Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Viafora

Viafora

17-02-2022 om 17:47

Formule 1 2022

Over iets meer dan een maand begint de Formule 1 van 2022 alweer, met als eerste race de Grand Prix van Bahrein op 20 maart.
Bekijk de volledige WK kalender hier: https://www.formule1.nl/wk-kalender/

Je moet soms even opnieuw opstarten en reclames wegklikken, maar het werkt weer goed vanavond.

Go Max 

Beterlaat2021! schreef op 27-03-2022 om 20:24:

Je moet soms even opnieuw opstarten en reclames wegklikken, maar het werkt weer goed vanavond.

geen last van gehad! Wel bij Viaplay

Gefeliciteerd aan de Verstappen fans!
Wat een geweldige race voor de F1 in z'n algemeen.

En McLaren heeft z'n eerste punten binnen!!!!!  

ScarceKudu74

ScarceKudu74

27-03-2022 om 20:40

...ik zet mij eroverheen....

Manlief zit half te balen en ik ben tevreden vandaag 
Leuke race he! Wat een hoop actie, die nieuwe regels voor de auto's hebben een hoop goed gedaan 

En de avond zit er voor de stewards nog niet op.....

"The last two laps are now under investigation for double waved yellow flags. This could be a late night... #F1 #SaudiArabianGP"

aldus Chris Medland F1 journalist.  😔

Wat een race! Inderdaad genoeg actie, heerlijk! 

En wat doen jullie morgen lieve F1 fans, voor dag en dauw je bed uit op zondag om te kijken?

Moxxie schreef op 09-04-2022 om 10:02:

En wat doen jullie morgen lieve F1 fans, voor dag en dauw je bed uit op zondag om te kijken?

Nee, tenzij ik al vroeg wakker ben, dan ga ik kijken. Ik heb viaplay er al weer uitgegooid, dus moet even via een ander iets kijken

Leclerc vanaf pole, Max 2e en Perez 3e

Moxxie schreef op 09-04-2022 om 10:02:

Natuurlijk! Zoals gewoonlijk kijk ik bij vrienden. Straks even overleggen wie wat regelt voor ons kijkontbijt. Maar waarschijnlijk duik ik eind van de ochtend nog wel weer even mijn bed in.

Zijdus schreef op 09-04-2022 om 10:07:

[..]

Natuurlijk! Zoals gewoonlijk kijk ik bij vrienden. Straks even overleggen wie wat regelt voor ons kijkontbijt. Maar waarschijnlijk duik ik eind van de ochtend nog wel weer even mijn bed in.

Ik zet ook mijn wekker en dan zie ik wel hoe de dag loopt.

@Friezinnetje, wat beviel er niet aan Viaplay dan, was het het commentaar?

Moxxie schreef op 09-04-2022 om 10:11:

[..]

Ik zet ook mijn wekker en dan zie ik wel hoe de dag loopt.

@Friezinnetje, wat beviel er niet aan Viaplay dan, was het het commentaar?

Dat ook, maar hij viel ook een paar keer uit, had ik zwart scherm. 

Friezinnetje schreef op 09-04-2022 om 10:07:

Leclerc vanaf pole, Max 2e en Perez 3e

Leclerc heeft een goede start van het seizoen, mooi om te zien.  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.