Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

18-07-2021 om 15:08

Formule 1 (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Miss-Pippi schreef op 12-12-2021 om 16:21:

[..]

Iedereen kon gratis kijken via de tv. Cadeautje van Ziggo, omdat Max wereldkampioen kon worden.

Ik heb geen tv-abonnement, alleen abo’s op NPOStart, Netflix etc. Nog nooit iets gemist wat ik graag had gezien, behalve vandaag dan 

Van de nos-site: 

Verstappen heeft record met meeste podiumplaatsen in één seizoen

Verstappen is met zijn succes in Abu Dhabi voor de achttiende keer dit jaar op het podium geëindigd en dat is een record. De Nederlander passeerde met die prestatie Michael Schumacher, Lewis Hamilton en Sebastian Vettel, die ieder zeventien keer in één seizoen het podium haalden. Hamilton lukte dat zelfs meerdere keren.

Over alle seizoenen bekeken was het de zestigste keer dat Verstappen op het podium stond. Daarmee staat hij nu op een gedeelde tiende plaats op de eeuwige ranglijst. Die plek deelt hij met de Braziliaan Nelson Piquet, de vader van de vriendin van Verstappen, Kelly Piquet. In dit rijtje staat Hamilton bovenaan met 182 podiumplekken in zijn carrière. Michael Schumacher haalde er 155.

er.is.maar.1.Pino schreef op 12-12-2021 om 16:24:

[..]

Ik heb geen tv-abonnement, alleen abo’s op NPOStart, Netflix etc. Nog nooit iets gemist wat ik graag had gezien, behalve vandaag dan

Ah, ok! Jammer van vandaag. Maar gelukkig heb je het via NOS en hier toch meegekregen. 

Mercedes heeft nog protest aangetekend! Walgelijk

Friezinnetje schreef op 12-12-2021 om 16:43:

Ja, ik hoop dat daar niks meer ten nadelen van Max uit komt. Zou echt heel zuur zijn.

Wat was dit spannend zeg! Ik dacht aan het begin al dit gaat 'm niet worden, Hamilton reed echt weg. Toen kreeg ik hoop door dat stuk met Perez maar dat verdween ook al weer snel. Dit had ik dus echt niet zien aankomen, wat een keerpunt! 

Zo zie je maar weer dat als het op racen aankomt, Max echt beter is dan Lewis (al blijft hij natuurlijk een goede coureur).

Framblij schreef op 12-12-2021 om 16:45:

[..]

Ja, ik hoop dat daar niks meer ten nadelen van Max uit komt. Zou echt heel zuur zijn.

nee gaan ze nooit meer doen. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

12-12-2021 om 16:51

Framblij schreef op 12-12-2021 om 16:45:

[..]

Dan kijk ik echt helemaal nooit meer F1, dat zou echt schandalig zijn. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

12-12-2021 om 16:52

Friezinnetje schreef op 12-12-2021 om 16:48:

[..]

nee gaan ze nooit meer doen.

Nee toch? Dan zetten ze zichzelf ook voor gek. Ik ben er niet zo gerust op, ik hoop dat ze snel beslissen. 

Peen schreef op 12-12-2021 om 16:52:

[..]

Nee toch? Dan zetten ze zichzelf ook voor gek. Ik ben er niet zo gerust op, ik hoop dat ze snel beslissen.

Ik hoop ook dat ze snel beslissen!

Schijnt te gaan over de safety car die te vroeg weg zou zijn gegaan en dat dat op een andere manier in het reglement staat.
Hoop dat dat niet klopt.
Vond die reactie van Wolff zo onsportief.
En in groot contrast met de sportieve reactie van Lewis zelf. 

Dit is racen…. Het was zo uniek en bijna onwerkelijk! Echt bizar mooi. 

het gaat erom, dat max voorbij hammie zou zijn gereden, achter de safetycar. 

Friezinnetje schreef op 12-12-2021 om 16:43:

Wat 'n slechte verliezer zeg! 

Eigenlijk zouden ze juist penalty's moeten geven aan degenen die de hele tijd om straf voor de ander zeuren. 

Dat ze zouden gaan klagen, was natuurlijk overduidelijk. Ik hoop alleen dat de FIA er niet in meegaat.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.