Relaties
Volleyy
19-08-2023 om 14:39
Zou ze me leuk vinden
Hallo allemaal,
Ik heb een collega op werk, in een restaurant. En we beginnen sinds kort een beetje te praten. Ongeveer een jaar geleden begon ze hier te werken, en toen hadden we al redelijk vaak oogcontact. Maar oogcontact, dat zou ook toeval kunnen zijn denk ik meestal. En echt praten deden we ook niet. Laatst hadden we met werk een uitje, daarna zijn we uitgegaan met een paar collega’s, en zij was ook mee. Hierbij is het natuurlijk flink uit de hand gelopen, en was iedereen vooral heel dronken. Uiteindelijk ben ik op haar afgestapt, en hebben we gepraat voor de rest van de avond. Hierbij heb ik om haar nummer gevraagd, en heb ik haar de volgende dag meteen geappt, na 3 dagen appen we nogsteeds, en zijn we niet gestopt met praten. Nu vraag ik me af, hoe weet ik of ze interesse heeft? Is deze vraag te beantwoorden?
Bedankt!
Envelop
20-08-2023 om 00:17
Kweek een paar ballen! Gewoon vragen voor een drankje en niet zo moeilijk doen.
Of heb je haar inmiddels al gevraagd TO?
Volleyy
20-08-2023 om 13:00
Envelop schreef op 20-08-2023 om 00:17:
Kweek een paar ballen! Gewoon vragen voor een drankje en niet zo moeilijk doen.
Of heb je haar inmiddels al gevraagd TO?
Je hebt zeker gelijk, maar liever flirt ik eerst een beetje zodat ik het 100% zeker weet
Volleyy
20-08-2023 om 13:02
Lieveheersbeest schreef op 19-08-2023 om 23:02:
[..]
Wat fragiel
Wat kan jou het schelen joh, waag eens een gokje.
Is niet perse omdat ik een fragiel persoon ben, dat ben ik ook niet. Ik wil eerst gewoon met dr flirten.
Volleyy
20-08-2023 om 13:05
letterkoekje schreef op 19-08-2023 om 16:08:
Niet om indiscreet te zijn: jullie zijn niet gestopt met praten. Is het dan echt de ganse tijd over de dure restaurantprijzen, de oorlog in Oekraïne en de rechtszaken van Trump gegaan? Ik mag toch hopen van niet! Is het dan nooit een beetje persoonlijker gegaan tijdens die gesprekken.
Ik zeg maar: wie niet waagt, blijft maagd. Als zij er hetzelfde over denkt dan jij, dan zijn jullie binnen 15 jaar nog steeds aan het appen.
Initiatief nemen zonder overhaast te zijn. Telkens een klein stapje. En dan kom je er wel achter.
Succes hé!
Juist, en dit is ook hoe ik te werk wil gaan, en meteen uitveagen zie ik niet als iets dat ik zou doen. Alleen is de desbetreffende dame gewoon heel moeilijk af te lezen, en kan ik niet plaatsen of ze nu interesse heeft of niet
Volleyy
20-08-2023 om 13:09
Volleyy schreef op 20-08-2023 om 13:05:
[..]
Juist, en dit is ook hoe ik te werk wil gaan, en meteen uitveagen zie ik niet als iets dat ik zou doen. Alleen is de desbetreffende dame gewoon heel moeilijk af te lezen, en kan ik niet plaatsen of ze nu interesse heeft of niet. Zijn er niet een paar “testjes” die ik kan uitproberen ipv uitvragen?
Moxxie
20-08-2023 om 13:26
Volleyy schreef op 20-08-2023 om 13:05:
[..]
Juist, en dit is ook hoe ik te werk wil gaan, en meteen uitveagen zie ik niet als iets dat ik zou doen. Alleen is de desbetreffende dame gewoon heel moeilijk af te lezen, en kan ik niet plaatsen of ze nu interesse heeft of niet
Tja Volleyy, je kan hier blijven vragen of ze interesse heeft maar dat kunnen wij gewoon niet weten. Als jij al drie dagen non stop persoonlijke gesprekken voert met een sausje van flirterige berichten eroverheen dan is de kans groot dat ze je leuk vindt. Is het alleen samen klagen over het werk dan weet je het niet. Het goede nieuws is dat er dan wel een manier is om erachter te komen, gewoon vragen of ze zin heeft om iets te gaan drinken/eten/doen. Een deuk in je ego kom je ook weer overheen.
FancyDuck29
20-08-2023 om 13:50
Volleyy schreef op 20-08-2023 om 13:02:
[..]
Is niet perse omdat ik een fragiel persoon ben, dat ben ik ook niet. Ik wil eerst gewoon met dr flirten.
Oké, dan doe je dat?
yette
20-08-2023 om 14:22
Volleyy schreef op 20-08-2023 om 13:09:
[..]
Zijn er niet een paar “testjes” die ik kan uitproberen ipv uitvragen?
