Relaties
Volleyy
19-08-2023 om 14:39
Zou ze me leuk vinden
Hallo allemaal,
Ik heb een collega op werk, in een restaurant. En we beginnen sinds kort een beetje te praten. Ongeveer een jaar geleden begon ze hier te werken, en toen hadden we al redelijk vaak oogcontact. Maar oogcontact, dat zou ook toeval kunnen zijn denk ik meestal. En echt praten deden we ook niet. Laatst hadden we met werk een uitje, daarna zijn we uitgegaan met een paar collega’s, en zij was ook mee. Hierbij is het natuurlijk flink uit de hand gelopen, en was iedereen vooral heel dronken. Uiteindelijk ben ik op haar afgestapt, en hebben we gepraat voor de rest van de avond. Hierbij heb ik om haar nummer gevraagd, en heb ik haar de volgende dag meteen geappt, na 3 dagen appen we nogsteeds, en zijn we niet gestopt met praten. Nu vraag ik me af, hoe weet ik of ze interesse heeft? Is deze vraag te beantwoorden?
Bedankt!
Volleyy
19-08-2023 om 15:10
Peaches schreef op 19-08-2023 om 15:05:
Die vraag is te beantwoorden door haar.
Is dat echt zo? zijn er geen signalen of iets
MMcGonagall
19-08-2023 om 15:10
Vraag haar gewoon een keer mee om samen wat te gaan drinken buiten het werk.
Volleyy
19-08-2023 om 15:15
MMcGonagall schreef op 19-08-2023 om 15:10:
Ja dit hoor ik vaker, en klinkt ook als een goed plan, maar dan wil ik eerst zeker weten of ze interesse heeft. Stel ze wijst me af, dan is dat niet goed voor me ego haha
Bakblik
19-08-2023 om 15:17
MMcGonagall schreef op 19-08-2023 om 15:10:
Dit maar dan wel nuchter blijven, want met een dronken kop weet je niet of je elkaar leuk vindt.
SpiritedMagpie74
19-08-2023 om 15:49
Volleyy schreef op 19-08-2023 om 15:15:
Ja dit hoor ik vaker, en klinkt ook als een goed plan, maar dan wil ik eerst zeker weten of ze interesse heeft. Stel ze wijst me af, dan is dat niet goed voor me ego haha
Appen is stap 1. Het wordt tijd voor stap 2 en 3.
Als je zo in de app-sfeer blijft hangen, weet je 't nooit. Ze zal dan misschien afhaken. Er zit nog genoeg tussen "haar vragen wat te gaan drinken" en een huwelijk.
alhambra
19-08-2023 om 15:53
[..]
Als je niet meedoet met de wedstrijd kun je hem ook niet winnen.
Je vindt haar toch leuk? Kom in actie.
letterkoekje
19-08-2023 om 16:08
Niet om indiscreet te zijn: jullie zijn niet gestopt met praten. Is het dan echt de ganse tijd over de dure restaurantprijzen, de oorlog in Oekraïne en de rechtszaken van Trump gegaan? Ik mag toch hopen van niet! Is het dan nooit een beetje persoonlijker gegaan tijdens die gesprekken.
Ik zeg maar: wie niet waagt, blijft maagd. Als zij er hetzelfde over denkt dan jij, dan zijn jullie binnen 15 jaar nog steeds aan het appen.
Initiatief nemen zonder overhaast te zijn. Telkens een klein stapje. En dan kom je er wel achter.
Succes hé!
MellowTurkey78
19-08-2023 om 16:18
[..]
Dat overleef je echt wel als dat gebeurt. Wat niet hoeft he, kan ook zijn dat ze jou ook leuk vindt. Nee heb je ja kun je krijgen.
Wij zijn bovendien niet helderziend he en als je antwoord op je vraag wil: vragen.
UnknownCrocodile85
19-08-2023 om 16:21
Je ziet haar op je werk
Je praat
Je lacht
Je flirt wat
Ja ja ja ja
Je vraagt zullen we wat drinken of eten ?
Peaches
19-08-2023 om 16:23
[..]
Dat is het risico van het vak.
Prachtwacht
19-08-2023 om 16:44
Ik zou gewoon zo iets zeggen van “van de week wordt het mooi weer, ik vind het wel weer eens leuk om naar het stadspark te gaan, zin om mee te gaan?”
FancyDuck29
19-08-2023 om 23:02
[..]
Wat fragiel
Wat kan jou het schelen joh, waag eens een gokje.
Gebruikersnaaminvullen
19-08-2023 om 23:32
[..]
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.