contractuele bepalingen. 
Maar ja, de lol is er voor beide coureurs eigenlijk wel af zo.
Het gaat steeds meer om straf en dom gedoe, geld en steeds minder over de beste coureur en het racen. 

Dat zei Max vorige week ook al: We racen niet meer, het gaat om anderen, die de beslissingen nemen. Laat ons gewoon racen!

Toto heeft teveel geld in Mercedes zitten.  

Friezinnetje schreef op 12-12-2021 om 19:55:

Dat zei Max vorige week ook al: We racen niet meer, het gaat om anderen, die de beslissingen nemen. Laat ons gewoon racen!

Hoor mijn zoon nog zo zeggen "Waarom nou, we waren net zo lekker bezig" toen een plaatselijke derby stil gelegd werd omdat de scheidsrechters het niet eens werden en de wedstrijd kapot floten.

Denk dat Max en Lewis er ook zo over denken.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

12-12-2021 om 20:03

En teveel geld in bepaalde stewards

Tweede klacht van Mercedes is ook afgewezen. 

SombraOnline schreef op 12-12-2021 om 20:04:

Tweede klacht van Mercedes is ook afgewezen.

yess, dus dan nu wel officieel, of zou Mercedes doorgaan? 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

12-12-2021 om 20:06

Echt, SombraOnline?

Friezinnetje schreef op 12-12-2021 om 20:05:

[..]

yess, dus dan nu wel officieel, of zou Mercedes doorgaan?

Grote kans van wel. Al wordt hier thuis gehoopt dat Toto iemand heeft die tegen ‘m zegt “pik, laat gaan”. 😬

Dan heeft Max hem nu echt 🥂

Yes!!!
Zal nog wel een staartje krijgen bij de rechter of zo, maar vooralsnog toch echt WERELDKAMPIOEN.
Op naar Limburg voor een mooie, welverdiende huldiging, zou ik zeggen. 

Kan me niet voorstellen dat ze er een zaak van maken. Ik denk dat Mercedes ook aan de potentiële reputatieschade denkt en dat Toto gewoon z'n verlies moet pakken.

SombraOnline schreef op 12-12-2021 om 20:06:

[..]

Grote kans van wel. Al wordt hier thuis gehoopt dat Toto iemand heeft die tegen ‘m zegt “pik, laat gaan”. 😬

Dat zou je hopen ja. Maar helaas, it’s all about the money. Dit scheelt natuurlijk miljoenen, zo niet meer. 

Maar hopelijk neemt hij nu gewoon zijn verlies, anders ben je wel echt een slechte, zielige verliezer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.