Je kan als test informeren hoe ze zou reageren àls je haar uit zou vragen
Maar persoonlijk zou ik niet zo moeilijk doen. Stel je voor dat zij ook best eens wil afspreken, maar net als jij bang is om de eerste stap te zetten. Dan gebeurt er dus nooit iets.
RoodVruchtje
20-08-2023 om 14:46
Volleyy schreef op 20-08-2023 om 13:02:
[..]
Dan doe je dat, niemand houd je daarin tegen toch?
En waarom heb je zgn testjes nodig? Blijkbaar dus toch omdat je ego opspeelt. En dan loop je een blauwtje, is dat dan zo verschrikkelijk? Vind het allemaal nogal wat infantiel klinken hoor……begrijpelijk als je een jaar of 16 bent.
Doemijdieglazenbol
20-08-2023 om 20:03
testjes. Als er iets is waar ik op afknap of afknapte, dan is het dat. Maar sommige vrouwen kunnen dat prima handelen of doen het zelf. Het is voor ons echt niet te beoordelen. Dat jullie al een paar dagen appen is een goed teken.
Wij kennen haar niet. Sommige vrouwen knappen af op lang dralen en gebrek aan daadkracht of durf om de volgende stap te zetten, anderen vinden dat misschien te agressief. Maar als jij vriendelijk en niet drammend bent, het contact wederzijds is en zij daarin net zo enthousiast is als jij (dus niet 1 woord appjes terug stuurt uit beleefdheid), zou ik gewoon een gok wagen. Je toch wat fragiele ego overleeft dat blauwtje wel. 😉 het gebeurt iedereen wel een keertje.
Veel plezier!
Moederkareltje
21-08-2023 om 12:15
Ik zou even een dag wachten met appen totdat zij iets zegt op de app en dan je kalm houden en minder praten op de app. Dan kijk je wat er gebeurd. Als ze vraagt waarom je niks zegt of vraagt wat je aan het doen bent is dat een goed teken. Laat het initiatief bij haar op de app. Wat niet aantrekkelijk is is als een man te veel achter een vrouw aanzit en te makkelijk is. Speel een beetje hard to get. Dit is ook een mooi bruggetje om haar te zeggen dat je liever in het echt verder praat ipv over de app. Dat is het moment om een drankje voor te stellen. Zo kun je haar en vantevoren een beetje uittesten voor extra zekerheid en het natuurlijk laten verlopen naar een drankje doen.
Doemijdieglazenbol
21-08-2023 om 13:05
Moederkareltje schreef op 21-08-2023 om 12:15:
Ik zou even een dag wachten met appen totdat zij iets zegt op de app en dan je kalm houden en minder praten op de app. Dan kijk je wat er gebeurd. (etc)
Dit soort spelletjes vind ik zo’n vreselijk slecht idee. Ik zou trouwens gewoon denken, o hij heeft het even druk. En gewoon met rust laten een paar dagen. Dan denkt hij, o, ze is blijkbaar toch niet zo geïnteresseerd. En dan zit je al met een idioot misverstand dat alleen maar door een dom spelletje komt. Er zijn ook mensen die dan gewoon door gaan naar de volgende of zich beledigd voelen als ze genegeerd worden of het tempo ineens vertraagd. Ze kan haar hoofd op hol laten slaan over wat ze verkeerd gedaan heeft…. Wil je je potentiële date zo’n gevoel geven?
dit soort manipulatieve trucjes (afkomstig uit compleet achterhaalde boeken als The Game) zijn wat mij betreft de slechtste basis voor een relatie.
alhambra
21-08-2023 om 13:27
Ja precies. Ook wel eens meegemaakt dat een man spelletjes probeerde te spelen of pas na x dagen na date weer reageerde om niet wanhopig over te komen. Daar vrij stel korte metten mee gemaakt omdat hij wanneer hij mij écht leuk zou vinden hij lak aan alle "regels" zou hebben en mij zo snel mogelijk weer zou willen zien.
Moederkareltje
21-08-2023 om 14:11
Er is niks mis mee een vrouw even te laten zweten, des te fijner vind ze het als hij het drankje voorstelt (als ze hem leuk vind). Ik heb een boel mannen versleten en degene die volgens jullie "spelletjes speelden" deden mijn hartje toch wel het meest kloppen. Ik eet graag in een vol druk restaurant, niet eentje waar de bediening mij op de huid zit en de kok precies mijn maaltjes kookt.
RoodVruchtje
21-08-2023 om 14:32
Moederkareltje schreef op 21-08-2023 om 14:11:
Er is niks mis mee een vrouw even te laten zweten, des te fijner vind ze het als hij het drankje voorstelt (als ze hem leuk vind). Ik heb een boel mannen versleten en degene die volgens jullie "spelletjes speelden" deden mijn hartje toch wel het meest kloppen. Ik eet graag in een vol druk restaurant, niet eentje waar de bediening mij op de huid zit en de kok precies mijn maaltjes kookt.
Blijkbaar dus maar weinig juiste mannen getroffen met dit soort ‘spelletjes’. 🙃
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.