Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Viafora

Viafora

17-02-2022 om 17:47

Formule 1 2022

Over iets meer dan een maand begint de Formule 1 van 2022 alweer, met als eerste race de Grand Prix van Bahrein op 20 maart.
Bekijk de volledige WK kalender hier: https://www.formule1.nl/wk-kalender/

top! Wordt nog leuker om te kijken zo

Leuk, dat wordt dubbel juichen.

Max een slechte kwalificatie in Singapore, hij start als 8e. 

Ik hoop vooral dat Daniel ook nog een stoeltje krijgt. Die zal ik echt missen met zijn grappen als hij niet mee doet volgend jaar.

Friezinnetje schreef op 01-10-2022 om 16:05:

Max een slechte kwalificatie in Singapore, hij start als 8e.

Hij hoeft in elk geval niet van nog verder terug te starten vanwege gridstraffen.

Houdt het kampioenschap nog een beetje spannend.

Ysenda schreef op 01-10-2022 om 16:35:

Ik hoop vooral dat Daniel ook nog een stoeltje krijgt. Die zal ik echt missen met zijn grappen als hij niet mee doet volgend jaar.

ja, hij en MAx waren altijd een komisch duo 

oijoioi wat een blunder,  te kort benzine. 6 ronden moeten rijden en dan voor maar 5 meekrijgen. 

Wij zijn gestopt met het (clandestiene) kijken; er is zoveel storing, af en toe wordt er even 40 seconden uitgezonden....   De TV is uit, op de radio een kanaal gevonden wat live verslag doet. Maar we gaan denk  ik lezen en kijken dan om 1810 uur naar de samenvatting op NPO1, zonder van tevoren te weten hoe het is afgelopen. Of we gaan  lekker wandelen, het is prachtig weer!

Beterlaat2021! schreef op 02-10-2022 om 14:54:

Wij zijn gestopt met het (clandestiene) kijken; er is zoveel storing, af en toe wordt er even 40 seconden uitgezonden.... De TV is uit, op de radio een kanaal gevonden wat live verslag doet. Maar we gaan denk ik lezen en kijken dan om 1810 uur naar de samenvatting op NPO1, zonder van tevoren te weten hoe het is afgelopen. Of we gaan lekker wandelen, het is prachtig weer!

De Engelse livestream doet het perfect!

Haha, Lewis uitgebokt

Wie zet er morgen de wekker? 7.00 uur start van de race. Ik wilde vanmorgen de kwalificatie ook kijken, maar dat lukte niet. 
Max start op pole en kan kampioen worden morgen!

Oh en ander goed nieuws: Nyck de Vries rijdt volgend jaar voor Alpha Tauri. Dus 2 Nederlanders in de Formule 1. Uniek!!

Ik was vanmorgen optijd wakker dus zat er klaar voor om 8 uur.. ik slaap al een week slecht dus wil eigenlijk geen wekker zetten voor het geval ik wel eens doorslaap maar stel.. ik wil ook voorkomen dat ik hoor dat max het wk binnen sleept voordat ik het zelf zie. Dus ik denk dat ik de wekker om 8 zet zodat ik uiterlijk dan start met kijken.. dan zie ik bij het opstarten van f1 nog niets in beeld staan omdat de race dan nog bezig is. 

Maar met wat pech ben ik om 5 wakker en zit ik om 7 gewoon klaarwakker op de bank..

Vandaag niet maar morgen sta ik ervoor op, gezellig in m'n badjas kijken. Superleuk dat we volgend jaar ook Nyck kunnen supporten!

Friezinnetje schreef op 08-10-2022 om 11:14:

Wie zet er morgen de wekker? 7.00 uur start van de race. Ik wilde vanmorgen de kwalificatie ook kijken, maar dat lukte niet.
Max start op pole en kan kampioen worden morgen!

Oh en ander goed nieuws: Nyck de Vries rijdt volgend jaar voor Alpha Tauri. Dus 2 Nederlanders in de Formule 1. Uniek!!

Niet uniek,  is eerder geweest met Robert Doornbos (in Red Bull trouwens) en Christijan Albers. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.